Left 4 dead-tråden

Permalänk

Bara testat en custom map och den tyckte jag var rätt så roligt, Zelda dungeon heter den xD

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=34ZnkW4SOOM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det är ju lite onödigt. Då har man ju två ställen de kommer från... mycket lättare att ställa sig inne i ett rum med bara en dörr då.

Ett ställe jag har funderat på är uppe på taket på den där höga byggnaden på taket. Där kunde en spelare blockera stegen (de kan inte klättra förbi), medan de andra skjuter de som kommer klättrande upp. Borde vara skitenkelt...

Jo det kan tyckas. Fördelen är att Boomers är lättare att skjuta ner innan de är för nära. Alla blir heller aldrig träffade av Boomers. När vi använder den taktiken som du beskriver med ett rum så uppstår problem om en boomer träffar tre eller fyra (väldigt lätt då man står nära) precis när tanken kommer.

I trappan har vi inte misslyckats någon gång än. Om vi tar mycket skada eller dör så sker det på tank attackerna.

Pratar om Expert nu inte versus så det inte uppstår något missförstånd.

Permalänk
Medlem

Hade inte swec nån steamgrupp, så man kan spela med lite vettigt folk så man slipper fransmännen å tyskarna (som kan inte/vägrar prata/skriva engelska)?

Visa signatur

Spela på datan: http://www.ssg-clan.se

Permalänk

Dåså, Idag släppes "Survival" patchen till Xbox. Från kl 11 ska man via Xbox Live ha tillgång till uppdateringarna eller hur det nu än händer :D.

Och som grädde på mackan ska PC versionen släppas senare under dagen!!!! Ingen given tid dock. Ska leta vidare!

Permalänk
Medlem

Blir att sitta med datorn igång också för att invänta uppdateringen
Två viktiga saker händer mig idag.
1. Förlovningsringar kommer idag!!!
2. Survival mode i L4D

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Era lyckliga folk som får lira den nya content som släpps, själv sitter jag har och klagar som polisen som beslag tagit min dator i 2 månader snart verkar som jag aldrig får tillbaka den!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Era lyckliga folk som får lira den nya content som släpps, själv sitter jag har och klagar som polisen som beslag tagit min dator i 2 månader snart verkar som jag aldrig får tillbaka den!

Ouch! lider med dig.
Vågar man fråga varför dom gör något sådant?
Inget tvång på svar ^^
Jag hade nog köpt ny dator vid ett sånt läge :\ hade aldrig överlevt utan den XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Jag hänger gärna på en swec grupp också, är trött på folk som vägrar samarbeta..

Sedan hoppas man ju på en härlig ny upplevelse iom DLC som kommer idag.

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

Fan va taggad man blir. Då är ännu en månad räddad av L4D.

Edit: Preliminär tid är kl 14:00 för dlc till pc.

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Degerlund
Fan va taggad man blir. Då är ännu en månad räddad av L4D.

Edit: Preliminär tid är kl 14:00 för dlc till pc.

låter bra då får man sitta o vänta då

Permalänk

Eller nja. 2pm Pacific time. det innebär 21 ikväll om jag inte har räknat helt knasigt.

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk

är det inte 6 timmars skillnad? så kl 20.00?
EDIT: vart har du hittat den tiden?

Permalänk
Medlem

Satan va fint! here we go, Här ska slaktas...

Visa signatur

╠═►MSI GX660 15,6'' 1920x1080 ╠═►Intel i5-450m ╠═►4GB ╠═►500GB ╠═►ATI HD5870 1GB ╠═►HDMI ╠═►BT╠═►W7HP

Konsole ╠═► Ps3 Slim 120G

Permalänk
Medlem

Längtar med Dock har jag redan spelat de nya banorna som kommer med i versus.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trracer
Hade inte swec nån steamgrupp, så man kan spela med lite vettigt folk så man slipper fransmännen å tyskarna (som kan inte/vägrar prata/skriva engelska)?

Ingen som vet? Skulle varit nice med lite bra folk att lira med.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Sweet!

Fast det är ju näst intill ospelbart på de skitservrar man hittar efter mycket om o men :/
Startar ett expert - Dead air i lobbyn o hamnar i ett medium - No mercy istället... irriterande?

Ja.

Nåväl.. L4D är ju enligt mig en av de bästa saker som hänt på länge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dethskul
Sweet!

Fast det är ju näst intill ospelbart på de skitservrar man hittar efter mycket om o men :/
Startar ett expert - Dead air i lobbyn o hamnar i ett medium - No mercy istället... irriterande?

Ja.

Nåväl.. L4D är ju enligt mig en av de bästa saker som hänt på länge!

Låter som xbox 360

Slutade köpa spel till 360 tack vare lagg/hitreg/latensy etc.
l4d på pc däremot är perfekt, ska bli skoj o lira DLC!

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teckim
Låter som xbox 360

Slutade köpa spel till 360 tack vare lagg/hitreg/latensy etc.
l4d på pc däremot är perfekt, ska bli skoj o lira DLC!

kan inte hålla med om att det är perfekt på pc. Många av servrarna man hamnar på är som Dethskul berättar om. antingen laggar servrarna skit lr så hamnar man på fel banor med en annan svårighetsgrad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simpledream
kan inte hålla med om att det är perfekt på pc. Många av servrarna man hamnar på är som Dethskul berättar om. antingen laggar servrarna skit lr så hamnar man på fel banor med en annan svårighetsgrad.

Ofasen, de visste jag inte, antar att inget är perfekt.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk

Tror bestämt att Steamgruppen heter Swec 4 Dead eller något liknande.

Permalänk
Medlem

Sweclockers Left 4 Dead för att vara korrekt

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem

vad tycker ni om nya uppdateringen då grabbar och tjejer? ^^

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Inget släppt ännu vad jag ser?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk

Kommer väl ikväll någon gång. Valve e ju jänkare.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Frågan är om det kommer "ikväll" eller 23:59

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Har dom ens uttalat sig om att pc-versionen verkligen släpps idag?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Har dom ens uttalat sig om att pc-versionen verkligen släpps idag?

ja. de har sagt att xbox versionen släpps den 21 april och till PC släpps det senare under dagen.

Permalänk
Medlem

Har inte sett någon källa på det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Har inte sett någon källa på det

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32315

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fz skriver det men jag hittar ingenstans Valve går ut direkt med det.