SweClockers Meet & Geek i Stockholm den 12 april

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Mightybjorn:

Skriv upp mig också

Du är med på listan! Välkommen.

Skrivet av anon2110:

Är det några som vill börja lite tidigare? För oss som är föräldralediga så har ju hela dagen på oss

Skickades från m.sweclockers.com

Eventuellt är några av mina kollegor på plats direkt efter ordinarie arbetstid (~17-tiden). Själv är jag på plats omkring klockan 18.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Sjusovarn

@Jacob: Kan jag ta plats 60? Får jag tillbaka mina skattepengar 9e april(Som jag bör) så är jag på tåget igen!

Permalänk
Medlem

Jag anmäler mig!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Ja men nån gång ska ju vara den första! Skriv upp mig också då!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av My2nd:

@Jacob: Kan jag ta plats 60? Får jag tillbaka mina skattepengar 9e april(Som jag bör) så är jag på tåget igen!

Håller tummar och tår att du kan komma då (och inte försover dig! Många osäkerhetsmoment här känner jag ...

Skrivet av moreempty:

Jag anmäler mig!

Skrivet av Jackbob:

Ja men nån gång ska ju vara den första! Skriv upp mig också då!

Skickades från m.sweclockers.com

Välkomna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

12 april? SM i hembryggning.. öl..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Hmm jag känner ingen sweclockare i stockholm (nyinflyttad från Göteborg) men man kanske kan haka på ändå? Jag anmäler mig!

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av CCWarlock:

12 april? SM i hembryggning.. öl..

SM låter som någon årlig tillställning, hur ofta har vi en Meet & Geek i Stockholm?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dakkie:

Hmm jag känner ingen sweclockare i stockholm (nyinflyttad från Göteborg) men man kanske kan haka på ändå? Jag anmäler mig!

Självklart är du välkommen! En stor del av poängen med våra Meet & Geek är att samla människor med gemensamma intressen. Kan säga att många av våra medlemmar och även vi i redaktionen fått nya vänner på de här träffarna.

Vi ses den 12 april!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Vi får se. Jag borde kunna vara i stan runt 17:00... Vad hade du tänkt?

Skrivet av anon2110:

Antingen om.man är där tidigare eller så går vi till ett hak i närheten. Jag är flexibel ,:)

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kommer nog inte orka åka hem mellan jobbet och det här. Så jag är på plats någon gång mellan 17:30-18.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag kommer nog inte orka åka hem mellan jobbet och det här. Så jag är på plats någon gång mellan 17:30-18.

Nice. Kanske ska vi ta en kaffe eller nånting sånt inne i stan?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SunQ:

Jag kommer nog inte orka åka hem mellan jobbet och det här. Så jag är på plats någon gång mellan 17:30-18.

Men då ses vi där då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Självklart är du välkommen! En stor del av poängen med våra Meet & Geek är att samla människor med gemensamma intressen. Kan säga att många av våra medlemmar och även vi i redaktionen fått nya vänner på de här träffarna.

Vi ses den 12 april!

Perfekt, då ses vi där !

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

Anmäler mig!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av 4ndroidG:

Anmäler mig!

Välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Nice. Kanske ska vi ta en kaffe eller nånting sånt inne i stan?

Skrivet av anon2110:

Men då ses vi där då?

Skickades från m.sweclockers.com

Tänker att det blir lättast att ses på restaurangen. Är osäker på hur möten man har på eftermiddagen slutar så kan bli allt mellan 17 eller 18 som mötet avslutas.

Så kan inte spika någon tid. Men vi ses på plats!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Tänker att det blir lättast att ses på restaurangen. Är osäker på hur möten man har på eftermiddagen slutar så kan bli allt mellan 17 eller 18 som mötet avslutas.

Så kan inte spika någon tid. Men vi ses på plats!

Aa, visst, det funkar att ses på restaurangen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Aa, visst, det funkar att ses på restaurangen.

Som det ser ut nu kommer jag loss ganska tidigt och kan vara på plats runt 16-16:30. Så jag förutsätter lite fräckt att jag kan hoppa på ert tidiga tåg.

Jag föreslår att de som anländer tidigare nämner detta i baren så kan alla bli pekade till rätt bord istället för att vi ska synka hattar eller röda blommor i bakfickan etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundburgaren:

Som det ser ut nu kommer jag loss ganska tidigt och kan vara på plats runt 16-16:30. Så jag förutsätter lite fräckt att jag kan hoppa på ert tidiga tåg.

Jag föreslår att de som anländer tidigare nämner detta i baren så kan alla bli pekade till rätt bord istället för att vi ska synka hattar eller röda blommor i bakfickan etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag som hade planerat att leta fram min blommiga fedora...

Näe men det låter som en bra idé! Vi kan nog bli visade till området där Sweclockers har bokat massa bord.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag som hade planerat att leta fram min blommiga fedora...

Näe men det låter som en bra idé! Vi kan nog bli visade till området där Sweclockers har bokat massa bord.

Varför inte ändå ta med din blommiga Fedora? Jag har hört att tjejer älskar sånt

Permalänk
Medlem

Jag är på 🍺

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Anmäler mig!

Permalänk
Medlem

Anmäler mig!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tattis:

Jag är på 🍺

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Zatara:

Anmäler mig!

Skrivet av elhund:

Anmäler mig!

Härligt! Vi ses nästa fredag!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Anmäler mig

@Jacob: Anmäler mig till detta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag som hade planerat att leta fram min blommiga fedora...

Näe men det låter som en bra idé! Vi kan nog bli visade till området där Sweclockers har bokat massa bord.

du får väl se till att hålla fanan högt för det gamla gardet

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Majky:

@Jacob: Anmäler mig till detta...

Välkommen!

Skrivet av nidas:

du får väl se till att hålla fanan högt för det gamla gardet

Varför ska @SunQ göra det ensam?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Skulle nog vara kul MEN jag ska ut med min nya arbetsgrupp då och jag känner ingen där så jag MÅSTE gå.

Men det kommer fler gånger...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

du får väl se till att hålla fanan högt för det gamla gardet

@mental är ju också anmäld och han är hela 600 nummer före mig i userid.
Så helt ensam från gamla gardet är jag inte!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Jag anmäler mig också!

Skulle vara trevligt om man kunde inhandla en Swec-kaffekopp eller Swec-tröja på träffen.

Skickades från m.sweclockers.com