SweClockers lanserar SweCable Wolverine 3000

Permalänk
Melding Plague

SweClockers lanserar SweCable Wolverine 3000

SweClockers kan idag presentera SweCable Wolverine 3000, en ny exklusiv SATA-kabel som enligt objektiva tester är bättre än konkurrenternas varianter. SweCable Wolverine 3000 stödjer SATA II 3.0 Gb/s och har dessutom livstidsgaranti. Obs! Aprilskämt.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Som någon lär gå på detta på första finfinfinfinfin

finfinfinfinfin finfinfinfinfin !

Permalänk
Medlem

hahahaha....

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

haha, blir att köpa då :P:P:P

Permalänk

Pris/prestanda ..

Visa signatur

System: 2500K @4.1GHz, GTX 780, 8GB DDR3 @1866MHz

Permalänk
Medlem

ÖVERPRIS!!!

Visa signatur

Core i5 2500K 103MHz*45, Asus P8Z68-V Pro, 4x4GB 103MHz*16, Intel 320 120GB*2, Fractal Design R2, Fractal Design Newton 650W, Asus Xonar mm

Permalänk
Medlem

Hahhaha, Denna måste man ju köpa, den är ju Finfinfinfin... .

Najs att datorbutiken av alla har den.

Permalänk
Medlem

Förra årets finfinfinfinfinfinfinfinfinfin var ju bra mycket bättre. vitvaror ftw.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

haha gick nästan på den afd

Permalänk

jag tror detta är ett fett finfinfinfinfinfinfinfinfinfin, swecable av sweclockers, haha kan inte tänka mig och om ni tittar på graferna i testen så e de samma prestanda om man tittar på siffrorna, de har lagts in snabbt haha

Permalänk
Inaktiv

Det va ju inte så kul ju.... Det var roligare förra året med forumtråden om vitvaror=)

Permalänk

Ja, jag har alltid känt att det var kabeln som håller tillbaka mina hårddiskar.

När får vi förresten veta vilka som vann OCZ-tävlingen?
Jag vill sitta och läsa roliga slogans nu.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Var den så bra? Tyckte förra årets var bättre.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Hade inte en aning om att det var första finfinfinfinfini dag! Gick på det tills jag läst igenom de första styckena i nyhten!!

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem

2st beställda :).

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jo, vitvarudelen här var ju störtskönt, massor med skoj läsning . http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=...

Permalänk

Där kom den

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

Grymt juh! Den måste jag köpa!
Men jag väntar tills imorgon innan jag köper den

Visa signatur

Metallaren

Permalänk

Åh nej, är det sant !? Sån måste jag ha ju.
Men den är säkert redan slut imorgon...

Kan dock hålla med om, även om det hade kunnat gå bra med ett litet samarbete med DB, så var detta FÖR upperbart.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Det var ju inte ens ett bra försök

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

I lol'd. Beställt två redan, snacka om BOOST!

Visa signatur

Syns man inte, så finns man inte^.

Permalänk

1 âpril :D:P ?

Visa signatur

Jag har en dator?

Permalänk

Det som fick mig att fundera var upplägget av testresultatet. Skillnaden var egentligen minimal! Dock stämmer det att man allt för sällan tänker på kvaliteten hos kablemanget i datorerna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flax.se
I lol'd. Beställt två redan, snacka om BOOST!

Jag ser fram emot din recension

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

HHSAHAHAHAHAHAHA

trodde att ni menade allvar, tills jag såg foruminläggen!

Permalänk
Medlem

haha, trodde på det tills jag såg ptislappen den va kul

Permalänk
Medlem

Inte ens lite roligt.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Hade en sån här kabel funnits till ett normalt high-end pris hade man inte tvekat på att beställa. Nu när det är första finfinfinfinfin dock så är det ju solklart vad som egentligen skett

Permalänk
Medlem

hittar inga prisuppgifter, någon som kan tillhandahålla sådana? verkar ju helt klart intressant ialla fall..

Permalänk
Medlem

föra året va bättre.
tillbaka till ritbordet gubbar =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |