Nokia 5800 (iPhonedödaren)

Permalänk
Medlem

Hur är den att använda med enbart fingrarna? Jag antar att nokia inte skickade med en penna bara för att :/

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Hur är den att använda med enbart fingrarna? Jag antar att nokia inte skickade med en penna bara för att :/

Funkar jättebra med fingrarna. Behöver inte pennan alls, förutom för att surfa (tyvärr), och för att få upp luckan till SIM-kortet ;). Är skitkass med pennan hur som helst, men jag har ganska små fingrar också (men inte mkt till naglar).

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Såg nyss Dark Knight och lade märke till att Morgan Freeman hade en mobil som var väldigt lik 5800. Är det någon som har tänkt på detta? Mobilen går att beskåda i scenen där Freeman kommer ut från kontoret i Hongkong.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Extreat
Såg nyss Dark Knight och lade märke till att Morgan Freeman hade en mobil som var väldigt lik 5800. Är det någon som har tänkt på detta? Mobilen går att beskåda i scenen där Freeman kommer ut från kontoret i Hongkong.

Minneskortet som levererades med min telefon innehöll bl.a. en trailer till Dark Knight så det är ganska troligt att det är en 5800 där ja.

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Intressant, filmen gick ju på bio då nästan ingen visste om mobilen. Allt hänger ihop...

Permalänk

LOEL? kom ni på det nu? Det har ju talats om det länge att Batman har en Tube. Såg det direkt när jag såg filmen på bio:D

Permalänk
Medlem

Ja, där ser man. Hade inte hört talas om Tube förrän några veckor tillbaka så. Tror inte jag tänkte på vilken mobil det var överhuvud taget när jag såg filmen.

Permalänk
Medlem

Intressant att folk med Iphone går in här enbart för att glorifiera Apples produkter och snacka skit om Nokia när dom i själva verket aldrig haft en Noka 5800 i händerna.

Skärpning!

Jag tycker synd om era föräldrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wh0re
Intressant att folk med Iphone går in här enbart för att glorifiera Apples produkter och snacka skit om Nokia när dom i själva verket aldrig haft en Noka 5800 i händerna.

Skärpning!

Jag tycker synd om era föräldrar.

intressant att se att folk som hatar apple bara för att det är apple, inte kan se att frågan är subjektiv.att vad man gillar är en smaksak. tråkigt att dessa personer även känner att de måste starta pajkastning genom att verkligen gå in för det redan från början, så till den mildaste grad att man skapar en trådrubrik som är utformad enbart för att man vill ha pajkastning. tråkigt att dessa personer till varje pris vill smutskasta de som gillar apples produkter så till den grad att man är inne på forum delar som handlar om produkter från ett företag som man uppenbarligen föraktar/hatar enbart för att kasta skit.

så ja, skärpning, det gäller även dig.

tycker synd om era föräldrar.

man kanske inte ska kasta sten i glashus.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

På tal om era föräldrar så är jag rätt övertygad om att era farsor är så dumma att de har hjälm på sig när de kör bil.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
intressant att se att folk som hatar apple bara för att det är apple, inte kan se att frågan är subjektiv.att vad man gillar är en smaksak. tråkigt att dessa personer även känner att de måste starta pajkastning genom att verkligen gå in för det redan från början, så till den mildaste grad att man skapar en trådrubrik som är utformad enbart för att man vill ha pajkastning. tråkigt att dessa personer till varje pris vill smutskasta de som gillar apples produkter så till den grad att man är inne på forum delar som handlar om produkter från ett företag som man uppenbarligen föraktar/hatar enbart för att kasta skit.

så ja, skärpning, det gäller även dig.

tycker synd om era föräldrar.

man kanske inte ska kasta sten i glashus.

Precis. Alldeles för mycket snack om vem som är bäst. Fanboys hit och dit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Extreat
Såg nyss Dark Knight och lade märke till att Morgan Freeman hade en mobil som var väldigt lik 5800. Är det någon som har tänkt på detta? Mobilen går att beskåda i scenen där Freeman kommer ut från kontoret i Hongkong.

Ja det är 5800, lite smygreklam fick de allt nog även om filmen nu är 1år gammal

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
På tal om era föräldrar så är jag rätt övertygad om att era farsor är så dumma att de har hjälm på sig när de kör bil.

jepp man måste ha det när man kör rally

nä men allvarligt, nu mste ja näsan se Dark knight igen, bara för att kolla på klippet

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
jepp man måste ha det när man kör rally

nä men allvarligt, nu mste ja näsan se Dark knight igen, bara för att kolla på klippet

tada http://www.youtube.com/watch?v=s5KV_-lZM8c

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

hehe, att man inte tänkte på det, att den skulle ligga på youtube

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
http://www.youtube.com/watch?v=s5KV_-lZM8c

Vet någon om "sonar" programet finns att tanka nånstans?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

du menar som en fejk grej som gör om videokamerans bild till en fejk sonar?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Nej, vadå fejk?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

hehehe, lol, dagens ironi skämt hoppas jag

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Någon som vet nåt bra ställe att köpa telefonen ifrån? Finns ju inte i lager hos nån svensk ÅF vad jag sett än.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

för att den inte släppts officiellt i sverige ännu

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Någon som vet nåt bra ställe att köpa telefonen ifrån? Finns ju inte i lager hos nån svensk ÅF vad jag sett än.

Finland försök att hitta någon webbsajt som fraktar hit eller så tar du någon kryssning över och köper telefonen.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Någon som vet nåt bra ställe att köpa telefonen ifrån? Finns ju inte i lager hos nån svensk ÅF vad jag sett än.

Kolla prisjakttråden, finns en finskwebbutik som fraktar till Sverige.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Ingen som kan länka till sidan då jag inte hittat den?

Är det någon som vet när den dyker upp i Sverige annars? Kolla ju på dustin men 27 februari är ju ett bra tag framöver. Vill ju pilla på den nu.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Ingen som kan länka till sidan då jag inte hittat den?

Är det någon som vet när den dyker upp i Sverige annars? Kolla ju på dustin men 27 februari är ju ett bra tag framöver. Vill ju pilla på den nu.

Kolla inlägg 122 och framåt, står vilken/vilka butiker det är, finns även ett nummer till en svensspråkig säljare.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
hehehe, lol, dagens ironi skämt hoppas jag

Vad menar du :/

Okey skojade bara
Vet att fler har frågat men tycker folket att jag ska vänta eller köpa en N85?
Börjar tröttna på min nuvarande 6610

Edit: Om man inhandlar från Finland, hur blir det med svensk layout då?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Om du kan vänta och samtidigt har mycket stålar är väl nästan N97an ett alternativ. Kommer dock inte fören första halvan på 2009 vilket kan betyda sommaren :(.

finns en video en bit ner på sidan:
http://www.mobil.se/ArticlePages/200812/02/20081202171221_MOB...

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

Wow! N97an var snuskigt läcker..
Tyvär vill jag inte vänta, hade helst velat haft mobilen IGÅR

Skulle ngn med hjärta nog vilja posta länken till soumi-sidan?
Hittade den inte -.-

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com...

Är skandinavisk produktkod, så det är inget problem med svenska. Man får svensk bruks också.

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Painby
http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com...

Är skandinavisk produktkod, så det är inget problem med svenska. Man får svensk bruks också.

Tack för länken.
Var det någon som hade beställt därifrån och hur lång tid tog det då isånnafall?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!