Permalänk
Medlem
Skrivet av Pake:

Tyvärr har de stängt ute alla som använder iPhone med iOS lägre än 10 med senaste uppdateringen. Inte alla som har senaste mobilen som tillåter uppdatering till iOS 10. Konstigt att de väljer att inte ha kvar de som användare.

Någon som vet ifall det är tillåtet att hjälpa andra. Min brorson gillar spelet men det finns inga Pokéstop där han bor. Vilket gör att han nästan aldrig har några bollar. Får jag logga in med hans konto på min telefon och samla in åt honom?

Var försiktig så ni inte loggar in för nära inpå varandra bara, stor risk att åka på ban för spoofing då skulle jag tro.

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Medlem

Har dom gjort någon förändring vad gäller gym-fights?

Förlorade all lust till att spela när jag grindat fram en ~2500 Dragonite och lite annat gott, som ändå bara blev spöat hur lätt som helst utav sämre pokémons.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av cenneth:

Vet inte om jag ser fler Charmanders eller Squirtles. Saken är den att det brukar finnas en hel del Squirtles här i vanliga fall, så nu tänker jag inte så mycket på dem. Har redan tre Blastoise och 281 Squirtle candies, så dem prioriterar jag knappast.

Många Charmanders dock, vilket är trevligt då jag aldrig ser dem annars. Tror att jag fångat högst 2 och sen har jag fått någon enstaka från ägg.
Ser dessutom sällan Bulbasaur, så det är rätt skönt att det finns en del sådana och Charmanders just nu, även om de inte är de lättaste att fånga.

Har förresten en fråga.
Jag har en Gyarados och en Charizard, men har candies att skaffa ytterligare en av vardera. Funderar dock på om jag ska göra det eller power up de jag har istället.

Så här ser de ut:

Charizard CP1870, 80%IV, Wing Attack / Fire Blast
Gyarados CP1852, 89%IV, Bite / Dragon Pulse

Din Charizard har lite låg IV, men bäst moveset, så på den hade jag kört power up! Din Gyarados har dock inte bäst moveset (bite/hydro pump), så där hade jag lagt candy på en ny istället, förutsatt att du har en bra Magikarp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Har dom gjort någon förändring vad gäller gym-fights?

Förlorade all lust till att spela när jag grindat fram en ~2500 Dragonite och lite annat gott, som ändå bara blev spöat hur lätt som helst utav sämre pokémons.

De gjorde det enklare att träna upp ett gym till högre level för några uppdateringar sedan vilket de sedan nerfade ner en bit igen. Att ta över ett gym som ligger på level 8 eller lägre är fortfarande ganska enkelt om man har koll på bästa moveset och bara utvecklar wonder pokemon. Så troligen blir man av med ett gym ganska snabbt fortfarande, framföralt när det nu finns många tränare på löjliga levlar med 3000cp pokemon. Själv brukar jag inte kunna hålla dem längre än ett par timmar, spelar i Lund och Trelleborg.

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Medlem
Skrivet av viktoris:

De gjorde det enklare att träna upp ett gym till högre level för några uppdateringar sedan vilket de sedan nerfade ner en bit igen. Att ta över ett gym som ligger på level 8 eller lägre är fortfarande ganska enkelt om man har koll på bästa moveset och bara utvecklar wonder pokemon. Så troligen blir man av med ett gym ganska snabbt fortfarande, framföralt när det nu finns många tränare på löjliga levlar med 3000cp pokemon. Själv brukar jag inte kunna hålla dem längre än ett par timmar, spelar i Lund och Trelleborg.

Låter som om att det är lite samma sak som sist jag lirade då

Lade ju ner en hel del tid på att hitta perfekta IV, moveset osv, men det är ju verkligen inte värt det i slutändan... tror jag hade uppskattat det mer om jag inte var sån try-hard.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Låter som om att det är lite samma sak som sist jag lirade då

Lade ju ner en hel del tid på att hitta perfekta IV, moveset osv, men det är ju verkligen inte värt det i slutändan... tror jag hade uppskattat det mer om jag inte var sån try-hard.

I feel you, extra bra känns det när en sjuåring sitter mitt emot en och tar tillbaka gymmet direkt med en halvtaskig vaperon.

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Medlem

gym är så värdelöst tråkiga nu, ger knappt xp värt besväret tycker jag, hur orkar ni andra få motivation till dom ? sen trots att spelet är över ett halvår gammalt så har det knappt kommit nya funktioner direkt.. när kommer trading undrar man?

Permalänk
Medlem

@HazZarD: Jag tar över gym ibland bara för att det är kul att se hur ens pokemon mäter sig mot andras. Tror inte man ska ha så höga hopp om att det kommer några nya funktioner den närmaste tiden. tror snarare de lägger fokus på att börja rulla ut nya pokemon. Men innan årets slut kan man hoppas...

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av drwlz:

Låter som om att det är lite samma sak som sist jag lirade då

Lade ju ner en hel del tid på att hitta perfekta IV, moveset osv, men det är ju verkligen inte värt det i slutändan... tror jag hade uppskattat det mer om jag inte var sån try-hard.

Håller också på att försöka hitta så bra Pokémon som möjligt men det kanske inte är värt det?

Jaja. Kan ju inte sluta nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Ligger nu på 114st caught, inkl en baby. Jag är väldigt förvånad att jag inte hittat Koffing ännu, känns ju som att det borde vara någon som spawnas lite när som helst. Även Grimer/Muk har jag heller inte hittat.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Ligger nu på 114st caught, inkl en baby. Jag är väldigt förvånad att jag inte hittat Koffing ännu, känns ju som att det borde vara någon som spawnas lite när som helst. Även Grimer/Muk har jag heller inte hittat.

Grimer, Omanyte och Kabuto har riktigt låg spawn-rate för att vara basvarianter av något som kan evolvas.
Koffing är nog bara otur eller att du hänger i fel områden. De är inte jättevanliga, men spawnar ändå mycket mer än ovan nämnda trio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Håller också på att försöka hitta så bra Pokémon som möjligt men det kanske inte är värt det?

Jaja. Kan ju inte sluta nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Enligt min erfarenhet så är det inte värt det. Kändes mer värt att bara få "rätt" moves och hyfsad CP så man slapp pumpa in dust som en dåre.

Även om man har en 100% IV så kommer man aldrig hålla ett gym någorlunda länge. Märktes inte någon vidare skillnad när man tog över gym heller.

Fick iaf många timmars nöje utav det så man ska väl inte klaga

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av drwlz:

Enligt min erfarenhet så är det inte värt det. Kändes mer värt att bara få "rätt" moves och hyfsad CP så man slapp pumpa in dust som en dåre.

Även om man har en 100% IV så kommer man aldrig hålla ett gym någorlunda länge. Märktes inte någon vidare skillnad när man tog över gym heller.

Fick iaf många timmars nöje utav det så man ska väl inte klaga

Tror jag nöjer mig med A i IV. Har en trevlig A jolteon med 2/2.

Hur b är B?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Saknar nu 3 Kabuto candies, sen kan jag få alla gen 1 Pokemons, samt att jag har sex baby Pokemons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Din Charizard har lite låg IV, men bäst moveset, så på den hade jag kört power up! Din Gyarados har dock inte bäst moveset (bite/hydro pump), så där hade jag lagt candy på en ny istället, förutsatt att du har en bra Magikarp.

Skickades från m.sweclockers.com

Är inne på samma sak. Har 154 Charmander candies, samt en Charmeleon med 93% IV, så jag skulle kunna evolva den och då ha 54 candies kvar, men får den dålig move set så kommer den andra ändå vara den som prioriteras. Vi får se hur många candies jag får tag i under detta event. Får jag tag i många fler så kanske jag chansar att evolva en till, annars kör jag power up på den jag har.

Jag har några olika Magikarps. Vissa har bra IV, men låg CP, andra tvärtom.

Bäst IV är 97%, men den har bara CP74, vilket är lite lågt.
Bäst CP, men ändå okej IV är en med 158 som har 84% IV. Har dessutom en på 153 som har 87% IV.
Sen finns det en med CP 161, men den har sämre IV (förmodligen under 80%).

Sen finns det några som hamnar lite i mellanland:
IV - CP
88% - 122
90% - 120
91% - 120

Det är ju synd att det krävs så jäkligt många candies för att evolva en.

Permalänk
Inaktiv

Någon mer än mig som tycker att Snorlax har blivit vanligare nu? Från att ha varit riktigt ovanlig där jag ej fick min första före level 24, så har jag sett han både dyka upp här och där. Och gissa vem jag fick i mina senaste 2st 10km ägg?

Det är faktisk så att jag längre inte hoppas få snorlax ur 10km äggen uatn något annat som jag saknar.

Det jag tror vilket jag har hört andra spekulerat i efter att starters blev vanliga är att Niantic vill återfå spelare nu igen genom att ge ut de mer svårfångade pokemon till nästan alla, när nya pokemon tillkommer så skulle ju annars det bli väldigt svårt att senare få de bättre pokemon som alla vill ha. Lapras, Snorlax, Gyarados, Dragonite etc är ju Pokemon som alla vill ha i sin samling och jag tror att Niantic kommer se till så att även de mindre aktiva spelarna får dessa.

Jag har förövrigt 6st pokemon kvar som jag kan evolva upp till, efter att jag har gjort detta börjar spelvärdet minska. Liksom de jag då saknar är riktigt rare, barnen som man bara får i äggen är jobbiga att få.

Något jag riktigt hatar med Pokemon är att jag ej kan lyssna på musik samtidigt som jag kunde i början. För visst långa promenader för att kläcka ägg är bara bra, men göra detta utan musik blir tråkigt och jag har flera gånger vandrat längre sträckor utan att pokemon har varit igång bara för att istället lyssna på musik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Någon mer än mig som tycker att Snorlax har blivit vanligare nu? Från att ha varit riktigt ovanlig där jag ej fick min första före level 24, så har jag sett han både dyka upp här och där. Och gissa vem jag fick i mina senaste 2st 10km ägg?

Det är faktisk så att jag längre inte hoppas få snorlax ur 10km äggen uatn något annat som jag saknar.

Det jag tror vilket jag har hört andra spekulerat i efter att starters blev vanliga är att Niantic vill återfå spelare nu igen genom att ge ut de mer svårfångade pokemon till nästan alla, när nya pokemon tillkommer så skulle ju annars det bli väldigt svårt att senare få de bättre pokemon som alla vill ha. Lapras, Snorlax, Gyarados, Dragonite etc är ju Pokemon som alla vill ha i sin samling och jag tror att Niantic kommer se till så att även de mindre aktiva spelarna får dessa.

Jag har förövrigt 6st pokemon kvar som jag kan evolva upp till, efter att jag har gjort detta börjar spelvärdet minska. Liksom de jag då saknar är riktigt rare, barnen som man bara får i äggen är jobbiga att få.

Något jag riktigt hatar med Pokemon är att jag ej kan lyssna på musik samtidigt som jag kunde i början. För visst långa promenader för att kläcka ägg är bara bra, men göra detta utan musik blir tråkigt och jag har flera gånger vandrat längre sträckor utan att pokemon har varit igång bara för att istället lyssna på musik.

jag fick min första Snorlax i veckan och även min första Schyter och Onix så det verkar stämma. Däremot har jag inte fått några småpokemons. Min fru har fått två och hennes Pokedex har nu plötsligt typ 240 slots. Är det samma för er?

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon159643:

Något jag riktigt hatar med Pokemon är att jag ej kan lyssna på musik samtidigt som jag kunde i början. För visst långa promenader för att kläcka ägg är bara bra, men göra detta utan musik blir tråkigt och jag har flera gånger vandrat längre sträckor utan att pokemon har varit igång bara för att istället lyssna på musik.

Musiken pausas när spelet startas, men sen är det bara att starta musiken igen. Så är det för mig iaf. Poweramp kan man ställa in så att musiken inte pausas när en annan fullskärmsapplikation startas, men Spotify har inte det av någon anledning.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Musiken pausas när spelet startas, men sen är det bara att starta musiken igen. Så är det för mig iaf. Poweramp kan man ställa in så att musiken inte pausas när en annan fullskärmsapplikation startas, men Spotify har inte det av någon anledning.

Tackar då ska jag labba med detta, det är det jag störde mig mest.
En annan sak är när det soim nu halvregnar och man är ute och går och hittar en Popemon som det nästan är värt att dra i nödstoppen på ett tåg för att fånga. Men tack vare att min Huawei P9 lite skärm är lite fuktig så är det stört omöjligt att kasta iväg en boll en längre sträcka, jag försöker torka av skärmen får iväg en boll lite längre men ej tillräckligt och ens bollar bara äts upp.
Om någon skulle övervaka mig så skulle de undra vad tusan håller jag på med, när bollarna landar några cm under fötterna på rare pokemons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Någon mer än mig som tycker att Snorlax har blivit vanligare nu? Från att ha varit riktigt ovanlig där jag ej fick min första före level 24, så har jag sett han både dyka upp här och där. Och gissa vem jag fick i mina senaste 2st 10km ägg?

Det är faktisk så att jag längre inte hoppas få snorlax ur 10km äggen uatn något annat som jag saknar.

Det jag tror vilket jag har hört andra spekulerat i efter att starters blev vanliga är att Niantic vill återfå spelare nu igen genom att ge ut de mer svårfångade pokemon till nästan alla, när nya pokemon tillkommer så skulle ju annars det bli väldigt svårt att senare få de bättre pokemon som alla vill ha. Lapras, Snorlax, Gyarados, Dragonite etc är ju Pokemon som alla vill ha i sin samling och jag tror att Niantic kommer se till så att även de mindre aktiva spelarna får dessa.

Jag har förövrigt 6st pokemon kvar som jag kan evolva upp till, efter att jag har gjort detta börjar spelvärdet minska. Liksom de jag då saknar är riktigt rare, barnen som man bara får i äggen är jobbiga att få.

Något jag riktigt hatar med Pokemon är att jag ej kan lyssna på musik samtidigt som jag kunde i början. För visst långa promenader för att kläcka ägg är bara bra, men göra detta utan musik blir tråkigt och jag har flera gånger vandrat längre sträckor utan att pokemon har varit igång bara för att istället lyssna på musik.

Inte märkt av alls. Får varken 10km ägg eller sett till någon snorlax sen i höstas när jag hittade en med typ 150CP.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Någon mer än mig som tycker att Snorlax har blivit vanligare nu? Från att ha varit riktigt ovanlig där jag ej fick min första före level 24, så har jag sett han både dyka upp här och där. Och gissa vem jag fick i mina senaste 2st 10km ägg?

Det är faktisk så att jag längre inte hoppas få snorlax ur 10km äggen uatn något annat som jag saknar.

Det jag tror vilket jag har hört andra spekulerat i efter att starters blev vanliga är att Niantic vill återfå spelare nu igen genom att ge ut de mer svårfångade pokemon till nästan alla, när nya pokemon tillkommer så skulle ju annars det bli väldigt svårt att senare få de bättre pokemon som alla vill ha. Lapras, Snorlax, Gyarados, Dragonite etc är ju Pokemon som alla vill ha i sin samling och jag tror att Niantic kommer se till så att även de mindre aktiva spelarna får dessa.

Jag har förövrigt 6st pokemon kvar som jag kan evolva upp till, efter att jag har gjort detta börjar spelvärdet minska. Liksom de jag då saknar är riktigt rare, barnen som man bara får i äggen är jobbiga att få.

Något jag riktigt hatar med Pokemon är att jag ej kan lyssna på musik samtidigt som jag kunde i början. För visst långa promenader för att kläcka ägg är bara bra, men göra detta utan musik blir tråkigt och jag har flera gånger vandrat längre sträckor utan att pokemon har varit igång bara för att istället lyssna på musik.

Inget jag märkt av. Stötte på mina två enda Snorlax ute i det vilda dagarna efter varandra i höstas och det är första samt enda gången det hänt. I mina tre senaste 10 km-ägg har jag fått Pinsir... suck.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wifi:

Inget jag märkt av. Stötte på mina två enda Snorlax ute i det vilda dagarna efter varandra i höstas och det är första samt enda gången det hänt. I mina tre senaste 10 km-ägg har jag fått Pinsir... suck.

Ok då är det slumpen som avgör.

Gissa vem som stod ett stenkast utanför centralstationen i göteborg i kväll (emot den där trådgården), jag sprang som en galning och när jag kom fram såg jag ingen annan som sprang dit . Hade detta varit i Augusti hade det varit värsta folksamlingen. - Det var en snorlax igen..

Undra egentligen hur det är med aktiva spelare nu, jag tycker mig inte se så många på stan.

Permalänk

För de som har svårt med gym, för mig är det ytterst regionalt. Jag bor på värmdö och här ute skiftar gymmen färg men satan, instinct är överallt men mystic och valor slår ned dem med jämna mellanrum. Däremot bor tjejen på X ort där alla gym är blå i halva kommunen. Har hållit 2 gym med min 2854 Gyrados och 2794 snorlax i 3 veckor i sträck. Oftast stannar de i ca 10 dagar men alla gym i denna kommun är blå. Mitt tips är alltså att kolla om ni hittar områden där andra kan hålla uppe gymen åt er, har skiftat som satan efter att jag började i somras. (Alla rödingar drog)

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Inaktiv

Fick min första Ditto idag och är överlycklig, någon som har koll på hur många pokemon man kan fånga i sverige? Jag har testat att googla men det är så gott om desinformation, som artiklar ifrån somras där det stod 151 st.

De där Articuno, Zapdos, Moltres, Mewtwo, Mew som visas här: http://metro.co.uk/2016/07/12/pokemon-go-rarity-chart-the-11-...

Går de att fånga? De som säger att de har fångat alla i Sverige har de verkligen Mewtwo?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon159643:

Fick min första Ditto idag och är överlycklig, någon som har koll på hur många pokemon man kan fånga i sverige? Jag har testat att googla men det är så gott om desinformation, som artiklar ifrån somras där det stod 151 st.

De där Articuno, Zapdos, Moltres, Mewtwo, Mew som visas här: http://metro.co.uk/2016/07/12/pokemon-go-rarity-chart-the-11-...

Går de att fånga? De som säger att de har fångat alla i Sverige har de verkligen Mewtwo?

Nej, legendaries går inte att fånga. Det går inte att fånga 151 (eller det kanske det gör nu, när dom lagt till baby-pokemons).
Det som stått tidigare är att alla pokemon finns i datafilerna, vilket dock inte betyder att man kan fånga dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Fick min första Ditto idag och är överlycklig, någon som har koll på hur många pokemon man kan fånga i sverige? Jag har testat att googla men det är så gott om desinformation, som artiklar ifrån somras där det stod 151 st.

De där Articuno, Zapdos, Moltres, Mewtwo, Mew som visas här: http://metro.co.uk/2016/07/12/pokemon-go-rarity-chart-the-11-...

Går de att fånga? De som säger att de har fångat alla i Sverige har de verkligen Mewtwo?

Vissa pokemons är ju regionala, typ finns bara i Nord/Sydamerika, Europa, Asien, Australien. osäker på vilka dock.

Sen är de legendariska fortfarande ju legendariska.

Spelar inte direkt själv längre, väntar på vårvärmen.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Inaktiv

@daskedennis: @anon42512: Tackar för informationen då har jag nästan alla kvar är Dragonite, men den är inget att ha säger alla. -Det är hur ont om Dratinis som helst där jag bor och så ska man ha 100st

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon159643:

@daskedennis: @Loxus: Tackar för informationen då har jag nästan alla kvar är Dragonite, men den är inget att ha säger alla. -Det är hur ont om Dratinis som helst där jag bor och så ska man ha 100st

Det är väl fortfarande en av de bästa försvararna, varför skulle den inte vara något att ha?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Det är väl fortfarande en av de bästa försvararna, varför skulle den inte vara något att ha?

Det var ett skämt, bästa Pokemon försvararen saknar jag plus Togepi och någon mer. D.v.s de viktigaste Pokemonen.

Permalänk
Skrivet av Marticus:

va bara en tidsfråga. kan tänka mig hur jäkla shady man ser ut för nån som inte förstår vad man gör, när man strövar runt ett speciellt område och tittar på mobilen.

Herregud vilken otroligt irriterande jävla röst och tonläge hon väljer att ha vid uppläsning.
Kan ju gissa hur hon fick sitt jobb

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|