Cyber Monday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

@mSebbe:

Det ser inte ut som att det har varit några sjuka deals hehe
Vill inte skriva "I told you so"

Permalänk
Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Electrix:

Produkt: Alla filmer / tv-serier -20%
Länk: http://cdon.se/cyber_monday/film/

Beställde Sons of Anarchy Complete Bluray (LÄNK)

Pris: 1999 kr
Rabatt: -20% (429 kr)
Totalsumma: 1599 kr

ÄNTLIGEN!

Haha va fan, det va ju apdyrt. Frisbee's för 1600 spänn..

Permalänk
Medlem
Skrivet av johan2048:

Ja, precis. Det var väl den som den första posten syftade på? Det var i alla fall den jag köpte, ja.

Jao men var olika ena var dollar o en pund ,om ja inte minns fel.

Permalänk
Medlem

Skäggtrimmer

Tjo!

Nån som har ett bra tips på den ultimata skäggtrimmern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av atnek:

Haha va fan, det va ju apdyrt. Frisbee's för 1600 spänn..

Var inte bara jag som nappade på den dealen tydligen.

"Tillfälligt slut".

Efter att ha velat ha en komplett Bluray box med SoA och inte hittat det förutom för 2K så är en sån här rabatt VÄLDIGT uppskattat.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Electrix:

Var inte bara jag som nappade på den dealen tydligen.

"Tillfälligt slut".

Efter att ha velat ha en komplett Bluray box med SoA och inte hittat det förutom för 2K så är en sån här rabatt VÄLDIGT uppskattat.

Different strokes for different folks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av atnek:

Different strokes for different folks.

Så sant så! Det enda som grämer mig lite är att bluray-releasen av Arkiv X släpps i december och rabattkoden gäller enbart på släppta releases.. Oh well, ska inte spamma fyndtråden. Happy CM!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Skrivet av Terrell:

Jo tanken är väl att Black Friday är en generell rea som alla affärer har, t.ex hur man ser i USA. Medan Cyber monday är elektronik affärerna och webbshopparna.
Men i Sverige är det bara de elektronik och webbshoppar som har hoppat på Black Friday, de som också gör Cyber monday.

Jag fick iaf köpt mina Sennheiser HD700 nu, CDONs lager tog slut innan jag hann köpa där så blev Siba nu.
Jag som trodde att min plånbok överlevde denna rean.

Vad ska du köra för head amp till 700, jag är rätt sugen på dessa, men alla bekanta säger att jag ska köpa ett par 650 för att dom är bättre allround.

Undra om man kan driva HD700 med en mstage headamp.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Xiaomi 34" UltaWide | AMD 3600 | BeQuite Black | 16GB DDR4 | GTX 1070 |

Permalänk
Skrivet av Sugu:

Kommer slå till på ett par nya hörlurar men söker då en ny mikrofon. Skulle fan vara trevligt med rea på en bra mic.

Edit: Slog till på ett HD598! har läst mkt bra om dem och de blir mina första bra lurar som min budget tillåter!
Ska därför lägga till att min budget på mikrofonen bör vara <500 kr. Har kollat lite på en Modmic 4.0 som verkar ligga runt 500. Behöver verkligen inte ha en super exklusiv mic men någon som ändå är bra och kostar max 500kr skulle sitta fint

Vart köpte du dina Sennheiser HD598? och vad fick du ge för dom?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

@Seunlau: Nä, gick och la mig och kollade inte swec förren jag kom hem vid 13

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Sigma 300-800 f/5.6 - 48999kr på Japan Photo.
Närmsta på prisjakt: 69990kr

http://www.japanphoto.se/sigma-300-800mm-f56-ex-dg-hsm-canon

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk

Jag slog till på ett par=
http://www.siba.se/ljud/horlurar/over-ear-stor-horlurar/audio...
-25% i rabatt under 1000:- 974:-med frakt från siba

Visa signatur

BitFenix Prodigy, Intel i5 3570K, ASRock Z77E-ITX, Cooler Master Silent Pro M2 620W, Evga Gtx 670 ftw, 2x120gb SSD, 1X500gb HDD, 1tb Seagate Barracuda, 16Gb RAM Corsair Vengenz

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Sigma 300-800 f/5.6 - 48999kr på Japan Photo.
Närmsta på prisjakt: 69990kr

http://www.japanphoto.se/sigma-300-800mm-f56-ex-dg-hsm-canon

Själv håller jag på att klura ut om man kan ha en Think Tank 30 vid midjan med ett av deras pro-bälten. Scandinavian Photo har Think Tank-saker, såg jag inte för ett par månader sedan när jag kollade svenska återförsäljare, hm. Var inställd på ebay, från Sverige med 20% låter mkt bättre.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

amazon var tvungen ta bort erbjudandet om sandisk 1 TB ssdn.. de hade över 1000 beställningar :S

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

Suttit hela dagen, inga bra erbjudanden på PS4 tyvärr, hann inte hugga i fredags :/

Permalänk

@syndicatan:

Har också lust att slå till på ATH-M50x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

jag håller med om allt som har sagts här angående webhallen... Var själv intresserad av detta kort men existerar ju inte i närheten av göteborg. Och det är helt omöjligt att ringa dom och fråga.. försökt i 3 timmar "just nu är det många som ringer till oss.. Var god försök senare" klick...
Kunde ju åtminstonde ha ett kösystem.. Känns som de bara stängt av telefonsupporten helt..

Testa att maila. Enligt egen erfarenhet är det ibland kvickare att få svar från butiker den vägen.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Produkt: Rubicson Instatemp Beröringsfri febertermometer
Länk: http://www.kjell.com/se/sortiment/hus-halsa-fritid/kropp-hals...
Prisjakt:
Pris: 99,90 kr

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

71kr billigare fynd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

71kr billigare fynd?

Köp, kööööööööp!

Nä jag håller med, tycker också här har blivit en hel del "fynd" som inte riktigt är värda att ta upp.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av MinscS2:

Köp, kööööööööp!

Nä jag håller med, tycker också här har blivit en hel del "fynd" som inte riktigt är värda att ta upp.

Kan vara värt att säga att om du är student så får du 100 kr avdraget på köp över 1000 kr hos cdon.

Permalänk
Medlem

Din order har följande status

Strukna varor:
7035920916 Lizis Granola Original 500g
7035920907 Lizis Granola Passionfruit Pistachio 400g

Dom försöker råna mig på min müsli!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaulitzz:

Din order har följande status

Strukna varor:
7035920916 Lizis Granola Original 500g
7035920907 Lizis Granola Passionfruit Pistachio 400g

Dom försöker råna mig på min müsli!

Vilket jävla sätt!

Var däremot glad att dom inte gjorde som dom gjorde mot mig när jag skulle bygga ihop en dator: strök min HDD och skickade resten av komponenterna utan att meddela mig om att dom hade strykt min HDD.
Lagom kul överraskning när man packade upp komponenterna och insåg att man saknade en vital komponent.

CDON i ett nötskal...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Vilket jävla sätt!

Var däremot glad att dom inte gjorde som dom gjorde mot mig när jag skulle bygga ihop en dator: strök min HDD och skickade resten av komponenterna utan att meddela mig om att dom hade strykt min HDD.
Lagom kul överraskning när man packade upp komponenterna och insåg att man saknade en vital komponent.

CDON i ett nötskal...

Samma för mig med "Fractal Design 650W Edison Modular Black" som jag lyckades beställa.
Skall kräva ett EVGA 650W SuperNova G2 som ersättning, har ju samma ordinarie pris.

Permalänk
Medlem

Ingen som sett något sjust chassi eller platta?

Permalänk
Medlem

@blue eyed devil:

http://www.siba.se/ljud/horlurar/over-ear-stor-horlurar/sennh...

Hos siba som har 25% off på alla hörlurar
blev 1270:- tror jag efter rabatten.

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem

Neeeej! Kollade precis! AAAAaaa VAD GÖR DU CDON!

Strukna varor

Datum Art nr Titel Antal Á-pris Summa Orsak
2015-11-28 7035920915 Granola Mango Macadamia 400g 1 33:- 33:-

Observera att en återbetalning görs först när en order är slutlevererad.

De skrev inte ens orsak! FML ... min Granola.. ingen frukost på torsdag då :/

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Produkt: Alla filmer / tv-serier -20%
Länk: http://cdon.se/cyber_monday/film/

Beställde Sons of Anarchy Complete Bluray (LÄNK)

1999 kr
Rabatt: -20% (429 kr)
Totalsumma: 1599 kr

ÄNTLIGEN!

Bara lite nyfiken. Gillar du tanken att äga fysiska kopior av serier du gillar eller har det ingen betydelse över hur du ser dem? För om jag minns rätt så ska SOA gå att streama via Netflix eller liknande för en billig peng.

Men jag dömer inte någon. Jag har själv sett hela serien och den är spännande men ganska våldsam. Happy watching iallafall!

Visa signatur

"Den som sätter skräck i andra är själv ständigt skräckslagen"