Black Friday 2016

Permalänk
Medlem

@banana12345: inet kommer att sälja ett Asus 1070 för 3799kr.

Visa signatur

i7-6700K @4.6 | Asus Maximus VIII Hero | Corsair Vengeance 16GB DDR4 3000MHz | MSI GeForce GTX1080 Gaming X 8G | Corsair RMx 750W / CableMod ModMesh Red | EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av codR:

Kommer försöka få tag i en curved soundbar ifrån samsung, då de ligger på 4-5k i dagsläget.. något tips om vart man bör hålla utkik eller ska jag bara kolla alla typiska sidor, som elgiganten, siba, netonet osv imorgon?

Hembiobutiken har rabatt på några soundbars. Dock inga från Samsung.

Edit: Är det en specifik produkt du letar efter så gå in på prisjakt och skapa konto. Då kan du lägga in bevakning på de artiklarna. Så fort priset sänks får du ett mejl.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Ska nog köpa en gamingstol, min budget är ca.1300kr kan man hitta något bra för det priset just nu under black friday. Jag kommer även vara på dreamhack, finns det bra stolar där till ett bra pris?

Permalänk
Medlem

Ska köpa ett Amd kort enbart för att se om man kan få Mgpu att fungera, LuL

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk

24" G-sync skärm och 500GB SSD är jag på jakt efter. Kommer sitta klistrad ikväll/natt! TAKE MY MONEY!

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!

Permalänk

@jolesson: strix eller annan

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Paddanx:

Alltså... Sweclockers borde ha öppnat tråden redan nu, då det redan idag finns erbjudanden. Ironiskt nog.. i den mesta reklamen på just Sweclockers.

Skrivet av Dekkan:

Nu är tipstråden öppen!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1452309-black-friday-20...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Hej
Jag vet inte om någon redan har nämnt Microsofts Black Friday deals, om inte så har ni det här

https://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/cat/category...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Genom att lägga till ett "/blackfriday" till www.Dustinhome.se så får man fram en hel del varor. Priserna är nog inte uppdaterade dock.

www.dustinhome.se/blackfriday

Permalänk

Jag tar gärna emot förslag på laptops (windows) i prisklassen 7000-9000. Det ska ha SSD på minst 256GB, 4GB+ RAM minne, och 13,3" FHD skärm (eller bättre upplösning).
Det ska vara helst vara en ultrabook med i5/i7 processor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ev1lHomer:

Funderar på en dator till sonen som ska klara Overwatch på ett bra sätt (har laptop nu som laggar och låg detaljnivå). Inet har denna på tjuvstart till Black Friday - verkar den prisvärd, eller bör man välja något annat?

https://www.inet.se/produkt/1517138/taurus-limited-gtx-1060-black-friday#specs

Det ser prisvärd ut, absolut.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Skrivet av banana12345:

Några som kommer tjuvstarta bläck friday idag på grafikkort?

Nej men jag såg inkonline hade en del "Bläck" patroner
till bra pris kunde inte låta bli

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

@banana12345: Dual OC tror jag den heter.

Visa signatur

i7-6700K @4.6 | Asus Maximus VIII Hero | Corsair Vengeance 16GB DDR4 3000MHz | MSI GeForce GTX1080 Gaming X 8G | Corsair RMx 750W / CableMod ModMesh Red | EKWB Custom loop

Permalänk

@jolesson: hade tänkt mig en strix vet du om det är någon större skillnad?

Permalänk
Skrivet av heatm:

Det ser prisvärd ut, absolut.

Tack för svaret! Tror du den blir bra till Overwatch?

Permalänk
Medlem

@Subzero299: Tack för tipset! ska kolla, måste ju inte vara just en samsung, men hade föredragit det

Visa signatur

Phanteks AMP 1000W || Gigabyte B760 Gaming || Intel Core i5 13600K || Artic Liquid Freezer II || G.Skill 32GB DDR5 6000Mhz || MSI GeForce GTX 4070 12GB Gaming X Trio || Kingston Fury Renegade M.2 NVMe 1TB + 1TB & 500GB M.2 SSD || 4TB WD ||

Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

Mer detaljerat från annonserna jag läste tidigare.

Siba
Harman/kardon soundbar SB26 för 2990kr
Xbox One 500GB + nedladdning av Quantum Break + Alan Wake för 1790kr

Inet
Asus GTX 1070 Dual OC för 3799kr
MSI GTX 1060 OC för 1799kr

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk

Gäller Inets rean från 00 inatt? På webben då alltså.

Permalänk
Medlem

https://www.dustinhome.se/blackfriday

Lite grejer, kanske uppdateras ytterligare

Visa signatur

Wannabe gamer

Permalänk
Medlem

Hittade nyss EVGA GeForce GTX1080 FTW för 6390 kr, finns det nån chans att få det billigare på Black Friday/Cyber Monday?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkke:

Hittade nyss EVGA GeForce GTX1080 FTW för 6390 kr, finns det nån chans att få det billigare på Black Friday/Cyber Monday?

ja det är klart att det finns chans. Men tror inte någon på forumet är framtidsskådare.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Skrivet av Evian:

Genom att lägga till ett "/blackfriday" till www.Dustinhome.se så får man fram en hel del varor. Priserna är nog inte uppdaterade dock.

www.dustinhome.se/blackfriday

Är det bara jag som ser det klassiska dom också kör? Höga priser som sedan sänks imorgon? 4200 för ett PS4 och 8000 för ett 1080?

Skrivet av henkke:

Hittade nyss EVGA GeForce GTX1080 FTW för 6390 kr, finns det nån chans att få det billigare på Black Friday/Cyber Monday?

Kanske inte just EVGA men nåt 1080 har nog möjlighet att komma under 6 lax!

Visa signatur

Datorn: i5-4690k@4.3ghz, Asus Dual OC 1070, Fractal Design Newton R3 1000w, Asus Z97-A, Fractal Define R5, 16GB Corsair@1600mhz, Hyper 212 EVO, Crucial BX100, WD Black 1TB x2
Kringutrustning: BenqXL2411Z, AOC 24" x2, Func KB-460, Mionix Naos 7000, Logitech MX Master, Logitech Z-906, Sehnheiser HD 558, Optuma uDAC 3, Blue Yeti, Akai LPK 25 Steelseries QCK XXL

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkke:

Hittade nyss EVGA GeForce GTX1080 FTW för 6390 kr, finns det nån chans att få det billigare på Black Friday/Cyber Monday?

Vart hittade du detta?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sten sax påse:

Är det bara jag som ser det klassiska dom också kör? Höga priser som sedan sänks imorgon? 4200 för ett PS4 och 8000 för ett 1080?

Som tur är så existerar prisjakt nu för tiden, där man kan se att Dustin höjde priset på 1080:t med 500 kr för tre dagar sedan, och med 200 kr för PS4:an för två dagar sedan. De skulle så klart bara hävda att det är normala prisfluktuationer. Men hur det än är med det så bör man så klart alltid kolla upp att man faktiskt får ett bra pris, och inte bara gå på hur många procent butiken säger att varan är prissänkt med.

Permalänk

Kör inet rabatt på dual oc 1070 senare idag eller imorgon

Permalänk
Skrivet av Mellanslag1:

Hej
Jag vet inte om någon redan har nämnt Microsofts Black Friday deals, om inte så har ni det här

https://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/cat/category...

Skickades från m.sweclockers.com

Som vanligt blir vi svenskar blåsta. Utomlands får de en Lumia 950 helt gratis om de köper en Lumia 950 XL. I Sverige får vi 500 kr rabatt och en sketen Display Dock. -.-

Permalänk
Medlem

Fast det där är ju en fyndvara.. Alltså t.ex en retur utan låda, eller liknande

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Fast det där är ju en fyndvara.. Alltså t.ex en retur utan låda, eller liknande

Går inte att köpa heller.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamer5:

Mer detaljerat från annonserna jag läste tidigare.

Siba
Harman/kardon soundbar SB26 för 2990kr
Xbox One 500GB + nedladdning av Quantum Break + Alan Wake för 1790kr

Inet
Asus GTX 1070 Dual OC för 3799kr
MSI GTX 1060 OC för 1799kr

Jag har Harman Kardon SB26, fick det för 2900 på Elgiganten förra året när de hade extra pris på soundbaren en helg. Bra ljud för pengarna.

Perfekt för vardagsrummet eller för den som bor i lägenheten och vill ha ett ljud som man kan lyssna lite musik på och ha till tvn.