RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cosworth
Jag har bara 400 mille kvar, blir sparlåga framöver.

Vilken level är du på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Vilken level är du på?

haha du och ditt jävla snack om lvl. Avgå från ditt liv tack :).

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cosworth
haha du och ditt jävla snack om lvl. Avgå från ditt liv tack :).

W00t? Kan ni ha samma nick överallt så man känner igen er då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LazyDroog
Om nån startar ett swec guild är jag intereserad... förvisso låglevlad men det ska väll gå att råda bot på.

en fråga till:

Hur kommer det sig att min poison magi till Rune ger mindre skada om jag laddar upp den längre tid (asså väljer en högre level på den) än när jag endast laddar upp den till lvl 2 ?

Blir så på vissa skills för på vissa levels så ingår något extra, tex att träffa flera samtidigt och det vore för "overpower" om man fortfarande gjorde samma skada så man får lägga fler skills om man vill göra mer skada mer "specialgrejjen" som laggts till...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Asså.

Man skall alltid ha en enchanter vän.

Jag drog 1-45 på typ 1 timme? ^^.

på Ryl2 Incomplete Union (Hades)
:

Muslim : archer lvl 5x
ComesWithLove : 4x Templar (spelar på denna.)
Penis : 65 chanter
PenisWarrior : 64 warrior.
PeniZ : Defender, förövrigt skrotad.
Booty : Con Priest - suger åsne, men iaf.

Vill även meddela att jag säljer ett köttande 185 str svärd för +++. även att jag har en riktigt fet 150 con priest armor med dessa stats.

"C-stat" 19x def.
70 hp recovery

"b-Stat"
2100 hp.
36 magic res.
rätt hög dodgerate.

har mkt song lvl 4 böcker också. ni får gärna köpa. langa ett mail till dejnen@gmail.com eller adda på msn om ni känner för't

Förövrigt.

Posseidon = 4x exprate tror jag det var. är 10x på hades om jag inte missminner mig.

Och Jadu.

Charga x.6 för bästa resultat.

Jag har förövrigt gärna party med nån i mk/3rd då mina vänner är akkan och äger sönder med dsina 90+ chars ^^

Permalänk
Medlem

Ska man questa eller inte?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
Nämen, sitter ni fortfarande med det här fast oblivion har kommit va?
Jaja, jag kommer väll tillbaks med efter jag spelet mej less.

Samma här, men det kan nog ta ett tag innan man blir less...

Permalänk
Medlem

www.ryl-vault.net *

står alla quests.

Quests, jadu. Gör dom som ger bra reward, dom andra suger.

Ett tips - gör inte "mk/kr" questsen föräns du är runt 70 och skall stanna i den nationen. Nej, 3rd har inget sådant.

templar är lvl 51 nu, going higher, bitchez

* edit. skrev fel

Permalänk
Medlem

Vilka skills ska man ha/satsa på som Shadow Officiator?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

blazing strike och dodge, mer vet jag inte ^^

Permalänk
Medlem

Servern nere?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

ingen aning, den kraschar då o då, men det är gratis, vad kan vi begära?

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Finns det någon guide för questen?

Jag verkar inte t ex hitta npc som ger gear som reward...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Filleokus: skummt... vapnet är kanske pajj? kolla durability... testa att laga och prova igen...

LazyDroog: 1. Du kan sälja den för 2-3,5mil så höj utgångspriset en aning du

2. Beror helt på vad du värdesätter... Visst kostar det rejält men :S

3. Nu är jag inte in-game så kan ej kolla men tryck TAB så har du en muspekare och håll pekaren över knapparna så står det vad de gör, right?

4.Du bör tänka på guild när du är vid lv 80+, du kommer bli slaktad annars då när man är i en guild så kan man när som hälst bli attackerad av andra guilds, såvida man inte är allierade med dem...

5. ca 2mil...

Hahaha, jag trodde
A: Att man kunde skjuta ut i luften..
B: Att den inte skulle varna för slut plilar när man har 25
Så där nu funkarden..

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Undrar om det är nån skillnad på exp på dom olika serverarna. Hades/Zeus/Possedion Hörde att de var 4x Possedion och 10x på Zeus. Och på Hades ? Nån som vet ?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodi@k
Undrar om det är nån skillnad på exp på dom olika serverarna. Hades/Zeus/Possedion Hörde att de var 4x Possedion och 10x på Zeus. Och på Hades ? Nån som vet ?

Hörde att det var 10x på Hades också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vilka skills ska man ha/satsa på som Shadow Officiator?

Blazing Strike (attack-skill, gör 4x skada när du är osynlig, sätt så mycket du kan på denna)
Dodge (gör dig osynlig tillfälligt, räcker med et tpar stycken som låg-level, men när man börjar köra PvP på högre levels bör man ha mer, minns ej exakt hur många jag har nu, men ta typ Max 2-0 tills du kör PvP)
Forked Skill (ökar skada på kniv/klo, sätt så mkt du kan)
Claw Strenghten (ökar skada på skillarm, sätt så mycket du kan)

Vad du sätter på sen är lite upp till dig, men jag sätter rest-points på Evade och sen när jag nått en högre level då man kör mer pvp så kommer jag switcha till Critical Strike...

Zodi@c: huh? aldrig hört något sådant om att det är exp-skillnad på de olika servrarna.. o.O

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Hörde att det var 10x på Hades också.

Det skall vara samma på alla servrar nu.

Tidigare kunde det vara skillnad pga en hel del olika Exp. Bonanza events (kinesiska nyåret t.ex.) men i samband med att dom lanserade den nya servern så nollställdes allt och det skall vara samma på alla servrar.

Permalänk
Hedersmedlem

Hur går det med guildstartandet?

Permalänk
Medlem

Någon som har bra gear för en lvl 40 Shadow Off?

Lirar i Zeus servern

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Hades är bäst <3.
templar är 62, nån som vill ha pt?

Permalänk
Medlem

Vad säljer ni Stone of Chaos, Material for Fort för?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vad säljer ni Stone of Chaos, Material for Fort för?

Känns som båda två gått ner lite i pris sen tidigare. Får du 2.5 milj för chaos och 2 milj för material så ska du vara nöjd tycker jag.

Permalänk
Medlem

Någon som vet någon riktigt snabb mirror? satt o laddade ner det i 2 timmar och sen var filen corrupt, är inte så sugen på att sitta och ladda ner i under 150kb/s igen.
alternativt någon som har lust att slänga upp en ftp eller en torrent? för jag hittar bara en mirror som är snabb och den filen som ligger på den är korrupt.

om någon har lust att skicka klienten så kan ni kontakta mig på min msn *bort*

EDIT: jag fixade det själv.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vad säljer ni Stone of Chaos, Material for Fort för?

ca 1.800.000 för Chaos och mof för 2.000.000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Någon som har bra gear för en lvl 40 Shadow Off?

Lirar i Zeus servern

Jag tror jag har nått hyfsat i c klass. Och om det inte duger kan vi ju alltid party:a eller nått.
Lirar som Rune Off på Zeus, heter ZeRune lvl51. Kommer nog vara online nångång i kväll.

Permalänk
Medlem

ello.

74 templarnu iaf.

Jadu, detär exprate skillnad på servrarna.

Permalänk
Medlem

hehe denna tråden är rätt död nu. Nån som fortfarande spelar ryl2 ? Eller har alla lagt ner ? Funderar på att spela litte igen. Nått nytt kul i senaste patchen ?

Permalänk
Medlem

Nån som har en snabbare sida att dra detta liret på?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc