Permalänk
Medlem

Macbook Pro 15" 2017

Macbook Pro 15" 2017 i fint skick. Säljes då jag har en jobblaptop från min arbetsgivare och den här aldrig kommer till användning längre.

Inköpt 2017-07-16.

Uppdaterad till senaste 10.15.6 sedan bilderna nedan togs.

Specifikationer:
2.9Ghz i7
16 GB RAM
512 GB SSD
AMD Radeon 560 med 4 GB VRAM

Laddare finns såklart.

Galleri med alla bilder här: https://imgur.com/a/7OUQIMN

Apples inbyggda testmjukvara användes och rapporterar inga fel (inga fel upplevda heller för den delen).

Kan skickas, men säljes helst öga mot öga i Kristianstads-området.

Serie-numret skickas till de som är intresserade och vill stämma av specifikationer etc.

124 batteri-cycler

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vad söker du prismässigt? Har du problem med tangentbordet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Vad söker du prismässigt? Har du problem med tangentbordet?

Prismässigt runt 10 000 (eller högstbjudande) enligt annonsens satta pris. Inga problem med tangentbordet, dock ska sägas att jag mest använt den i Thunderbolt-docka med externt tangentbord, skärm osv utom de gånger jag varit på resande fot.

Permalänk
Hedersmedlem

Inget intresse på produkten men jag måste ändå kommentera att det här var bland de snyggaste bilderna jag någonsin sett på begagnat. Bra jobbat!

Min första reaktion var att detta var lånade bilder från nätet men efter att jag tittat närmare så verkar det ändå inte vara så.

Lycka till med din försäljning!

Permalänk
Avstängd

Vill du byta mot Ipad pro 12.9 med sim kort 64 gb andra generation som ny plus mellan skillnad

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Inget intresse på produkten men jag måste ändå kommentera att det här var bland de snyggaste bilderna jag någonsin sett på begagnat. Bra jobbat!

Min första reaktion var att detta var lånade bilder från nätet men efter att jag tittat närmare så verkar det ändå inte vara så.

Lycka till med din försäljning!

Tack. Det stämmer att de är tagna av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Vill du byta mot Ipad pro 12.9 med sim kort 64 gb andra generation som ny plus mellan skillnad

Hej, tyvärr. iPad Pro har jag redan

Permalänk
Medlem