Andra kalas-klipp från Wish

Permalänk

Haha blev inget dom tog bort min order. Var tidig att beställa.

"Thanks for following up. It looks like your account was blocked by our system. At this time, we won't be able to remove the block due to company policy (https://www.wish.com/terms). Please refer to our previous email if you have any issues with your most recent orders."

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Provade precis att lägga en beställning på en dator för att se om jag fick samma resultat som Aene, och fick också ett meddelande om "maximal rabatt 163 kr" så nu är det officiellt slut på det roliga för allt utom småprylar.

Visa signatur

It's good to be bad

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett gäng Xiaomiprylar igår (bland annat robotdammsugaren), de har gått vidare hela vägen tills dess att "Shipping" är blåmarkerat. Återstår att se om de går iväg eller inte innan nån upptäcker det hela.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

Jag beställde ett gäng Xiaomiprylar igår (bland annat robotdammsugaren), de har gått vidare hela vägen tills dess att "Shipping" är blåmarkerat. Återstår att se om de går iväg eller inte innan nån upptäcker det hela.

Beställde också robotdamsugaren men den är gråmarkerad...

Vilka rabatter använde du?

Permalänk
Medlem

@trozen: Finns väl en risk att jag råkar ut för det jag också. Beställde igår strax innan det började trilla in rapporter om gråmarkerade ordrar.

Jag använde en 45%-kod (allt jag orkade leta upp) +2x5%-rabatterna som man kunde få.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Min order har gått genom och jag har fått tracking ID på samtliga produkter (55% rabatt). Kontot är inte heller bannat. Verkar ha varit helt random med vad som gått genom och inte gått genom. Beställde inget GFX-kort däremot!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Tänkte kolla om detta fortfarande fungerade då jag hittade en mi box 3 bland alla 3s och 3c de säljer.
Blev runt 900 totalt och jag hittade en kod för 45%. Men när jag trycker in den och den visar 45% får jag att jag som mest kan få 160kr i rabatt.

Yes. Den begränsningen lades in någon gång idag. Den fanns inte när den här tråden eller alla andra trådar var aktuella.
Festen är slut!

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Tänkte kolla om detta fortfarande fungerade då jag hittade en mi box 3 bland alla 3s och 3c de säljer.
Blev runt 900 totalt och jag hittade en kod för 45%. Men när jag trycker in den och den visar 45% får jag att jag som mest kan få 160kr i rabatt.

En sån här? https://www.aliexpress.com/store/product/Global-Version-Xiaom...

Jag har beställt från säljaren Hong Kon Goldway på Aliexpress förut, kan rekommendera.

Permalänk

Beställde själv efter ett "mekaniskt tangentbord" få se om kvalitén duger, lär nog vara bättre än mitt nurvarande 6gv2 som är halvtrasigt.

https://www.wish.com/c/596ca4a6ee4336713549b432

Keycapsförslag? Köpte ett Vitt 104 key med blåa brytare.

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem

På alla rabattkoder jag testar står "Max discount of 163 kr". Hur kommer jag runt det?

Skrivet av trozen:

Magnetremsor till robotdamsugare

Ny till detta, fungerar vilka magnetremsor som helst? Hittar inga specificerade till just Xiaomis, vilka beställde du?

Läste precis ovanstående inlägg. Trist!

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Ny till detta, fungerar vilka magnetremsor som helst? Hittar inga specificerade till just Xiaomis, vilka beställde du?[/s]

Läste precis ovanstående inlägg. Trist!

Hej,

Har själv ingen robotdamsugare så aldrig testat faktiskt. Skulle dock tro att de allra flesta fungerar.

Jag valde https://www.wish.com/search/xiaomi%20robot%20vacuum%20cleaner...

Dock är min order också borttagen

Permalänk
Medlem

Jag köpte massa småprylar under denna underbara "wish-rea". Några grejer ska ha skeppats, men vissa står kvar under "behandlas". Inget har tagits bort. Detta är lite oroväckande, jag hoppas idioterna förstår att jag inte vill ha något ur min order om jag inte får allt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Så... det fungerar med 50% rabatt på allt utom grafikkorten/tomtomp säljaren??

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Så... det fungerar med 50% rabatt på allt utom grafikkorten/tomtomp säljaren??

50% fungerar på allt. Dock har de satt en limit på Max 20$.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick mer än 50% på ordern min, den som inte hade kort. Vattenkylning, enorm musmatta, Kylpasta och en massa annat skit. Vattenblock till under 200, 360 radiator (koppar) till 300, 400X900 musmatta 70 kronor bland annat. Blev långt över 300 i rabatt. Allt är godkänt och skall sändas. Spammade den ordern lika mycket med procentare som med kortet.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk

@Kastroullen:

Säker? någon skrev ju att han kunde köpa en XIOMI mobil för halva priset med 50% kod.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

@kevlarheart Jag beställde en Xiaomi-telefon och blev blockad. Så det fungerar nog inte längre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag beställde en OnePlus 5 men inte helt oväntat kommer jag inte att få någon telefon. Går jag in på ordern står det helt enkelt bara "Butik kan inte uppfylls order"

Permalänk
Medlem

Update: Nu tycks säljaren "Proven" ha skickat min dammsugare! Övriga Xiaomi-prylar (Förutom Mi Boxen) har tagit sig fram till "Shipping" men inte blivit skickade än. Men verkar hoppfullt att den här ordern har glidit igenom!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Administrativ avgift

@Choffe: Grattis , troligtvis går dina saker igenom , har en smartklocka , QI charger och 1080TI som är påväg Väntar på shipping number på 1080TI:et bara^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Kul att några fick igenom sina saker

Funderar på att köpa en robotdamsugare utan rabatt ändå.

Permalänk
Medlem

Köpte grejer för totalt 70kr med rabatten. Kände bara att det mest var en hype och massa saker jag verkligen inte behöver.
Blev iaf ett par hörlurar och en laddare.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Jag köpte mig en smartwatch en Kingwear KW98 samt ett ny surfplatta teclast X80 pro.
https://www.wish.com/search/teclast%20x80%20pro#cid=59252c1a7...
https://www.wish.com/search/KW98#cid=59a520c44e9af70e6511f8d5

60% rabatt så de båda grejerna gick på 780 spänn, hoppas jag får hem det.

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Fick hem min powerbank idag, superbra med quickcharge 3.0 och USB C. 20000mah.
Billigt var det också tack vare rabattkoderna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk

Ska nog köpa denna till frugan så jag kan ha min dator ifred

http://www.wish.com/c/586214497bff7f4e12c0a8d4

Visa signatur

Lite härlig psy trance?
https://youtu.be/5vHuLa-AC9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreekill:

Jag köpte mig en smartwatch en Kingwear KW98 samt ett ny surfplatta teclast X80 pro.
https://www.wish.com/search/teclast%20x80%20pro#cid=59252c1a7...
https://www.wish.com/search/KW98#cid=59a520c44e9af70e6511f8d5

60% rabatt så de båda grejerna gick på 780 spänn, hoppas jag får hem det.

Jahapp då var även mitt konto blockerat. Trodde jag skulle dyka under radarn med min lite mindre beställning men de lyckades inte!

Har fått meddelande att jag ska skicka in bank statement, någon som har provat detta och lyckats?

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Ni som har fått era ordrar frusna fastän ni inte har beställt ett grafikkort, har ni använt en random kod från nätet eller har ni använt en kod från en riktig person som har ett aktivt wish konto sedan tidigare?

Permalänk
Medlem

Beställde en Xiaomi dammsugare den 18:onde och fick mail om att den skickats imorse.
Antar att jag hade tur som beställde tidigt.

Visa signatur

Processor: R5 2600 Moderkort: X470-F Gaming Grafikkort: Nvidia 3080 FE Ram: Trident Z Neo 16gb Nätaggregat: CM 850V Chassi: FD Meshify C Lagring: Corsair MP510 1TB, Crucial MX300 750gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av BjK:

Ni som har fått era ordrar frusna fastän ni inte har beställt ett grafikkort, har ni använt en random kod från nätet eller har ni använt en kod från en riktig person som har ett aktivt wish konto sedan tidigare?

Jag köpte för cirka 700 kr med random kod. (inte grafikkort) och mina är skickade. Vet att det inte riktigt var din fråga men kanske kan bidra ändå.

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trizones:

Beställde en Xiaomi dammsugare den 18:onde och fick mail om att den skickats imorse.
Antar att jag hade tur som beställde tidigt.

Grattis!