SweClockers lanserar SweCable Wolverine 3000

Permalänk
Medlem

Prestandaskillnaderna mot konkurrenterna var ju enorm 0.0010 Gbit.. helt sjukt :D:D:D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tänkte just säga att prestandavinsten verkar vara enorm!

Permalänk

"De första testresultaten visar att SweCable Wolverine ger en ordentlig prestandaskjuts..."
Hur kan cirka en tiondels megabyte snabbare överföring vara en ordentlig prestandaskjuts när det rör sig om överföringar på 3 000 megabit?

Känns extremt onödigt detta. Inte som normala high end produkter som "bara" kostar det tredubbla, och faktiskt ger en märkbar prestandavinst.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

Öppna vitvaruforumet nu!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
vad fan betyder finfinfinfinfinfinfinfin det är enormt störande att säga det där , vad menar ni med det ?

Testa och skriv vad det är för månad nu.

Mars - xxxxx - maj - juni

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Testa och skriv vad det är för månad nu.

Mars - xxxxx - maj - juni

finfinfinfinfinl

EDIT: hahaha okej men vad menas det med finfinfinfinfinl

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
haha, vad händer ifall man lägger en beställning på detta hos datorbutiken?

Och även denna hos webhallen: http://www.webhallen.com/prod.php?id=85534

Skulle vara kul att se vad som händer

Hehe, gillar sverkers recention av spelet

För övrigt tycker jag NHs finfinfinfinfinskärmt var bättre än Sweclockers i år
http://www.nordichardware.se/nyhet,13977.html

Permalänk
Medlem

Trodde inte sweclockers skulle sänka sig så lågt... tssss... jag bojkottar kabeln... dyr och onödig

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem

Gick nästan på den

Permalänk
Medlem

Ok om den kostat 499 men jag måste erkänna att det tog en stund för mig att vakna och sedan kolla att det verkligen var första hahahahaha

Permalänk
Avstängd

hahahahaha hahahahaha! vad skojiga swe är idag då kan ju inte nämna ordet ju!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Hahaha, riktigt bra! Tackar för tid och energi ni lägger ner på att roa oss litet!

Kul att DB var med på ett hörn också!

Hurra för SWEC!!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk

Klockren!

Visa signatur

(._.(._.)._.)

Permalänk
Medlem

Beställde nyss 4 st från db.com, ska bli roligt att se vad som händer

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem

awsome, blir en beställninge av den på datorbutiken :D:D

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

shit ni kan fan inte luras så här tidigt på morgonen... props fan

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk

Jag gick på den.

Men eftersom det finns massor med produkter som påstår förbättra prestanda och folk samtidigt belatar för dem så är det inte så konstigt folk går på det.

Hade inte skalan på diagrammet varit så dålig och om priset legat på 449:- så skulle det kunna vara 100% sant.

Visa signatur

Foto:: | KM D5D | KM 18-70 | KM 75-300 | Sony 50/1.4 | Sigma 105 | Sigma 10-20 |
Dator:: | Opteron64@2800MHz | ASUS A8V Deluxe | 2x1024 DDR400 C2 | X1950Pro |

Permalänk
Avstängd

hahahahaha hahahahaha

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

Är det skillnader i prestanda hos de sata2 kablar man får av t.ex. Gigabyte och Asus också när man köper sitt moderkort?

Visa signatur

[AMD Phenom II X4 920@ 3.2 GHz][Gigabyte GA-MA790X-DS4][4GB RAM@912 MHz][Corsair 520W][4870 1024MB][Creative X-Fi Xtreme Audio][Seagate 250GB 7200RPM 16MB Cache][Windows 7 Professional 64bit]

Permalänk
Medlem

Väntar nog på SweCable Wolverine 4000 istället den borde komma om ett år.

Permalänk
Medlem

hahahahaha

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk

hahahahahal hahahahahal!

Visa signatur

PC: ASUS P5Q Delux DDR2, E8600@4400, TRUE+Noctua 120mm, 4GB Corsair DOMINATOR 1066, PowerColor HD4870X2
MacBookPro 13"
Iphone4
Canon500D

Permalänk
Medlem

hahahahaha hahahahaha! Hade uppskattat nått mer subtilt hahahahaha-hahahahaha dock

Permalänk
Medlem

Toolfree installation verkar ju lovande...........

Visa signatur

*.*

Permalänk
Medlem

hahaha

TACK för ett roligt hahahahaha! dagens första liksom

Visa signatur

hahahahahahahahahsdhah

Permalänk
Medlem

hahahahahal

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Avstängd

Jag gick på den. Sen när jag ser skalan så tänkre jag att det inte går ihop, sweclockers är inte så pantade att de gör något med så extremt dålig pris/prestanda. Visste inte att det var 1:hahahahaha idag, fan, skulle dratt en massa lögner i skolan annars... aja blir väl om ett år då..

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ardala
Är det skillnader i prestanda hos de sata2 kablar man får av t.ex. Gigabyte och Asus också när man köper sitt moderkort?

Skillnaden är nog som grafen som swec har gjort.

Dock finns det kvalités skillnader. Min tjejs kabel till asrock kortet gick sönder. Kontakten sprack efter ett par år.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Guldplätering, syrefri koppar och kryptonitledare... kan dom bara få till vinklad kontakt också, då jävlar!

PS. Jag har f.ö. lite extra HQ SPDIF-kabel att sälja, långsamt partvinnad av polynesiska oskulder, begränsad till max 150 ex!!!
Säljes pga. flytt, skicka PM tack.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Guldplätering, syrefri koppar och kryptonitledare... kan dom bara få till vinklad kontakt också, då jävlar!

PS. Jag har f.ö. lite extra HQ SPDIF-kabel att sälja, långsamt partvinnad av polynesiska oskulder, begränsad till max 150 ex!!!
Säljes pga. flytt, skicka PM tack.

Är de tvinnade mellan tuttarna?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if