RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk
Medlem

jadet gjorde de för han...har har dock ingen aning om va fan de kan ha varit men de löste sig

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som är +70 nu?

EDIT1: +73

Permalänk

Någon med lvl ~40 som vill parta? Skicka PM till mig då! Är Defender på Zeus. Behöver Attacker och Magigubbar... Du ska vara aktiv.

Permalänk

ojojoj Coltrasten, det går undan ser jag Själv har jag ej lirat på 2 veckor snart :S

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Någon som är +70 nu?

EDIT1: +73

mm har en 72 defender nu

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krishnii
mm har en 72 defender nu

På zeus?

Permalänk

Jodå:D

Det funkar alldeles utmärkt nu...men asså jag fattar verkligen inte vad ja ska behöva göra för att kunna enchancea mitt vapen, jag har liksom lagt till "ore" men det händer inget när ja trycker på ench....:S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
På zeus?

Svar: ja, vi har varit i samma party om du nu kommer ihåg de jag hette skrutt

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VolvoSnubben
Det funkar alldeles utmärkt nu...men asså jag fattar verkligen inte vad ja ska behöva göra för att kunna enchancea mitt vapen, jag har liksom lagt till "ore" men det händer inget när ja trycker på ench....:S

10st måste det ligga, Spens, Sir mitchel eller det sista, kommer inte på. Fast jag vet inte hur många tears of blacksmith det ska ligga.

EDIT1: Jag har enchantat min stav lite.

EDIT2: Level 74 nu

Permalänk
Medlem

Ojoj, är det kukmäteri?

Min ena dagger på min assassin, endast lvl 53.

Permalänk

Får väl testa så man har något att göra medans WoW är nere

Edit; Får det inte att fungera
Kommer upp att den inte hittar någon fil när jag ska välja vad jag ska spela som (människor och vad nu det andra är)

Permalänk

Hur fan får ni tag på sådan stuffs?

Har bara D grejer till in lvl 64 templar..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicklasson
Hur fan får ni tag på sådan stuffs?

Har bara D grejer till in lvl 64 templar..

Hitta, köpa, sen kan man göra D+++ till AAA++++.

Permalänk
Medlem

Min tur att skryta lite

Permalänk

Nån som vil ha party???

Jag e en lvl 52 warrior på zeus, nån som vill ha party??

Tack för svaret föresten, Coltrasten, Vilken server lirar du på föresten o vilken lvl:P??

Permalänk
Hedersmedlem

Nya servern Poseidon är uppe nu

Permalänk
Medlem

Hehe nice med ny server startade just spela ryll han göra en archer på lvl 36 och en Dex assasin på lvl 46. Och nu ska man börja på ny server aja hoppas den blir roligare i alla fall. Hur väljer man Arkkan btw? Kan inte välja att spela som dom måste köra HUman. Vilken Tycker ni är bästa gubben ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodi@k
Hehe nice med ny server startade just spela ryll han göra en archer på lvl 36 och en Dex assasin på lvl 46. Och nu ska man börja på ny server aja hoppas den blir roligare i alla fall. Hur väljer man Arkkan btw? Kan inte välja att spela som dom måste köra HUman. Vilken Tycker ni är bästa gubben ?

man behöver ej byta server för att en ny släppts ^^
inte bättre att ha alla på samma?

man kan bara välja 1 ras på varje konto... för att spela som akkan måste du radera alla human-karaktärer... (man får välja vad man ska köra när man loggar in och kontot inte har några karaktärer...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Ench...

Jag enchancade med spens och sr. michael metal, 2 eller 3 gånger tror ja. och det har in hänt nått med mitt svärd:S

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Ench...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av VolvoSnubben
Jag enchancade med spens och sr. michael metal, 2 eller 3 gånger tror ja. och det har in hänt nått med mitt svärd:S

Över 5 så börjar får man sockets, och över 7-8 så blir det ny bokstav tror jag.

Du måste ha 10 av varje också

Permalänk
Medlem

Håller på att dra ner installationsfilen nu.
Någon som nyss har börjat om eller tänker börja om på den nya servern?

Permalänk
Medlem

Nah Tänker köra vidare på Zeus ett tag till i alla fall. In Game Name Zodiak84 lvl 45 assasin. om nån vill party så pma

Undrar hur fan alla kan ha så jävla feta items på detta game. Köper dom typ mineraler från hemsidan osv eller? För riktiga Pengar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodi@k
Undrar hur fan alla kan ha så jävla feta items på detta game. Köper dom typ mineraler från hemsidan osv eller? För riktiga Pengar?

Nej det behöver man inte alls. Stå några timmar och mosa spirits så kommer man enkelt upp i mycket pengar och mineraler.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodi@k
Nah Tänker köra vidare på Zeus ett tag till i alla fall. In Game Name Zodiak84 lvl 45 assasin. om nån vill party så pma

Undrar hur fan alla kan ha så jävla feta items på detta game. Köper dom typ mineraler från hemsidan osv eller? För riktiga Pengar?

Hitta böcker när man är ute och slaktar, sen säljer man dom och köper annat.

Permalänk
Medlem

Okej tack för svaren men ändå aaa+++++ Extreema saker. Verkar litte överdrivet men men kan ha fel får spela upp mig mer så får vi se. Är Dex Assasin bra btw? Typ ingen säljer saker till dom bara massa Arkkan saker. Är Arkkan så populära`? Eller är det bara svårt att hitta bra items till Humans ?

Permalänk

ench

Finns det nån speciell ordning man ska ha spens o sr. michael o sån, så de inte blir "failed"

Permalänk

Re: Re: Ench...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Över 5 så börjar får man sockets, och över 7-8 så blir det ny bokstav tror jag.

Du måste ha 10 av varje också

Nej, det är Enchanted Lv 6 och uppåt som man får sockets...

Och det är 10 av en material som krävs, om någon en greppat vad coltrasten menade... ^^

Zodi@c: Jo, dex-assassin är bra, iof beror det på mot vad och vad man gillar men jag gillar dem iaf (jag lirar shadow off, som är akkans variant av assassin).

En nackdel är att den bara har 1 attackskill (som är bra), samt att det kan vara svårt att få död på någon som löper runt hela tiden i PvP...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: Re: Ench...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Nej, det är Enchanted Lv 6 och uppåt som man får sockets...

Och det är 10 av en material som krävs, om någon en greppat vad coltrasten menade... ^^

Zodi@c: Jo, dex-assassin är bra, iof beror det på mot vad och vad man gillar men jag gillar dem iaf (jag lirar shadow off, som är akkans variant av assassin).

En nackdel är att den bara har 1 attackskill (som är bra), samt att det kan vara svårt att få död på någon som löper runt hela tiden i PvP...

eller någon som använder typ halt skill

btw, har enchantat mitt vapen max nu. bild kommer.

EDIT1: level 75 nu

Permalänk
Medlem

Är level 12 på Poseidon just nu, skriv om ni vill slakta lite.
-Haunt3d, Human Warrior.

En snabb fråga också; måste man hålla på med enchanting/blacksmithing/annan crafting för att bli någorlunda lyckad? Eller klarar man sig på att göra quests och döda monster för att få bra saker och tjäna pengar?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haunted-
Är level 12 på Poseidon just nu, skriv om ni vill slakta lite.
-Haunt3d, Human Warrior.

En snabb fråga också; måste man hålla på med enchanting/blacksmithing/annan crafting för att bli någorlunda lyckad? Eller klarar man sig på att göra quests och döda monster för att få bra saker och tjäna pengar?

Bäst enchantade-vapen vinner som lvl 95. Utom Sorcerer för dom suger hela tiden ^^.