SweClockers lanserar SweCable Wolverine 3000

Permalänk
Medlem

haha fan detta årets va bra hehe

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Från Datorbutiken
Ger upp till dubbla prestandan jämfört med andra kablar.*

Och lite längre ner:

Citat:

*vid användning med hårddiskar i RAID0 jämfört med andra kablar i icke-RAID

Permalänk
Medlem

Gillar att det är "tool free installation" xD

Permalänk
Medlem

ett hahahahahahahahahaha kanske? hmm

det går inte att skriva apr1lskäm7 med endast bokstäver lol

Visa signatur

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.

Permalänk

Just ja, hahahahaha idag.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Alltid kul att sweclockers försöker, men efter förra årets i världsklass förväntade man sig faktiskt mer. Vitvarudelen var klockren!

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]

Permalänk
Medlem

Får man verkligen bättre prestanda med kabeln? Jag är sugen, men som jag har förstått det sitter begränsningarna i hårddisken, inte i kabeln.

Permalänk

Denna var ju jätterolig, var tvungen att läsa enda fram till prestandagrafen och priset innan jag fattade att det var ett hahahahaha.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Får man verkligen bättre prestanda med kabeln? Jag är sugen, men som jag har förstått det sitter begränsningarna i hårddisken, inte i kabeln.

Moderkortstillverkarna vill bara få en att tro det så de slipper skicka med högkvalitéts digitala kablar. Alla vet vilken skillnad det blir med guldplättering t.ex. Mindre motstånd vilket ger ökad överföringshastighet.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Best i test? Inte "Bäst i test" då? En riktig best till kabel alltså!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Gick nästan på de tills jag såg priset ^^

Permalänk
Medlem

Jag som kände mig som en lurad konsument när jag sitter här som en "sucker" och använder gamla vanliga Gigabytes SATA kablar man fick med.

APRlL APRlL din dumma sill

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Får man verkligen bättre prestanda med kabeln? Jag är sugen, men som jag har förstått det sitter begränsningarna i hårddisken, inte i kabeln.

Det stämmer att man länge trott att begränsningarna sitter i hårddisken, men vi har kommit fram till att det inte är hela sanningen. Saken är den att med vanliga kablar utnyttjas endast ett visst antal procent av hårddiskars kapacitet. Eftersom det rör sig om ungefär lika många procent oavsett vilken hårddisk som används, är det helt naturligt att man kan se tydliga prestandaskillnader mellan olika hårddiskar. Med SweCable Wolverine 3000 utnyttjar man nästan 100 procent av hårddiskarnas kapacitet, vilket resulterar i betydligt bättre prestanda oavsett vilken hårddisk som används. Som forumledare och korrekturläsare har jag ännu inte hunnit sätta mig in i exakt hur det här fungerar, men jag ska försöka få någon som är bättre inastt att komma hit och förklara närmare.

Permalänk

KÖP KÖP KÖP

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Första hahahahaha..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Vad pratar ni om? Jag har tre såna kablar, en till GPU, en till HDD och en till min saftblandare och de har verkligen ökat prestandan!

Saftblandaren snurrar som aldrig förr!

Permalänk
Medlem

Eller hur:)

Permalänk
Medlem

"andas ut" tur det var hahahahahahahahahaha att en sata kabel inte kommer att kosta så mycket

Permalänk

hahahahaha hahahahaha

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
föra året va bättre.
tillbaka till ritbordet gubbar =P

ord..

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Va händer då om man lägger en beställning på datorbutiken? skickar dom nått roligt hem då?::D

Permalänk

Såg det när jag var i skolan ^^

dock märkte jag det dirext när jag lästa överskriften att våra moddar hade något finger med i spelet. Dock vitvarudelen förra året var den bästa även julramsan för 2-3 jularsedan var den bästa !

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Lol, fin prestanda ökning.

Visa signatur

.: Phenom II 940 @ 3Ghz Scythe Ninja 2 | 8192Mb DDR2 800 MHz | Nvidia GTX 275 | 5 TB| Gigabyte Odin GT 800W | Logitech Mx518 Razer Destructor| Saitec Eclipse II| Eizo 2431WK :.

Permalänk

Alltså jag har ju kört solida guld sladdar med diamanter på i flera år nu

Visa signatur

(skit grym signatur grej som får alla att gråta av avundsjuka)

Permalänk
Medlem

fan e ju typ dubbelt så bra som konkurent #1

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så svalde jag det med hull och hår fram till bilden med alla superdupernamn. Då vart jag misstänksam
Sen när diagrammet kom så vart det ganska självklart. Annars är ju iden i sig inte helt tokig. Som någon sa tidigare: alla dessa superduper hifi-kablar.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

vilket bra ughughughughughughughughughugh!!!!

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Det är ju grymt bra med tool-free. Annars kul med lite ughughughughugh ughughughughugh ughughughughugh.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

hahaha. Diagrammet var finast tycker jag =D