Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Hej!

Mitt paket ligger nu på uthämtningsstället, men problemet är att numret jag hade är utbytt.
Går det att hämta ut paket utan sms-avin?
Kan ni skicka sms-avin igen till ett annat nummer?

Alla gånger jag beställt så är de fyra sista i kolli nummret samma som numret i SMS avin

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Baxtex:

Hej Inet!

Jag undrar om ni kunde utöka ert DVD brännar/läsare sortiment?

Enligt recensioner verkar ni bara ha väldigt högljudda och långsamma läsare/brännare. Det vore trevligt om ni kunde ha lite fler, ljudlösa modeller.

MVH Baxtex

Finns knappt några ordentliga brännare nuförtiden. Ingen giter slösa pengar på dom. Finns knappast ett större intresse av att tillverka brännare som inte låter så mycket.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tacka för en bra butik, nyss börjat handla hos er. Då jag tidigare varit exklusiv kund hos DustinHome (i möjligaste mån) men då dom börjat strula, har jag helt gått över till er.

Ni lovar leverans samma dag, jag beställde på en söndag och fick min vara levererat kl 11 på tisdagen, Snabba på orderhanteringen så har jag absolut ingenting att säga till om

Permalänk
Medlem
Skrivet av X101:

Tänkte bara tacka för en bra butik, nyss börjat handla hos er. Då jag tidigare varit exklusiv kund hos DustinHome (i möjligaste mån) men då dom börjat strula, har jag helt gått över till er.

Ni lovar leverans samma dag, jag beställde på en söndag och fick min vara levererat kl 11 på tisdagen, Snabba på orderhanteringen så har jag absolut ingenting att säga till om

Den blir väl paketerad och skickad på samma dag ? sedan tar de ju posten nån dag att köra väl varan

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Den blir väl paketerad och skickad på samma dag ? sedan tar de ju posten nån dag att köra väl varan

Man ser när någonting är skickat på kolli-nummret, och nej posten kommer nog till INET flera gånger per dag, som med alla andra större butiker.

Permalänk

Hej!

Varför finns bara 4GB minnen som beställningsvara numera? Eller?!
T.ex Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
Låg volym, brist, andra orsaker?

Visa signatur

i7 2600k @ OC 4GHz | GTX 970 OC | ASUS Corsair A50 | ASUS 1155 P67 PRO | SSD Samsung 840 EVO 120GB | Corsair XMS3 4x4GB | Corsair HX 750 | Fractal Design R3 | Dell IPS U2515H |

Permalänk
Skrivet av Ibymafayhas:

Borde gå att hämta ut utan avi. Du ska ju stå som mottagare, så ID-handling för att bevisa att du är du ska vara tillräckligt.

Skrivet av THEBADGUY:

Har du bara kolli-Id och ditt igen ID-kort så är det inga problem.

Skrivet av Massy:

Alla gånger jag beställt så är de fyra sista i kolli nummret samma som numret i SMS avin

Okej, men är det då XXSE eller XXXX(och här står SE)? (X står för siffror)

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare! Här kommer svar på de flesta inlägg som gjorts under helgen. Vi har skippat att svara på en del frågor som berör enskilda ärenden då dessa skall tas direkt med oss genom antingen mail till info@inet.se eller på telefon 031-652700.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Vi vill även passa på och tacka för ett så stort engagemang och att så många är aktiva i tråden. Riktigt roligt!

Skrivet av Liquidedust:

Undrar bara om det finns några planer på att ta in ASUS P8P67 Evo för LGA1155?

Tackar för svar på förhand

Det är inget vi panerar att ta in som det ser ut nu.

Skrivet av Deathdancer:

Hej Inet!

Jag undrar om ni har några planer på att bredda sortimentet inom High-End luftkylare? Jag tänker framförallt på Thermalright Silver Arrow, som enligt tester visat sig bättre än NH-D14, och framförallt snyggare.

http://www.thermalright.com/new_a_page/product_page/cpu/silve...

Jag hoppas verkligen att ni kan tänka er att ta in denna i sortimentet

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av Grillmeister:

Inet! Tack för min Sandy Bridge-leverans som kom en dag efter beställning!

En sak jag undrar över:

Varför skapas en faktura för ordrar som är direktbetalda, postförskott eller kortbetalda? Det står något i stil med att SEB tar över fakturahanteringen och det finns ett bankgiro angivet, men varför detta besvär med att skapa fakturor när man inte har valt faktura som betalningsmetod?

Jag föreslår att ni kallar det kvitto för de som inte betalar med faktura. Det är bara vilseledande, tänk om man inte tänker sig för och råkar betala orderbeloppet på angivet bankgironummer?

Hm, det skall endast ligga en packsedel i vår leveranser. Kvittot skickas via mail. Vi får undersöka vidare vad som kan gått fel.

Skrivet av aluminium:

Äntligen har ni sålt de 5 Fortress FT02 ni hade i lager! Blir det 1.4 nu? Jag som har väntat så!

Tyvärr har leverantören kvar gamla varianten och vi har därmed valt att inte ta in fler lådor.

Skrivet av swinto538:

Tydligen är det ett ganska långt lagg emellan att varan säljs och att det dras bort från lagersaldot.
beställde ett chassi medans det fanns i lager, det tog slut först dagen efter, men har ännu inte skickats...

Vårt lagersaldo uppdateras en gång i kvarten. Kontakta gärna oss om ni misstänker att det inte sker på någon artikel så får vi undersöka.

Skrivet av loaded1mbimage:

Hej

Varje dag som går från dess att man har lagt en order till att man fått varan i handen är en enda lång plåga. Kan ni förklara förhändelseförloppet när man beställer en dator hos er så förståelsen blir lite högre. Man kanske är fördomsfull när man tycker att det ska ta ungefär 10-20 minuter att bygga en dator +1 timme för att kolla OS med mera. Posten brukar ju inte ta mer än en dag eller två att komma fram.

Man vill ju gärna inte ringa och tjata, förstår att ni har annat att göra än att lyssna på gnälliga kunder. Men är inne på 11:e dagen pallar snart inte mer, har loggat in och kollat order status ungefär 3 gånger om dagen i 11 dagar nu.

Skicka gärna några valium tabletter i väntan på datorn tack ...

1. Vi går manuellt igenom valda komponenter och ger tips om vi upptäcker kompabilitetsproblem eller om vi anser att något i konfigurationen är obalanserat eller har lång leveranstid.
2. Delarna plockas på lagret, alternativt pausas i väntan på att allt ska komma i lager.
3. Datorn börjar byggas.
5. Om operativsystem är valt installeras detta.
6. Datorn funktionstestas.
7. Datorn packas och går iväg till kund.

När det gäller leveranstiden varierar den beroende på hur mycket vi har att göra och om det uppstår något problem med din eller någon dator framför i kön.

Normal arbetstid är upp till tio arbetsdagar och det är vad vi ligger i produktionstakt just nu. Kontakta oss gärna om du vill ha mer info om just din order.

Skrivet av Baxtex:

Hej Inet!

Jag undrar om ni kunde utöka ert DVD brännar/läsare sortiment?

Enligt recensioner verkar ni bara ha väldigt högljudda och långsamma läsare/brännare. Det vore trevligt om ni kunde ha lite fler, ljudlösa modeller.

MVH Baxtex

Det är tyvärr svårt att hitta DVD-brännare som är både snabba och tysta. Men kom gärna med tips här så kollar vi om det är något som går att få in!

Ett tips under tiden är att ladda hem program som sänker hastigheten på läsaren. Detta drar ner ljudnivån drastiskt.

Skrivet av Zuty:

Vad händer med Be Quiet's Straight power serie.. håller på att fasas ut? Varken 400 eller 450W versionerna kvar.

Jupps, en hel del produkter från BeQuiet har utgått. Inköpsavdelningen undersöker om det kommer in ersättare.

Skrivet av Ludce:

Har velat köpa en dator ett längre tag nu men visste aldrig var. Men efter att bara ha hört bra kritik om denna sidan så bestämde jag mig för att köpa den här. Jag köpte då en inet taurus hardcore gamer (http://www.inet.se/artikel/1517098/inet-taurus-hardcore-gamer...) i torsdags kväll vid 19:00 tiden, då fanns där 9 st kvar. igår kväll klockan 18:00 gick jag in på sidan för att kolla om den var skickad vilket den inte var. jag kollade då om alla saker fanns i lager (jag köpte en mus + musmatta också) vilket dem gjorde. Datorn fanns det dock bara två kvar av. När jag sedan kollade på min orderstatus stod det att mus + mus mattan var reserverade men inte datorn. nu för någon timme sen försvann den sista datorn i lagret och min fråga är då. Om det inte står på orderstatusen att datorn är reserverad kommer jag behöva vänta tills de kommer in nya ?

Det låter knepigt. Om vi visar positivt saldo och en order kommer in skall denna normal sett skickas samma dag om den kommer in innan 17:00 och efter 17:00 dagen efter. Om du fortfarande inte fått din dator får du gärna skicka ett mail till info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

Skrivet av wdont:

Tänkte fråga om när ni får in ASRock P67 EXTREME6 eftersom det bara står försenad än sålänge så tänkte om ni hade något datum

Med lite tur kommer kortet i slutet av månaden.

Skrivet av Overlord_Manga:

Hejsan på er,

Vill bara ställa en snabb fråga: Kan man skicka er support ett mail för hjälp att välja datordelar som man sedan bygger ihop själv? Kostar det någonting att göra så?

Eller har ni en sådan avdelning på er hemsida som jag har missat? Om ni inte har det kanske möjligt det kan vara något att tänka på att inskaffa i framtiden? Eller är era kunder så hardcore att de inte behöver någon hjälp med att välja komponenter?

Absolut! Du är välkommen att skicka ett mail till info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700 så hjälper vi till att sätta ihop ett paket efter önskemål! Denna rådgivning kostar givetvis ingenting.

Skrivet av kikoelz:

Tjena Inet!

Har ni något datum för när ni får in Razer naga epic?

Det är tyvärr obekräftat.

Skrivet av X101:

Tänkte bara tacka för en bra butik, nyss börjat handla hos er. Då jag tidigare varit exklusiv kund hos DustinHome (i möjligaste mån) men då dom börjat strula, har jag helt gått över till er.

Ni lovar leverans samma dag, jag beställde på en söndag och fick min vara levererat kl 11 på tisdagen, Snabba på orderhanteringen så har jag absolut ingenting att säga till om

Kul att du är nöjd!

Skrivet av tobbe_hitman:

Hej!

Varför finns bara 4GB minnen som beställningsvara numera? Eller?!
T.ex Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
Låg volym, brist, andra orsaker?

Nya minnen är på väg in, datum på hemsidan uppdateras inom kort!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

En fråga inet.

Har ni några planer på att ta in denna routern: Asus RT-N56U ?

Permalänk
Medlem

hej.
vet ni om ni får in sabertooth p67 den 19?
för skulle vara kul å få den på fredag som nästan en liten födelsedagspresent

Permalänk
Medlem

Vad jag kan se så fick ni inte in några MSI P67A-GD65 förra veckan.
Är det nya datumet på 2011-01-20 att räkna med eller kommer det blir försenat igen?
Jag väntar även på en Zalman CNPS-9900 MAX, blå. Också den är försenad

Visa signatur

Workstation: i7 2600K @ 4.2GHz - Zalman 9900 MAX | MSI P67A-GD65 B3 | Corsair XMS3 1600 (16GB) | MSI GTX 1070 Gaming X | Samsung 860 EVO 1TB | Antec P280 | Corsair HX 850W
Server: Atom C2750 (ASRock C2750D4I) | Kingston 2x8GB 1600 ECC | Intel S3500 160GB | 26TB WD Red | Silverstone DS380 | Silverstone SFX ST45SF-G

Permalänk

Tack så mycket för svaret. Då hör jag nog av mig inom en rimlig framtid med mina funderingar.

ändrar från obestämd till bestämd form för att det ska få en bättre klang då man säger/läser det.
Visa signatur

Jobb/Nöje: Corsair Carbide 500R Black | Intel i7 2600k @ 3.4 | MSI Z68A GD65 G3 | Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP 16GB | MSI GTX 680 Twin Frozr | OCZ 120 MAX IOPS OS/Programdisk | 2st Samsung 2TB lagring | 1st Philips 27"

Permalänk
Medlem

Tja, tänkte nämna att på sidan https://www.inet.se/ominet/betalsatt-fraktpriser står det "Finns varorna i lager och beställningen görs innan kl. 16:00 så levereras Dina varor samma dag och finns normalt för uthämtning en eller två dagar senare." Ska det inte stå 17:00 när första sidan visar 17:00 ?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk

Ännu en gång en nöjd kund hos er.

Skulle dock uppskatta om ni inte skrev era interna kom-ihåg-lappar på ett sån dära Spelkvitto

Permalänk
Medlem

Tjaa inet! Jag skulle önska att man har någon funktion så man kan länka sitt sweclockers konto med sitt inet konto, så får man gratis frakt över 500kr där istället för att behöva lägga den i varukorgen?

Vill tacka för bra kundservice och frakt med

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Inet
Skrivet av Gubbtjuven:

En fråga inet.

Har ni några planer på att ta in denna routern: Asus RT-N56U ?

Inköpsavdelningen kollar på det! Kommer upp på hemsidan om vi kan ta in den.

Skrivet av d3nnis1337:

hej.
vet ni om ni får in sabertooth p67 den 19?
för skulle vara kul å få den på fredag som nästan en liten födelsedagspresent

Jupps, enligt senaste leveransbeskedet ska det stämma!

Skrivet av Jenus:

Vad jag kan se så fick ni inte in några MSI P67A-GD65 förra veckan.
Är det nya datumet på 2011-01-20 att räkna med eller kommer det blir försenat igen?
Jag väntar även på en Zalman CNPS-9900 MAX, blå. Också den är försenad

Om allt går som beräknat kommer båda prylarna innan veckan är slut!

Skrivet av Leqher:

Tja, tänkte nämna att på sidan https://www.inet.se/ominet/betalsatt-fraktpriser står det "Finns varorna i lager och beställningen görs innan kl. 16:00 så levereras Dina varor samma dag och finns normalt för uthämtning en eller två dagar senare." Ska det inte stå 17:00 när första sidan visar 17:00 ?

Fixat, tack!

Skrivet av Ljungan11:

Ännu en gång en nöjd kund hos er.

Skulle dock uppskatta om ni inte skrev era interna kom-ihåg-lappar på ett sån dära Spelkvitto

Låter som om någon på lagret gjort en tabbe. Givetvis skall det inte ligga med kom-ihåg-lappar i leveranserna.

Skrivet av BlackDistortioN:

Tjaa inet! Jag skulle önska att man har någon funktion så man kan länka sitt sweclockers konto med sitt inet konto, så får man gratis frakt över 500kr där istället för att behöva lägga den i varukorgen?

Vill tacka för bra kundservice och frakt med

Det är inte helt omöjligt att vi kommer med någon funktion åt det hållet i framtiden. Just nu håller vi på med en del andra roliga projekt som kommer att förbättra för er kunder.

Tack för det goda omdömet!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tror att jag är kär i Inet.se

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Hej, Inet.se! när får ni Asus MAXIMUS IV EXTREME socket 1155 på lager? statusen står ännu på "Obekräftad". Och har gjort så i snart två veckor, Väntar ivrigt på min nya dator förstår ni. Sen undrar jag om ni kommer med
"handelsbanken direktbetalning" i framtiden? Tack Inet.se! MVH Andreas

Permalänk
Inet
Skrivet av Obduro:

Hej, Inet.se! när får ni Asus MAXIMUS IV EXTREME socket 1155 på lager? statusen står ännu på "Obekräftad". Och har gjort så i snart två veckor, Väntar ivrigt på min nya dator förstår ni. Sen undrar jag om ni kommer med
"handelsbanken direktbetalning" i framtiden? Tack Inet.se! MVH Andreas

Tyvärr har Asus leveransproblem med detta kort. Vi beräknar få in det under nästa vecka.

När det gäller direktbetalning från Handelsbanken är det tyvärr inget vi har möjlighet att erbjuda i dagsläget, men kommer att kolla på det i framtiden.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Besällde ett powercolor 5870 idag för 2000 ungefär (riktigt bra pris jämfört med andra) vid 11:30 vid 14:00 får jag ett sms om att det plockas och direkt efter så skickas det, snabb service! Har beställt av er sista gångerna nu och ni har varit riktigt bra alla gånger.

10/10 !

Godiser är gott också

Visa signatur

Cpu : Intel i5 9400F Gpu : Asus geforce rtx 2060 6 gb Ram: 16 gb ddr4 Moderkort : Asus prime b360M Nätaggreagat : Corsair tx 650 w Hårddiskar : samsung spinpoint f1 500gb, WD eco green 1 tb Chassi : Cooler Master Elite 430
Fri frakt inet : http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Skrivet av gonkypete:

Hej Inet,

jag har en idé. Tänk om man kunde pausa sina inköp i webbhandeln, eventuellt betala för det man beställt, men sedan låta varukorgen vila (upp till några dagar) tills man bestämt sig för resten man vill handla.

På så vis är jag säker på att jag har mina varor bokade, och kan i lugn och ro bestämma mig för resten jag vill ha till min konfiguration/system, som jag behöver ha skickat samtidigt!

Dessutom kanske varor som inte fanns tillgängliga hinner komma in före plockningen.

Smidigt va

Skrivet av Torach:

Inte en bra ide alls egentligen. För om massor med kunder skulle göra så så skulle INET bli tvungna att ta hem mer på lager för saker skulle vara bokade men inte sålda, sen om flertalet kunder skulle ändra sig och ta bort bokningarna skulle INET bli sittandes med ett för stort lager och det skulle slå tillbaka på oss konsumenter med högre priser.

Nej då. Du missade att i mitt förslag ingår en eventuell delbetalning. Ytterligare en fördel är naturligtvis att jag slipper gå och hämta paket flera gånger. Både Inet och konsumenten vinner, förutsatt att det krävs relativt små förändringar i deras ordersystem.

Så, Inet, vad sägs? Gratis tips från mig, än en gång.

Visa signatur

Define r2 med 2*Scythe gt1150 och Noctua s12b | Seasonic x-560 | Asus p7p55d med u3s6 | i5 750@3,7GHz | Coolermaster hyper 212+ med Noctua p12 | 8 GB ddr3 Corsair xms3 1600 | OCZ vertex 4 256 GB | Samsung f2 500GB | gtx570 med AC xtreme+ | Dell u2410 | Pantone huey

Permalänk
Medlem

Jag bestälde en dator ifrån Inet.se i torsdags. Blandannat moderkortett "Asus P8P67 PRO" och chassit "Corsair Obsidian 800D"

Moderkortett var det ända som dom inte hade i lager skulle komma till dom i lördags.

Fick ett mail ifrån Inet.se i fredags. Att pga shassit tyngd skulle de skicka den med Posten Företagscenter istället. Som tar 1-2 vardagar längre att komma fram.

Men i måndags såg jag att Moderkortett var försenatt tills på onsdag. Då var det inte längre troligt att jag skulle hinna få allt innan helgen, pga chassits vikt.

Då mailade jag order@inet.se och frågade om de kunde skicka chassit separatt på engång.

Det skulle betyda extra frakt för dem. Förstår att de är dyrt för dem att skicka frakt fritt.

MEN de kan vell åtminstånde svara på maillet och säga "nej tyvär"

Visa signatur

| Intel Core i7 2600k |Asus P8P67 PRO | Corsair16GB 1600MHz XMS3 | ATi HD6970 CF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yakolev:

Jag bestälde en dator ifrån Inet.se i torsdags. Blandannat moderkortett "Asus P8P67 PRO" och chassit "Corsair Obsidian 800D"

Moderkortett var det ända som dom inte hade i lager skulle komma till dom i lördags.

Fick ett mail ifrån Inet.se i fredags. Att pga shassit tyngd skulle de skicka den med Posten Företagscenter istället. Som tar 1-2 vardagar längre att komma fram.

Men i måndags såg jag att Moderkortett var försenatt tills på onsdag. Då var det inte längre troligt att jag skulle hinna få allt innan helgen, pga chassits vikt.

Då mailade jag order@inet.se och frågade om de kunde skicka chassit separatt på engång.

Det skulle betyda extra frakt för dem. Förstår att de är dyrt för dem att skicka frakt fritt.

MEN de kan vell åtminstånde svara på maillet och säga "nej tyvär"

Då kan man lyfta på luren och ringa.
Telefon är en fantastisk uppfinning som fungerar riktigt bra.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Då kan man lyfta på luren och ringa.
Telefon är en fantastisk uppfinning som fungerar riktigt bra.

Det tänkte jag inte på.

Visa signatur

| Intel Core i7 2600k |Asus P8P67 PRO | Corsair16GB 1600MHz XMS3 | ATi HD6970 CF |

Permalänk
Medlem

Ungefär hur lång tid tar det från att jag felanmält mitt Fractal chassi tills jag får ett nytt om jag skickar in det gamla direkt när jag får retursedeln?

Permalänk
Medlem

Tänkte bara slänga in lite snabb feedback, beställde en D-LINK DIR-655 häromveckan utan att kolla på lagerstatusen. Dagen efter skulle jag då kolla om det hänt någonting och ve min fasa då jag såg att det fanns 0 i lagret men ett par i en av butikerna. Jag skickade då ett mail om man kunde få en därifrån istället för en extra peng. Fick ett snabbt svar att en router redan var hämtad i butiken och skickad till mig, awesome service enligt mig!

Keep it up!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cirderf:

Besällde ett powercolor 5870 idag för 2000 ungefär (riktigt bra pris jämfört med andra) vid 11:30 vid 14:00 får jag ett sms om att det plockas och direkt efter så skickas det, snabb service! Har beställt av er sista gångerna nu och ni har varit riktigt bra alla gånger.

10/10 !

Godiser är gott också

Jag beställde också ett PowerColor 5870 av dem igår vid den tiden, om leveransen kommer idag äre det 11/10!!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Okej så alla Asus moderkort är försenade men när kommer SABERTOOTH P67 in i lager? kommer dom in den 25 som komplett har skrivit? Webblager: Försenad, Hos leverantör: 0 st

Permalänk

Hej Inet!
Jag är en stolt kund, har handlat hos er sedan 2007! Allting började med ett kanonpris på ett Asus Striker Extreme.
Hur som helst, jag undrar en sak, frågan kan vara lite smått klurig av sig.
Men hur som helst, har ni några moderkort inne på lager med UEFI stöd? I sådana fall, vilka?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Tjaa inet! Undrar lite om när det svarta steelseries soundcardet kommer in igen? då det står den är försenad :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum