Andra kalas-klipp från Wish

Permalänk
Avstängd
Skrivet av frong:

Låter grymt, länk?

Fanns också bara i rött när jag beställde: https://www.wish.com/c/5919747a1d5b0f2948780f13
http://promorecharge.com/free-shipping/wish-promo-code/

Permalänk
Medlem

@Србо: Undrar hur de kan vara så billiga, har du jämfört med kompisens om de till material och utseende är identiska, eller bedömer du att de på Wish är äkta vara?
Undrar hur de kan vara ca 10gånger så billiga.

Nåja själv är jag inte så förtjust i SE535, låter inte jättebra i mina öron, men kanske ske ge de en chans var ju några år sen jag lyssna på dessa i butik, och rata dom på ca 2 minuter, vill själv annars ha som jag tycker låter bra Klipsh X20 eller Audiofly AF140, AF160, AF180 eller kanske AKG N40 är ungefär deras typ av ljud jag gillar, såg nyligen också att AKG 3003 är rejält prisdumpade till ca halva priset, kan vara nått också..

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

@Србо: Vad för koder använde du? Mina landar en bra bit över 400.

Permalänk

Mycket roligt har hittats,
bland annat fet mycket med stickers för ja har sticker bombat min dt50.

Permalänk

Glömde min bästa purchase!

En grym skruv sats till allt möjligt, lite skit passade till mitt chassi

Permalänk
Medlem

Fick ner det till 302:-, skall bli kul att jämföra med andra lurar.

Tack för tips

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Fick ner det till 302:-, skall bli kul att jämföra med andra lurar.

Tack för tips

Har du fått hem dina?

Hämtade mina idag. Ser ju onekligen bra ut med förpackning, tillbehör, manualer osv. Ljudet däremot är inget vidare, tycker att de är otroligt skräniga och de lägre registren finns i princip inte.

Håller du med? Har inte lyssnat på ett par äkta, så kan inte definitivt säga att de är fejk. Men det enda som hindrar mig är just förpackningen och tillbehören, inte ljudet.

Edit: Kör med en Geekout 450, så krämen är det inget fel på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Har du fått hem dina?

Hämtade mina idag. Ser ju onekligen bra ut med förpackning, tillbehör, manualer osv. Ljudet däremot är inget vidare, tycker att de är otroligt skräniga och de lägre registren finns i princip inte.

Håller du med? Har inte lyssnat på ett par äkta, så kan inte definitivt säga att de är fejk. Men det enda som hindrar mig är just förpackningen och tillbehören, inte ljudet.

Edit: Kör med en Geekout 450, så krämen är det inget fel på.

Nope, inte kommit ännu. Förväntar mig inget heller, om det är någon kvalité öht blir jag positivt överraskad.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Har du fått hem dina?

Hämtade mina idag. Ser ju onekligen bra ut med förpackning, tillbehör, manualer osv. Ljudet däremot är inget vidare, tycker att de är otroligt skräniga och de lägre registren finns i princip inte.

Håller du med? Har inte lyssnat på ett par äkta, så kan inte definitivt säga att de är fejk. Men det enda som hindrar mig är just förpackningen och tillbehören, inte ljudet.

Edit: Kör med en Geekout 450, så krämen är det inget fel på.

Fått de, håller med dig. Lägre register finns knappt.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

@frong: Fick du påslag från postnord med 75Kr o moms ?

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Fått de, håller med dig. Lägre register finns knappt.

Det var lätt att få pengarna tillbaks, bara gå in på beställningen och välj att du fick en piratkopia.

Skrivet av Homer_S1:

@frong: Fick du påslag från postnord med 75Kr o moms ?

/Homer_S

Jag fick det, value var dock skrivet till $1 eller något liknande så det blev ca 76 kr. De pengarna lär en väl inte få se igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

@frong: Fick du påslag från postnord med 75Kr o moms ?

/Homer_S

Nope

Skrivet av Hazelberg:

Det var lätt att få pengarna tillbaks, bara gå in på beställningen och välj att du fick en piratkopia.

Jag fick det, value var dock skrivet till $1 eller något liknande så det blev ca 76 kr. De pengarna lär en väl inte få se igen?

Där ser man, inne på Wish eller Klarna?

Edit: Wish antar jag..

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

@frong: Jag gick via Wish. Om du har problem med dem borde Klarnas köpskydd också funka, men det var inga problem med Wish för mig.

Permalänk

Har någon köpt xiamoi piston hörlurar på wish? Finns många förvirrande varianter, på prisjakt är det piston original v3 som säljs.
Har en känsla av att flera av dom som finns på wish är falska.
Denna kollar jag på. Xiaomi In-ear Piston 3
https://www.wish.com/c/55b9ad2fcfa96633d27a6360
Antar detta är original versionen som också säljs här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Någon som kan bidra med en länk till ett par OK fake Airpods från Wish som ni tycker fungerat bra?

Permalänk
Medlem

Jag har sett refurbished AirPods på Wish men frågan är om det verkligen är äkta lurar samt hur pass refurbished dom är? Någon som testat?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Jag har sett refurbished AirPods på Wish men frågan är om det verkligen är äkta lurar samt hur pass refurbished dom är? Någon som testat?

Skickades från m.sweclockers.com

Länk...?
Sökmotorn på Wish lämnar väldigt mycket övers för önskningar - veritabel katastrof!

Permalänk
Skrivet av trozen:

Hur har det gått för alla? Några fler som fått sina varor skickade?

Hej!

Jag har inte heller fått varorna än. Några sägs anlända i början av januari. Två varor har blivit ”refunded” vad det nu betyder..

Det är min första gång jag beställer från Wish.

Mvh

Katja M