Andra kalas-klipp från Wish

Permalänk
Medlem

En Xiaomi Mi Robot Vacuum robotdammsugare verkar inte helt fel.

Hyllade var man än kikar.

Finns en stor tråd om den på Swedroid:
http://www.swedroid.se/forum/threads/xiaomi-mi-robot-vacuum-r...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerproffset:

Min bror köpte en batong, han fick hem ett papper från tullverket, misstänkt smuggling haha, kan säga att han inte får tillbaka den.

Vet vi inte ännu, verkar som att de bara tar det iom att det är mindre än 1/10 dels basbelopp, inte för att jag vet något om det men stod så på papperet sa han. Verkar som han kom undan ganska lätt ändå. dock rätt löjligt att man inte får ha en batong tycker jag, men knivar de får man köpa, får väl bära kökskniv istället då haha.

Permalänk
Skrivet av trozen:

En Xiaomi Mi Robot Vacuum robotdammsugare verkar inte helt fel.

Hyllade var man än kikar.

Finns en stor tråd om den på Swedroid:
http://www.swedroid.se/forum/threads/xiaomi-mi-robot-vacuum-r...

Hade vart intressant. Du råkar inte ha en direktlänk på wish? Den sidan/appen är ju totalt värdelös för sökningar

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Sådär, där fick jag min orderbekräftelse på OP5

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Hade vart intressant. Du råkar inte ha en direktlänk på wish? Den sidan/appen är ju totalt värdelös för sökningar

https://www.wish.com/search/xiaomi%20robot#cid=59b66889d22d7f...

Permalänk
Medlem

Mavic pro för under 6000 är riktigt nice. Hoppas ni får det.
Beställde själv några extra batteri för min phantom 3 4k.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av highscore:

Köpte en Mavic Pro Fly More Combo för 5242:- känns som ett fynd : )
Hoppas bara allt går igenom som det ska...

Är grymt sugen jag med, men då jag klippt ett 1080ti så är jag inte så sugen på att lägga ut mer cash.

Sedan så har jag inte flugit drönare förut, man kanske inte ska börja med denna då :S

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av knge:

Har någon av rabattkodfifflarna egentligen fått hem sina produkter ?

Jag köpte en liten förstärkare för en månad sedan med 50% rabatt och den kom precis som utlovat, sen hade väl TS i den andra tråden redan fått hem sitt grafikkort när han skapade tråden?

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

14 tums laptop med ganska dåligt innehåll, men med rabatter får man nog ned den till under 1100kr som förstagångsköpare. Duger nog till barna när de är små

https://www.wish.com/search/ddr4%203000#cid=59dcb026ee70556f8...

1863 exkl. moms och rabatter.

Borde bli ca 1050kr med moms och efter rabatter.

Finns recensioner på den där. Riktigt chintzy. Jag var intresserad av en själv till skolan bara för att ta lite anteckningar på (med tanke på material och innehåll så kan den inte väga ett skit), men tangentbordet blev en dealbreaker. Ska du ha den till ungarna så duger den nog utmärkt!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

En Xiaomi Mi Robot Vacuum robotdammsugare verkar inte helt fel.

Hyllade var man än kikar.

Finns en stor tråd om den på Swedroid:
http://www.swedroid.se/forum/threads/xiaomi-mi-robot-vacuum-r...

Själv slog jag till på en iLife A6 för 1100kr med frakt. Går annars för ca 1800kr och uppåt på andra ställen. Även den en väldigt hyllad robotdammsugare inom "budgetsegmentet". Bara ett tips

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det någon risk att man åker på tull om man beställer en 3d skrivare och betalar med klarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

Är det någon risk att man åker på tull om man beställer en 3d skrivare och betalar med klarna?

Oklart. Vissa menar att priset höjs när man går till kassan eftersom klarna tydligen lägger på moms och att det därför inte ska behövas, medan andra hävdar att de fått hem grafikkort och behövt betala moms/tullavgifter.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Om någon är intresserad av lite mer high-end hörlurar finns Bluedio Victory och Bluedio Vinyl Plus på wish.

Permalänk
Medlem

Insåg nu att hur mycket jag än försöker lyckas jag inte aktivera belöningen med 5% rabatt. Står att jag har 100 poäng kvar. Testat göra 3 olika konton, testat via hemsidan, wishappen i windows samt på en Iphone. Testat på varje konto att lägga in saker i kundkorgen och gå till sista beställningssteget.

Någon som har ett råd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

HAHA! Blev visst ett missklick där, var ju en snubbe som sökte en telefon till sin far i tråden

det var jag och tack ska du ha

Permalänk

Jag fick en 5% rabatt som tydligen gällde bara igår + att jag fick checkout now extra 5% så jag hade 60% rabatt. Idag får jag ingen av dom, vad gör jag fel?

Permalänk
Medlem

Gjorde ett nytt konto nu via min Androidplatta, fyllde i mina kategorier jag var intresserad av, verifierade kontot via mailat jag fick. Woops hade jag 100 poäng.

Nu ska jag bara försöka få ner priset... skiljer 800kr exkl moms mellan 2 konton nu...

Permalänk
Medlem

Tips på någon prisvärd platta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Beställde en DJI Spark med handkontroll för 3055kr!

Länka gärna vilken annons du valde

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kundvagntvå:

Iom det här med Wish har jag funderat på att uppdatera min plugg-laptop. Söker en ganska clean dator med lång batteritid, några förslag?

Tips från TS tidigare i tråden : #17066034

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Hmm vågar beställa Mi Mix 2? Får dåliga vibbar av att det står authentic framför

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Beställde en OP5 8GB/128GB för 2760 inkl. moms, men till skillnad från 1080Ti-ordern la denna sig som 'Avvaktande order'...
Får se vad som händer.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xay0r:

Beställde en OP5 8GB/128GB för 2760 inkl. moms, men till skillnad från 1080Ti-ordern la denna sig som 'Avvaktande order'...
Får se vad som händer.

Länk till den? F.ö stod mitt 1080ti också som avvaktande ett par timmar innan det bekräftades..

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

Är det nånting på Wish som kan fastna i Tullen tänker på typ tv eller liknande?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Någon som hittat nån 4k/1440p skärm?

Permalänk
Medlem

Blev följande för mig:

Xiaomi robot vacuum cleaner robotdamsugare
Xiaomi Hybrid earphones
Xiaomi Piston 3 earphones (Har dessa sen 2 år tillbaka, väldigt prisvärda)
Magnetremsor till robotdamsugare
Extra filter, borstar till robotdamsugaren

Ordervärde: 4 255,00 krSEK
Leverans: 211,00 krSEK
Rabattkod xxxxxx: - 2 233,00 krSEK
Rabatt: - 223,30 krSEK
Rabatt: - 223,30 krSEK
Orderns Slutsumma: 1 786,40 krSEK

Bra pris helt klart!

Var sugen på en drönare också, men får fundera lite först. En DJI spark isåfall

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinxen:

Länk till den? F.ö stod mitt 1080ti också som avvaktande ett par timmar innan det bekräftades..

Verkar inte kunna få fram länken i appen, men sök på 'ex oneplus 5' så bör den hamna som första resultat.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Hmm vågar beställa Mi Mix 2? Får dåliga vibbar av att det står authentic framför

Jag hade samma vibbar, men drog iväg en beställning.

Man har ju ångerrätt i 30 dagar från leveransdatumet samt klarna i ryggen ifall varan skulle vara felaktig så pengarna tillbaka är det "värsta" som kan hända

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastroullen:

Jag hade samma vibbar, men drog iväg en beställning.

Man har ju ångerrätt i 30 dagar från leveransdatumet samt klarna i ryggen ifall varan skulle vara felaktig så pengarna tillbaka är det "värsta" som kan hända

La också en beställning nu, behöver den egentligen inte men om jag får den så kommer nästa problem. Att få flickvännen att tro att det är samma telefon jag haft innan

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på en bra 3D skrivare?