SweClockers Meet & Geek i Stockholm den 12 april

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@hundburgaren @SunQ Välkomna!!!

Nu har jag ÄNTLIGEN en lokal bokad. Bra blir det och stort! Går ut med var imorgon och drar ut en push på framsidan, sen ser vi alla fram emot en fullspäckad helkväll ihop.

Bra jobbat!

Det här ser jag fram emot.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag kommer absolut!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av iknight:

Jag kommer absolut!

Välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Denna Meet & Geek kommer ske på Barbeque Steakhouse som ligger på Kungsgatan 54! Nära kontoret och inte minst T-Centralen för de som reser längre för att vara med. Det finns plats bokat för hela 60 personer inklusive oss 8 som kommer från SweClockers redaktion. Vi har också lyckats få till specialpris på vissa dryckessorter och förhoppningsvis blir det även en bra deal på alla eller merparten av rätterna på menyn. Om 11 dagar ses vi!!!

@Apanx @Mental @Yoshman @Überklass @Tempel @salakalle @anon2110 @bl0m1 @hundburgaren @SunQ @iknight

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Anmäler mig!

Permalänk
Medlem

Jag anmäler mig

Permalänk
Medlem

Är på!!!

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Anmäler mig

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | Dell S2721DGFA | Asus MG279Q |

Permalänk
Medlem

Hmm samma dag som tentan, kan väl vara nice och belöna sig själv med detta. Skulle de gå bra att lämna tidigare än 01.00? Senaste tåget till Uppsala går 23.42

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Crowwops:

Anmäler mig!

Skrivet av varget:

Jag anmäler mig

Skrivet av Igelkott:

Är på!!!

Skrivet av Ragin Pig:

Anmäler mig

Kul, varmt välkomna!!!

Skrivet av seraj5:

Hmm samma dag efter tentan, kan väl vara nice och belöna sig själv med detta. Skulle de gå bra att lämna tisigare än 01.00? Senaste tåget till Uppsala går 23.42

Nej, du måste vara kvar och dricka öl till 01:00. Det är helt okej om du vill lämna tidigare! Ska jag skriva upp dig?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Kul, varmt välkomna!!!
Nej, du måste vara kvar och dricka öl till 01:00. Det är helt okej om du vill lämna tidigare! Ska jag skriva upp dig?

Ah fk it, missade träffen i hemtrakten Växjö pga familjeträff, men nu har jag ingen ursäkt.. Skriv upp mig!

Permalänk
SpelClockers

Jag kommer!

Permalänk
Medlem

@Jacob: Damn, du svarade så snabbt jag hann inte ens ändra min profil. Jag är Stockholmsbo sedan ett tag tillbaka. Ses vi inte nu hoppas jag ni kommer förbi Dreamhack summer igen!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av seraj5:

Ah fk it, missade träffen i hemtrakten Växjö pga familjeträff, men nu har jag ingen ursäkt.. Skriv upp mig!

No more excuses!

Skrivet av Gix:

Jag kommer!

Välkommen.

Skrivet av ehrw:

@Jacob: Damn, du svarade så snabbt jag hann inte ens ändra min profil. Jag är Stockholmsbo sedan ett tag tillbaka. Ses vi inte nu hoppas jag ni kommer förbi Dreamhack summer igen!

Ah, men då kommer också fler tillfällen längre fram. Jag känner till minst ett till senare under året, men det sade jag inte högt...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hade gärna kommit, men eftersom det är en "Carlsberg-Only" krog ni har valt så står jag över.
Kanske blir någon mera vänlig krog för oss som bojkottar Carlsberg i framtiden.

Visa signatur

Atari Mega 2

Permalänk
Medlem

Anmäler mig! Pingade Jacob sist om Stockholm, blir kul att träffa alla digitala analogt en stund

Permalänk
Medlem

hmpf! Är i Schweiz då.
Nästa gång kanske...

Visa signatur

Main: Core-i7 2600K@stock, Noctua NH-U12S, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Corsair Vengeance 1600MHz 32GB, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, Corsair HX750 PSU, MSI GTX 1080 Gaming X, Win 10 Pro 64 bit eng, Acer XB270HU Predator, Logitech MX-518
Nettop: Samsung NC10, Tablet: Samsung Galaxy Tab 3, Phone: Honor 8

Permalänk
Medlem

Jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av McMillan:

Hade gärna kommit, men eftersom det är en "Carlsberg-Only" krog ni har valt så står jag över.
Kanske blir någon mera vänlig krog för oss som bojkottar Carlsberg i framtiden.

Alright! Valde ett ställe som kunde ta emot ett stort sällskap, där alla fritt får välja från menyn och som dessutom ger oss bra priser under kvällen. Svårt att möta allas önskemål och just bojkott av enskilda underleverantörer är i ditt fall tyvärr en av de sista sakerna jag kommer kunna ta hänsyn till för såna här tillställningar.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av squix:

Anmäler mig! Pingade Jacob sist om Stockholm, blir kul att träffa alla digitala analogt en stund

Borde gett dig en ping tillbaka i samband med detta, men kul att du hittade hit ändå!

Skrivet av Darnatin:

hmpf! Är i Schweiz då.
Nästa gång kanske...

Tråkigt. Det kommer dock fler tillfällen i Stockholm eller inom rimligt avstånd, så hoppas vi ses nån gång framöver!

Skrivet av CynXen:

Jag kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av trickeh2k:

Skriv upp mig!

Härligt, vi ses den 12 april!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag hänger med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

vad gör man på en sådan meet & geek? är intresserad av att komma..

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

vad gör man på en sådan meet & geek? är intresserad av att komma..

Dricker öl (eller vatten/soda), snackar skit (japp) och har allmänt kul samt får träffa folk från Sweclockers.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Hedersmedlem

Förhandsbokar du maten eller tar vi det på plats? Kan du be dem ställa 6 st Budweiser på kylning (runt 1 grader Celsius) och tagga dem med "Überblask" tack.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av PlogarN97:

Jag hänger med!

Skickades från m.sweclockers.com

Välkommen!

Skrivet av Mightybjorn:

vad gör man på en sådan meet & geek? är intresserad av att komma..

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Dricker öl (eller vatten/soda), snackar skit (japp) och har allmänt kul samt får träffa folk från Sweclockers.

What @Sh4d0wfi3nd said! Vi kommer ha nån form av aktivitet med priser (brukar vara en quiz) som tar en kort stund, därutöver är det att prata om vårt gemensamma datorintresse som brukar ta upp hela kvällen. Kan säga att det aldrig varit en tyst stund på tidigare träffar och att många lärt känna nya vänner.

Skrivet av Überklass:

Förhandsbokar du maten eller tar vi det på plats? Kan du be dem ställa 6 st Budweiser på kylning (runt 1 grader Celsius) och tagga dem med "Überblask" tack.

Om det finns glorifierat vatten på menyn borde de har sex stycken på kylning redo för Überblask.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig också

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Inaktiv

Är det några som vill börja lite tidigare? För oss som är föräldralediga så har ju hela dagen på oss

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Är det några som vill börja lite tidigare? För oss som är föräldralediga så har ju hela dagen på oss

Skickades från m.sweclockers.com

Vi får se. Jag borde kunna vara i stan runt 17:00... Vad hade du tänkt?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av iknight:

Vi får se. Jag borde kunna vara i stan runt 17:00... Vad hade du tänkt?

Antingen om.man är där tidigare eller så går vi till ett hak i närheten. Jag är flexibel ,:)

Skickades från m.sweclockers.com