RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk

Gjort 2 nya chars på Hades Muaha

Server: Hades

Namn: Delarioz

Klass: Warrior

Ras: Human

__________________________

Server: Hades

Namn: Delarios

Klass: Defender

Ras: Human

Permalänk
Medlem

Tjena har precis börjat spela det här spelet nu,,, finns det någon svensk guild än?

och kan man moddifiera sina vapen m.m?

Visa signatur

DEATH LOOMS NEAR

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man får bort soundefects ? Går inte att stänga av i option bara musiken går att få bort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodi@k
Nån som vet hur man får bort soundefects ? Går inte att stänga av i option bara musiken går att få bort.

Du har kollat i sound options va? För jag kan ta bort ljudeffekterna...

Permalänk
Medlem

In game. Ja. Hittar ingen option förutom i lunchern, Och där fins ingen sound option,

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer det vara gratis då? Nån som vet?

Permalänk
Medlem

ja du hitils har det varit gratis i 1år av vad jag har spelat ^^. Nån som har nå svar på min fråga ???

Permalänk
Medlem

Tänkte börja lira ryl igen. men vet inte om det är så många som lirar det här nu förtiden.
så tänkte kolla om det är någon svensk guild man skulle kunna gå med i då.

Permalänk
Medlem

Har startat en ny Warrior på Poseidon servern, nybliven lvl50, men börjar bli på tok för segt att spela solo.
Om det finns någon svensk guild på denna server, så får dom gärna slänga iväg ett lite mess till Steelfury
( Köper även gärna 3-4 böcker om någon har som ligger & skräpar )

- Clubz

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Avstängd

okej sounds good... själv så pallar jag inte gratis saker... ska vara ritkiga grejer... kan inte spela små spel... bättre att satsa på typ gw nightfall

mene...GOOD LUCK annars

Permalänk
Medlem

jag tänkte börja lira så jag ladda hem clienten och när jag ska auto patcha den så kommer det fram "Invalid zip file: C:\Program\CIB\RYL2\PatchInfoV2.zip"
någon som har någon idé hur jag ska göra?

försökte ladda hem manuell patch men det finns ingen för min client v1673 =/

Edit: det löste sig nu (:

vilket lamt forum..

Permalänk
Medlem

någon som lirar fortfarande??började om idagf

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem

funkar inte

Jag har lite problem med RYL2... Varje gång jag startar det så funkar inte gameguard. Har någon något tips?

Permalänk
Medlem

har inte någon av er lite pengar eller något, ni som slutat??? har inte hittat än enda spen eller något på 2 dagar all eq förstörd osv, plz??? HELP ME:D

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk

Re: funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk201
Jag har lite problem med RYL2... Varje gång jag startar det så funkar inte gameguard. Har någon något tips?

Wierd. Prova att updatera spelet/installera om det.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

ska prova det

Permalänk

Hur många spelar aktivt på hades servern?

Permalänk
Medlem

Får upp en ruta som där står "Game hacked has been detected" ?? kommer inte in så ja kan göra gubbe ???? plz svara

Permalänk
Hedersmedlem

Finns det någon som fortfarande spelar?

Själv så kör jag på min Sorcerer lvl 93 @ Zeus.

Permalänk

Oja, jag spelar aktivt på hades. även om det går trögt med min leveling,
Jag spelar mest på min Assassin lvl 96.
Det hade varit kul om ni postade lite bilder på eran EQ.

Permalänk
Medlem

Började just igen, har för närvarande lvl 53 warrior och lvl 45 defender. Båda på Hades.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Började spela i förrgår och är lvl 57 men behöver lite hjälp.

Någon som kan någon sida med information om drops,quests, ja.. en databas? skulle vara skönt att veta lite mer om spelet.

Annars trivs jag med det.

Visa signatur

MSI K9N Diamons - 2x Corsair TWIN2X 6400 - ATI Radeon HD 4850 - 2x Western Digital Caviar 500gb - Chieftech 400w PSU - AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2

Permalänk
Medlem

sitter o laddar ner detta spelet nu, tänkte man kan ju iaf testa eftersom det e gratis,.

Edit: Ja nedladdningen gick ju snabbt, sen att den hållt på o updaterat en halv evighet är en annan femma. Man tycker ju att dom kunde lagt upp en lite nyare klient för nedladdning, den starta ju med att ta ner filer dateraded till 2005 ?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Avstängd

Funkar det till Vista?

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk

Ja

Visa signatur

MSI K9N Diamons - 2x Corsair TWIN2X 6400 - ATI Radeon HD 4850 - 2x Western Digital Caviar 500gb - Chieftech 400w PSU - AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2

Permalänk

Kör RYL2 Reunion, det är samma som RYL2 incomplete union fast man lvlar snabbare och monstrena droppar "CNY SACKS" som man sedan kan högerklicka på och få spens m.m. Man lotar även TOBs oftare.
Eftersom det är lättare att få spens & tobs m.m sjunker även värdet på pengarna & det blir lättare att göra AAA+++ eq...

Permalänk

Men då försvinner all glädje med att göra och att ha bra eq.
Om alla springer runt med maxad utrustning så var är det för mening med spelet då?. Usch nä, sådant bojkottar jag.

Permalänk
Medlem

Någon på swec som har koll på PvP:n?
Är det värt något?

Permalänk

Jag tycker att pvp delen är den bästa delen av spelet, resten är faktiskt inte något att hänga i granen.

Om du kommer in som ny på RYL MY (den malaysiska versionen). Så kommer det inte att bli lätt för dig då många har spenderat en hel del pengar på spelet vilket gör att dom kommer att otroligt mycket starkare än dig. Men det kan vara skoj iaf.

Permalänk
Medlem

Ok =/
Hur länge behöver man som sakt arbeta i RYL för att få ihop så att man kan sälja för 100 kr?