Förbättringar i Windows 8 och 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Ja, Romaco Timeout är nog det bästa gratisalternativet https://romacocanada.ca/timeout/ och det finns många betalprogram också men inget verkar vara direkt överlägset.

Tack, det ska jag kolla mera på. Såg att de lagt ner utvecklingen av programmet för att satsa på Linux istället (vilket låter vettigt i och för sig) men barnen kör ju Windows 7 för att spela sina spel.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ozzed:

Hur var det nu med att hänvisa till andra för att söka bevisa sitt påstående? Och nu handlar det dessutom inte om företagare utan om konsumenter, eller i det här fallet prosumenter, snarare.

Vedertagen fakta och att söka stöd hos andra är inte riktigt samma sak. Jag förutsätter att ger man sig in i diskussionen har man något mer att komma med än en massa åsikter. Det är ett generellt problem här på SweC vill jag tillägga, alla blir vi äldre men kunskapen och mognadsnivån här går snarare i Benjamin Button stil. Var och varannan dag läser jag hur folk inte ens kan installera sitt operativsystem längre.

Citat:

Marginellt i så fall. Antingen så försvinner det och är inget jag bryr mig om, eller så får det fäste och blir då mer integrerat med skrivbordswindows, men kommer fortfarande inte vara något jag använder.

Bra, då ska jag fråga dig nästa gång jag behöver veta något om framtiden. Jag har precis avslutat en likviditetsbudget för mitt nästa steg i yrkeslivet och spontant verkar man bevilja det anslag jag begärt - hade väldigt gärna vetat resultatet redan nu.

Citat:

Om du nu har svarat två gånger borde jag sett det, men oavsett så har du fel då man återinför en gammal funktion med viss modifikation, det är ju att slå i backen. Men jag har redan konstaterat att du inte har koll på begreppen så vi kan släppa det.

"Om du nu har svarat två gånger borde jag sett det, men oavsett så har du fel"

Om någon inte har koll på begreppen här så är det faktiskt du. Du visar gång på gång att det du kommer med är på sin höjd åsiktsbaserad argumentation och det är ingenting jag ger mig in i, lika lite som jag ger mig in i betor och liknande.

Citat:

Som sagt, jag tycker "bevisbördan" ligger på dig då du är den enda jag känner till som kan få den, för de flesta, solklara U-svängen till "utveckling". Ingen annan ser det så.

Nä och då har ni alla fel, så enkelt är det.
Hade man backat så hade man släppt en Startmeny under Windows 8, då hade det verkligen varit "aj fan, det här sket sig rätt bra". Nu utvecklar man det vidare och delar upp det bättre utan att för den sakens skull plocka bort något alls. Det är inte att backa, tycka man det så har man som sagt inte koll på begreppen...

Citat:

Sålänge de där gigabyten är från Microsoft och därmet supportas av dem, och inte kommer från en tredjepartsleverantör så föredrar jag det. Att startmenyn kommer från just Microsoft har dessutom ett värde i sig då många företag har strikta policys mot tredjepartsprogram.

Nu representerar du vare sig företag eller drar dig för att installera tredjepartsprogram så det är precis som vanligt, du har fått för dig en fix idé här på samma vis som en del envisas med att separera appar och program.

Citat:

Nej, kanske inte rent teknisk men du har inte haft full frihet att ändra storlek på appen, men det verkar de ju fixa i nästa version så vi får väl se hur det blir. Jag är riktigt laddad inför betan.

Jag kan inte ändra den i höjdled men bredden går fint.
"Full frihet" är dock inte samma sak som "fullskärmsapptvång", eller vad du kallade det för. Ytterligare en lögn för att göra sina argument starkare alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damodred:

Nä och då har ni alla fel, så enkelt är det.
Hade man backat så hade man släppt en Startmeny under Windows 8, då hade det verkligen varit "aj fan, det här sket sig rätt bra". Nu utvecklar man det vidare och delar upp det bättre utan att för den sakens skull plocka bort något alls. Det är inte att backa, tycka man det så har man som sagt inte koll på begreppen...

Nu är detta ett företag som många andra. Vill ju inte sprida runt hur kass win 8 för att sänka aktien mer än nödvändigt. Även mitt företag gör exakt samma sak. helt enkelt försöker tysta ner om något inte blir bra (om möjligt fixar till i efterhand i smyg).

Så antar ms skiter i att fixa hela problemet i win 8 när det är så få som ändå använder det och fixar felet i nästa version i stället. Även om jag inte alls gillar store på desktop. Ska det som du hävdar bli mer moln baserat så går jag över till linux när win 7 förlorar supporten

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Datavetare
Skrivet av Broken-arrow:

Nu är detta ett företag som många andra. Vill ju inte sprida runt hur kass win 8 för att sänka aktien mer än nödvändigt. Även mitt företag gör exakt samma sak. helt enkelt försöker tysta ner om något inte blir bra (om möjligt fixar till i efterhand i smyg).

Så antar ms skiter i att fixa hela problemet i win 8 när det är så få som ändå använder det och fixar felet i nästa version i stället. Även om jag inte alls gillar store på desktop. Ska det som du hävdar bli mer moln baserat så går jag över till linux när win 7 förlorar supporten

Håller med till 100%. Inget företag med ett vettig styre kommer erkänna ett misstag mer än absolut nödvändig. Om inte startmenyn i Win9 är att backa så lär det inte finns något företag i historien som "backat" på något beslut. Genom att inte fixa Win8 får man två fördelar, dels så kommer en större andel av Win8 användarna uppgradera till Win9, dels så slipper man officiellt erkänna att startmeny-designen i Win8 var totalt misslyckad.

Skrivit det tidigare: är helt övertygad att inte ens Microsoft själva ansåg att "startmenyn" i Win8 var en förbättring för desktop. De har panik över att missat mobil/pekplatte-tåget och trodde nog att förändringarna i Win8 skulle accepterats av den stora massan på skrivbordet samtidigt som det gör alla användarna bekväma med en miljö som fungerar utmärkt på pekplattor/mobiler. Helt underbart att se att en sådant missbruk av en dominerande ställning på en marknad (skrivbordet) så total exploderade i ansiktet på MS.

Verkar lite som man gett upp hoppet på att (inom överskådlig tid) få någon signifikant marknadsandel för mobiler. Själv är jag väldigt nöjd med Win8 på pekplatta och hoppas det tar fart, men än så länge går det tyvärr väldigt trögt både med appar och försäljning av enheter.

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem

Sen vad säg om detta jag hitta http://www.howtogeek.com/173291/goodbye-microsoft-security-es... MS själva verkar inofficiellt rekommendera tredje part.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd

Fler "bevis" för att PC'n får ge vika för surfplattor, även när det gäller spel.

http://recode.net/2014/08/26/tablet-gaming-revenue-to-triple-...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av strejf:

Fler "bevis" för att PC'n får ge vika för surfplattor, även när det gäller spel.

http://recode.net/2014/08/26/tablet-gaming-revenue-to-triple-...

"Ge vika för"? Tror du själv på att bäbisen som spelar flashspel på en platta, nöjer sig med att lira BF4 på en iPad mini i tonåren?

Den ena produkten och formatet utesluter inte det andra, båda kan leva i fridfull samexistens. Troligen inte i din värld med tanke på hur du skriver, men i väldigt många andras.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MultiMan:

"Ge vika för"? Tror du själv på att bäbisen som spelar flashspel på en platta, nöjer sig med att lira BF4 på en iPad mini i tonåren?

Den ena produkten och formatet utesluter inte det andra, båda kan leva i fridfull samexistens. Troligen inte i din värld med tanke på hur du skriver, men i väldigt många andras.

Visst kan de leva i fridfull samexistens, men faktum är att den ena plattformen minskar och den andra ökar kraftigt. Frågan är ju var det landar i framtiden.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MultiMan:

"Ge vika för"? Tror du själv på att bäbisen som spelar flashspel på en platta, nöjer sig med att lira BF4 på en iPad mini i tonåren?

Den ena produkten och formatet utesluter inte det andra, båda kan leva i fridfull samexistens. Troligen inte i din värld med tanke på hur du skriver, men i väldigt många andras.

Det beror väl helt på föräldern om denne vill ha en spelinriktad dator i hemmet eller ej?

Skrivet av strejf:

Visst kan de leva i fridfull samexistens, men faktum är att den ena plattformen minskar och den andra ökar kraftigt. Frågan är ju var det landar i framtiden.

Jag tror det jämnar ut sig vart det lider - spel tror jag inte är en avgörande faktor, där emot funktionaliteten där touch helt enkelt inte är lämpligt annat än för väldigt korta uppdrag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Fler "bevis" för att PC'n får ge vika för surfplattor, även när det gäller spel.

http://recode.net/2014/08/26/tablet-gaming-revenue-to-triple-...

Käns som att PC har en fördel endå

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140913/intel-det-finns-71...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Datavetare
Skrivet av Oneone:

Verkar det rimligt att nästan 50% av alla PC skulle användas för spel (Microsoft har gjort någon uppskattning på att det finns ungefär 1.5 miljard aktiva Win-maskiner)?

Enda sättet att få detta att gå ihop är att ha en väldigt liberal definition vad "PC-spelare" är. Med en sådan definition lär 100% av alla pekplattor och smarta mobiler ägas av "gamers".

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoshman:

Verkar det rimligt att nästan 50% av alla PC skulle användas för spel (Microsoft har gjort någon uppskattning på att det finns ungefär 1.5 miljard aktiva Win-maskiner)?

Enda sättet att få detta att gå ihop är att ha en väldigt liberal definition vad "PC-spelare" är. Med en sådan definition lär 100% av alla pekplattor och smarta mobiler ägas av "gamers".

ingen aning, men 10 % verkar iaf ha steam

http://www.joystiq.com/2014/01/15/steam-has-75-million-active...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Datavetare
Skrivet av Oneone:

Jag har ett Steam-konto, men spelar i princip aldrig. Senaste gången jag överhuvudtaget startade Steam var tydligen 21 augusti. Är jag då en "gamer" eller inte, d.v.s borde jag räknas in i den statistik som Intel presenterar? Måste finnas rätt många mer eller mindre övergivna Steam-konton, själv har jag i alla fall köpt 6-7 titlar i år (men borde fråga mig själv varför kanske...).

Inte för att det spelar någon roll rent statistiskt, men har lagt rätt mycket mer tid på spel på pekplattan än på PC. För "casual gamers" så kräver många PC-spel för mycket insats i form av tid, spelen på pekplatta, mobil och i viss mån konsol passar oss betydligt bättre.

Enda relevanta måttet i vår kommersiella värld är ju den omsättning samt marginal som respektive plattform genererar. Skulle vara intressant att läsa någon jämförelse mellan plattformarna som diskuterar denna punkt!

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Avstängd

Utan att ha någon vetenskapligt belägg för det så känns det som att dataspelsindustrin går upp och ned i takt med att konsolerna kommer och går - alltså att när Xbox 360 och PS3 började bli gamla så steg spelförsäljningen på PC exempelvis medan under konsolens prime så pratades det om PC-spel- döden.

Däremot tror jag att mängden piratkopierat material har minskat något i och med upptakten av appar och väldigt låga priser. Microsoft, Apple och Google har sina butiker och programmen där exponeras något otroligt - poängen med att pirata ett program som kostar 9kr är inte så stor och det blir nästan så man framstår som snål i sammanhanget.

Permalänk
Avstängd

Heter inte tråden längre: Förbättringar i Windows 8 och 8.1 ?

Hittar ibland en del appar till MUI som jag faktiskt använder. Downloader You Tube för 20 kr (gratis för den som inte vill stödja programmakarna). Använder programmet som primär You Tube visare då jag slipper gå genom webbläsaren. Och som bonus kan jag ladda hem Fredagspanelen och titta i lugn och ro genom XBMC i olika omgångar genom bokmärken.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Entusiast

Hur är det egentligen med faktiskta spelförbättringar i Windows 8.X?

Jag kommer ihåg att det fanns ordentliga skillnader i framför allt "mjukheten" mellan Windows 8 och Windows 7 när Battlefield 4 släpptes och ett tag efter det men att det efter några patcher drivrutiner blev väldigt lika upplevelser på både Windows 7 och Windows 8.
Hur är det idag? Finns det fortfarande spel som gillar Windows 8 mer eller är det en sak från det förflutna?

Jag vill inte ha några subjektiva åsikter och placebo-uttalanden utan fakta tack

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Hur är det egentligen med faktiskta spelförbättringar i Windows 8.X?

Jag kommer ihåg att det fanns ordentliga skillnader i framför allt "mjukheten" mellan Windows 8 och Windows 7 när Battlefield 4 släpptes och ett tag efter det men att det efter några patcher drivrutiner blev väldigt lika upplevelser på både Windows 7 och Windows 8.
Hur är det idag? Finns det fortfarande spel som gillar Windows 8 mer eller är det en sak från det förflutna?

Jag vill inte ha några subjektiva åsikter och placebo-uttalanden utan fakta tack

Har bara sett journalister/siter testa under slutet av 2013 när det gäller detta, snabb koll verkar dock visa att forummedlemmar på diverse håll visar att det blivit mindre skillnad med nyare drivrutiner. Vet inte om vi kan göra så mycket bättre än att gå efter forumanvändare där. För den del är det stor skillnad, för andra är det några procent skillnad med senare drivrutiner. Folk får lov att orka testa själva. Du kan höra med Jonas och Emil om de har tid att testa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Nu är detta ett företag som många andra. Vill ju inte sprida runt hur kass win 8 för att sänka aktien mer än nödvändigt. Även mitt företag gör exakt samma sak. helt enkelt försöker tysta ner om något inte blir bra (om möjligt fixar till i efterhand i smyg).

Så antar ms skiter i att fixa hela problemet i win 8 när det är så få som ändå använder det och fixar felet i nästa version i stället. Även om jag inte alls gillar store på desktop. Ska det som du hävdar bli mer moln baserat så går jag över till linux när win 7 förlorar supporten

Amen på det.
Bara det faktum att det sitter en hel massa W8 användare och delar massor av sin personliga info med MS helt utan att veta om det är ju skrämmande.
"Molnet" har sin funktion, men det hör inte hemma som en integrerad del i ett OS som förväntas vara grunden i mängder av skapande och privata saker.

När som hellst så dyker det första rättsfallet upp där en myndighet i något land lagligt begär ut info från ett konto som tillhör en användare i ett annat land.
Och att vi redan gör det med alla telefoner etc är inte en ursäkt, det är precis lika idiotiskt.

Frågan är bara om MS vågar att bita i det sura äpplet och göra W9 mer användarvänligt.
Skulle det vara så att W9 innehåller lika mycket oönskade dumheter som W8 så bör vi nog oroa oss för MS's framtid.
För att W8 är ett oerhört fiasko står ju utom allt tvivel numera, oavsett hur mycket MS anställta som hänger på forum runt om i världen och försäkrar oss om dess förträfflighet.

insinuation om att någon gör reklam för ett företag borttagen
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort en hel hög inlägg pga. div. otrevligheter, nedlåtande text, off-topic och återkommande diskussion/svammel.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd

Alltid trevligt när trådarna rensas lite

Någon som kan programmera sin Logitech Harmony men Windows 8.1? Mitt program slutade fungera när det ska skicka ändringar till fjärren efter uppdate1. Får starta Windows 7 dator när jag ska ändra något på fjärren. Tycker det är märkligt då Logitech brukar vara bra på att uppdatera sina program.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

Alltid trevligt när trådarna rensas lite

Någon som kan programmera sin Logitech Harmony men Windows 8.1? Mitt program slutade fungera när det ska skicka ändringar till fjärren efter uppdate1. Får starta Windows 7 dator när jag ska ändra något på fjärren. Tycker det är märkligt då Logitech brukar vara bra på att uppdatera sina program.

Kör 8.1 och en Harmony 1100 utan några problem.
Logitechs update-program är dock sjukt utdaterat och skulle behövas skrivas om från grunden.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Kommentarer som insinuerade att motdebattören skulle vara anställd av något företag borttagna. Vänligen håll er till att diskutera sakfrågan istället för att ta till personangrepp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palmie:

*Tråd rensad*

Kommentarer som insinuerade att motdebattören skulle vara anställd av något företag borttagna. Vänligen håll er till att diskutera sakfrågan istället för att ta till personangrepp.

Problemet är att båda sidor tar till just detta. Har varit så flera sidor (5/6 stycken minst)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Broken-arrow:

Problemet är att båda sidor tar till just detta. Har varit så flera sidor (5/6 stycken minst)

Du får väldigt gärna anmäla sådant när du ser det, så tar en moderator hand om saken.

missade ett ord
Permalänk
Medlem
Skrivet av Palmie:

Du får väldigt gärna sådant när du ser det, så tar en moderator hand om saken.

Får göra det i framtiden

(Varit en hel del personangrep senaste tiden i denna tråden. Blir lite tråkig attityd här då. men antog det var ok)

kommentar om vilken sida som gjort vad borttagen
Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Får göra det i framtiden

(Varit en hel del personangrep senaste tiden i denna tråden. Blir lite tråkig attityd här då. men antog det var ok)

Jag får väl erkänna mig medskyldig där. Jag försöker hålla debatten saklig, faktabaserad och sansad men det är lätt att ryckas med när andra drar ner det hela på dagisnivå. Jag bara hoppas att Windows 9 blir bra för alla så att vi slipper den här karusellen en gång till.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jag får väl erkänna mig medskyldig där. Jag försöker hålla debatten saklig, faktabaserad och sansad men det är lätt att ryckas med när andra drar ner det hela på dagisnivå. Jag bara hoppas att Windows 9 blir bra för alla så att vi slipper den här karusellen en gång till.

Jo, samma här. Ibland lyckas man inte hålla till ämnet så att säga.

Ja denna karusell har rullat förvånansvärt länge, trådar brukar annars självdö efter ett tag.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Låt oss blicka framåt och strunta i vilken sida i debatten som gjort vad tidigare, åter till ämnet.

Permalänk
Avstängd

Windows 9 ryktas bli gratis för alla med Windows 8/8.1.

http://www.idg.se/2.1085/1.585922/windows-9-blir-gratis-for-w...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Windows 9 ryktas bli gratis för alla med Windows 8/8.1.

http://www.idg.se/2.1085/1.585922/windows-9-blir-gratis-for-w...

Hoppas det även gäller Windows 7, eller egentligen att det bara blir gratis, punkt. Det ligger ju även i Microsofts intresse att så många som möjligt har tillgång till ett operativsystem med store (som gissningsvis finns i Windows 9 i alla fall i någon form), om de tänkt sig kunna tjäna mer pengar på appar. Men det får vi se.. Börjar närma sig nu

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.