RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Var beredd på att spendera runt 5000-20 000 kr om ni vill tillhöra toppen

Lust att förklara lite varför?

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

Har börjat lira en del nu. Är en level 55 Warrior på Zeus, kallad Gandel.

Mitt problem är att jag är fattig som gatan när det gäller rena pengar, för att ingen vill köpa mina böcker eller chaos stone :(. Ingen som har lite pengar att slänga ut till de fattigare :P?

Visa signatur
Permalänk

lol man får typ 1 mille på 1 timme när man börjar från lvl 1?^^

Visa signatur

i win

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleepyhoy
lol man får typ 1 mille på 1 timme när man börjar från lvl 1?^^

Inte jag :(. Kan bero på att jag suger :P..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tynnhammar
Inte jag :(. Kan bero på att jag suger :P..

Döda spirits då... De kan droppa Gold-tickets... dubbelklick = 1 mille

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Döda spirits då... De kan droppa Gold-tickets... dubbelklick = 1 mille

Försökte mig på några stycken sådana i helgen. En och en kunde jag ta dem, men så fort det kommer fler än så, så dog jag omedelbums :P!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tynnhammar
Försökte mig på några stycken sådana i helgen. En och en kunde jag ta dem, men så fort det kommer fler än så, så dog jag omedelbums :P!

finns olika spirits att döda:)

Visa signatur

i win

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleepyhoy
finns olika spirits att döda:)

Mjo. Men att som högre level döda låg level spirits så får man vill inte de där goldgrejset?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Lust att förklara lite varför?

För att tillhöra toppen i spelet måste man bygga sina egna vapen och rustningar. Dvs man köper ett item i spelet. Sen måste man uppgradera det. Och för att göra det så ska man använda olika stenar samt massa pengar. Som man antagligen hittar i spelet eller köper på CIB's hemsida.

Killen som är bäst i spelet har spenderat en bra bit över 20 000kr på sin karaktär.

Här är mitt nuvarande vapen:

EDIT: Level 89

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tynnhammar
Mjo. Men att som högre level döda låg level spirits så får man vill inte de där goldgrejset?

http://www.ryl2.com.my/announcements/ann002-ghostbuster/ann00...

Kolla efter spirits inom eran level.

På map3 finns det även spirits som är lvl 90 (tror jag).

Permalänk
Medlem

vad är maxlvl på RYL 2?

EDIT: Annan länk till installeraren skulle vara fin också då det endast går ca 50-60KB/s

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryu
vad är maxlvl på RYL 2?

EDIT: Annan länk till installeraren skulle vara fin också då det endast går ca 50-60KB/s

Maxlevel 95.

#Sweclockers.ryl @ Quakenet

Permalänk
Medlem

Usch vilket dåligt spel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryu
Usch vilket dåligt spel

Det var inget särskilt givande inlägg. Om du nu inte gillar spelet så kan du ju åtminstone bemöda dig med att skriva lite konstruktivt om vad det är med spelet som är dåligt.

Själv är jag level 61 för tillfället :).

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk

Heheh..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

oh! ni tar er tillbaka ser ja och coltrasten pratar om sina lvlar som vanligt. ^^
Synd att man blev lite less på de :/ för vart man än va och skulle expa som kom den där gruppen med 95 akkan och lekte ut en

Permalänk

Vad händer egentligen? Är servrarna nere? Jag kommer varken in på spelet eller forumen sen igår kväll?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Testade ryl2.com.my efter att pote (ryl.net) gick ner. Laggade nått fruktansvärt, lirar nu på ryl.pf, är dock ryl 1. Jag gillar dock ryl 1 också eftersom de är ganska lika. Inget lagg alls där

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krishnii
oh! ni tar er tillbaka ser ja och coltrasten pratar om sina lvlar som vanligt. ^^
Synd att man blev lite less på de :/ för vart man än va och skulle expa som kom den där gruppen med 95 akkan och lekte ut en

Jag har hört att det är en jordbävning som ställt till det med servrarna.

Permalänk

Blir det någon guild? SKulle sitta fint med en svensk guild (Human så klart!!) Jag joinar omedelbart om det blir av!

Server: Zeus
King_Creole Sorcerer lvl 92

Visa signatur

RYL2- IU
Zeus:
King_Creole - Sorcerer lvl 93

Permalänk

Börjar bli sugen på att testa det igen, men man lyckas ju aldrig få tid till att lira allt man vill xD

Hur ligger det till nu... kan man fortfarande köra party med blandat Akkan och Human? (dvs. tillhöra Almighty Pirate nation, eller vad det nu hette, eller finns det annan lösning nu?)

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schutzmarken
Blir det någon guild? SKulle sitta fint med en svensk guild (Human så klart!!) Jag joinar omedelbart om det blir av!

Server: Zeus
King_Creole Sorcerer lvl 92

Inte visste jag att du var härifrån.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Börjar bli sugen på att testa det igen, men man lyckas ju aldrig få tid till att lira allt man vill xD

Hur ligger det till nu... kan man fortfarande köra party med blandat Akkan och Human? (dvs. tillhöra Almighty Pirate nation, eller vad det nu hette, eller finns det annan lösning nu?)

3rd party är borttaget. Går bara att partya med sin egna nation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten

3rd party är borttaget. Går bara att partya med sin egna nation.

Fan... Jag som isf var så sugen på Akkan - Attacker ^^ och ni alla andra lirar ju human -.-

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Akkan luktar ju bara fisk ;P
Mer utav en utmaning att lira human, iaf på Zeus med tanke på att dom flesta Akkan är överdrivet starka.

Ingen som har nå info om nya patchen som kommer snart? Skulle finnas info på tdzguild.com men jag hittade fanken inget vettigt :/ Ska ju tydligen bli lvl 99-100 nu och nytt enchantsystem (EQ uppgraderingssystem). Har även märkt att alla försöker sälja sina 100-160 dex,int,str vapen osv, blir riktigt grinig om dom gör "lowlvlvapen" värdelösa då min staff är en 140INT med 1500+ magic på just nu

Visa signatur

RYL2- IU
Zeus:
King_Creole - Sorcerer lvl 93

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schutzmarken
Akkan luktar ju bara fisk ;P
Mer utav en utmaning att lira human, iaf på Zeus med tanke på att dom flesta Akkan är överdrivet starka.

Ingen som har nå info om nya patchen som kommer snart? Skulle finnas info på tdzguild.com men jag hittade fanken inget vettigt :/ Ska ju tydligen bli lvl 99-100 nu och nytt enchantsystem (EQ uppgraderingssystem). Har även märkt att alla försöker sälja sina 100-160 dex,int,str vapen osv, blir riktigt grinig om dom gör "lowlvlvapen" värdelösa då min staff är en 140INT med 1500+ magic på just nu

Hur mycket har du fått lägga ut på den staven?

Permalänk

Bytte den mot en reducestone när den var på 1200 magic, så 12000 resourcepoints= ca 500sek

Visa signatur

RYL2- IU
Zeus:
King_Creole - Sorcerer lvl 93

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schutzmarken
Bytte den mot en reducestone när den var på 1200 magic, så 12000 resourcepoints= ca 500sek

500 sek?

Permalänk

Jomen visst.. 500:- , köpte mig en massa packs för 800:- så plockade jag en reducestone eftersom jag visste att det fanns en snubbe som vela byta staven mot en sådan..

Visa signatur

RYL2- IU
Zeus:
King_Creole - Sorcerer lvl 93

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schutzmarken
Jomen visst.. 500:- , köpte mig en massa packs för 800:- så plockade jag en reducestone eftersom jag visste att det fanns en snubbe som vela byta staven mot en sådan..

En annan tänkte på sekunder..