SweClockers lanserar SweCable Wolverine 3000

Permalänk
Medlem

Rolig prestandajämförelse, men det vore bättre med något som faktiskt vore trovärdigt, typ att nVidia blir uppköpt av Microsoft eller nått

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem

fin skilnad det var i tusendelar, priset., som tur är det 1 ughughughughugh. inga hårddiskar drar hellre ingen nytta av det!

edit man kan inte skriva den här månadens första datum= 1 ughughughughugh (nytt språk inom sweclockers)

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

haha,nice ughughughughughughughughughugh

Permalänk
Medlem

Undrar vad som händer om man beställer en sådan sladd från datorbutiken faktiskt, även om det är ett $kämt. Funderar på om jag ska testa, men blir inte så kul om man åker på att faktiskt behöva betala 1.5k.

Permalänk
Medlem

kan man köpa den?, just för utseendets skull? eller är det bara en total 1-"Ap-ril ughughughughugh (tänkte om priset sjunker?

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

haha oj vilken prestanda skillnad den verkade ge ^^ * not

Visa signatur

=)

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har ett par tidiga prototyper som ligger här hemma. Jag kan dock inte garantera samma prestanda som i retailprodukten då dessa är från utveckligsstadiet.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

skönt ughughughughughsämt

gillar diagrammet
som om man kommer betala 1500 kr för 0.006 GB/s

Permalänk
Medlem

Detta har man längtat efter

Ja nu kommer den prestandan som saknas i systemet..

Permalänk
Medlem
Citat:

Citerat från Datorbutiken
Ger upp till dubbla prestandan jämfört med andra kablar.*

*vid användning med hårddiskar i RAID0 jämfört med andra kablar i icke-RAID

Neee? Fan vad nice!

ughughughughugh, ughughughughugh!

Permalänk
Medlem

haha, ett gott skratt sådär på "morgonen" ^^ ughughughughugh <--- wat T_T

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Ni har lika fina diagram som Al Gore.

Permalänk
Medlem

Måste säga att det var riktigt roligt =). Varför skriver alla uguguggug och finifnifnfinfinf? :/

Edit: Jaha nu är jag med.

Permalänk

Jag gick på det... men sen, när jag läst ett tag kom jag ihåg att det är första ughughughughugh idag. ughughughughugh ughughughughugh!

Visa signatur

[-Antec sonata III-] - [-Corsair 750 W-] - [-AMD Phenom II X4 940 @ 3700 MHZ-] - [-8 GB DDR2 800 MHZ-] - [-GIGABYTE GA-MA790X-DS4-] - [-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB-] - [-Gigabyte Radeon 4850 (AC Accelero S1)-CROSSIFRE-Powercolor Radeon 4870-] - [-Acer 24" 2 ms 1920x1200-]

Permalänk
Medlem

Haha

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Förra året var bättre men godkänt ughughughughughughughughughugh nu med.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Måste säga att det var riktigt roligt =). Varför skriver alla uguguggug och finifnifnfinfinf? :/

Det undrar jag också.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

JÄVLAR! 1500kr för en SATA kabel som ger minimal prestanda? LOL
dock va den snygg men alldrig att jag betalar så mkt...

Permalänk
Avstängd

Som en parodi på "Svalander Audio"s fysikaliskt omöjliga snake oil-ljudkablar som kostar fantasibelopp.

Jag hoppas swecs fåniga search-and-replace-funktion går att återställa. Jag har sett en del andra icke-relaterade trådar spammade med "ugugugug" och liknande.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem

Mjnäe bra, men ni får funderar ut en bättre till nästa år (:

Permalänk

klockrent, alla bratzen på bryggan kommer vilja ha en

Visa signatur

Antec P182B | GA-P35-DS4 rev2.1 F11 E2180 | Thermalright Ultra-120 Extreme | Corsair PC6400 2048mb CL4 | Sparkle 8800GTS 640Mb |Samsung Spinpoint T166 500Gb | Corsair Powersupply 520W | Creative Sound blaster Audigy SE

Asus Crosshair | AMD X2 3600+ Brisbane

Permalänk
Medlem

Haha, jag gick på det först Men sen så kändes det lite väl långsökt med en kabel med en sån minimal prestandaökning till ett sånt pris

Permalänk

Fint med kryptonit och organisk aliuminium!

Visa signatur

.: Phenom II 940 @ 3Ghz Scythe Ninja 2 | 8192Mb DDR2 800 MHz | Nvidia GTX 275 | 5 TB| Gigabyte Odin GT 800W | Logitech Mx518 Razer Destructor| Saitec Eclipse II| Eizo 2431WK :.

Permalänk
Avstängd

jag trodde dom kommit på nåt nytt tills jag såg att hastighetsskillnaden inte va så stor hehe

jag la en kulspetspenna på lunchbordet på jobbet i dag gissa om chefen ryckte till när han fick en stöt av den.

Permalänk
Medlem

*vid användning med hårddiskar i RAID0 jämfört med andra kablar i icke-RAID

Permalänk
Medlem

Vad är grejen med finfinfinfin?

Permalänk
Medlem

april april xD

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Avstängd

Hehe, men slår inte handkräm i tryckluftshandtaget på jobbet.. synd att vi inte får ha kamera

spffsploffs och en stor jäkla klick+spray av handkräm på medarbetaren.. två pers fick sig lite 1:ta april av mig

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Alltså är jag trött i skallen eller skriver alla HAHA och uggi uggi som några grott människor istället för första april? SweClockers editerar HA! Got you!

Satt fan i 5 minuter och fundera på om jag verkligen skrev "hahaha" och nej, det gjorde jag inte.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Glad förxta april eller?

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.