Forza Horizon 2 Sweclockers Bilklubb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

DET VAR SOM TUSAN OCKSÅ! Mitt 1-års guld gick ut igår Vart köper ni det någonstans?

Jag köper mitt på Tradera! Snabbt och smidigt och billigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

DET VAR SOM TUSAN OCKSÅ! Mitt 1-års guld gick ut igår Vart köper ni det någonstans?

jag köper min via http://www.fast2play.se/ kostar ca 280:- för ett år

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ck3h:

jag köper min via http://www.fast2play.se/ kostar ca 280:- för ett år

Får bli ett sådant! Tack för tipset!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Gick med för nån timme sedan, GreddarN som tag. Skriv gärna planerade cruises osv i klubben om det blir några så kan man tajma de.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Ska vi bestämma någon dag som vi lirar lite? Tycker det är dags nu Blir kanske något till helgen om ni kan!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Helgen är kanon, hinner nog bygga upp garaget lite mer idag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Ska vi bestämma någon dag som vi lirar lite? Tycker det är dags nu Blir kanske något till helgen om ni kan!

Helgen kan vi spela, blir perfekt! Crusia runt lite i Italien och Spanien!!

Gamertag??

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Helgen kan vi spela, blir perfekt! Crusia runt lite i Italien och Spanien!!

Gamertag??

GT: Snygge Oscar

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Helgen kan vi spela, blir perfekt! Crusia runt lite i Italien och Spanien!!

Gamertag??

Min är GreddarN om du ej såg. Lägger till folk i tråden sen när jag är hemma!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreddarN:

Min är GreddarN om du ej såg. Lägger till folk i tråden sen när jag är hemma!

Skickades från m.sweclockers.com

Lagt till dig!

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med och lirar också!

GT: Piddekiller

Permalänk
Medlem

Jag är lite förvirrad med klubbarna nu, jag är med i den öppna med 170 pers + men jag skulle vilja vara med i en som är lite mer personlig. Jag förstod att frozrr har gjort en med invite, men där är bara två medlemmar? Jag har iallafall lagt till dig frozrr, mitt gt är mfzombie1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mfzombie:

Jag är lite förvirrad med klubbarna nu, jag är med i den öppna med 170 pers + men jag skulle vilja vara med i en som är lite mer personlig. Jag förstod att frozrr har gjort en med invite, men där är bara två medlemmar? Jag har iallafall lagt till dig frozrr, mitt gt är mfzombie1337

Tror vi bara är tre i klubben, jag och frozrr och någon som heter Ziskoz(stavning?). Lägg till mig så kan jag adda dig till klubben.

GT: RepLicA 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Det funkar kan jag väl säga och det känns ju mkt mer levande. Får bygga en själv då de som finns och köpa ser inte så värst ut

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av RepZi:

Tror vi bara är tre i klubben, jag och frozrr och någon som heter Ziskoz(stavning?). Lägg till mig så kan jag adda dig till klubben.

GT: RepLicA 34

Du är nu addad!

Permalänk

något event på måndag?

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk

Lägg till mig!
GT: Sjooqvist

Permalänk

lite sent planerat kanske men vad säger folket om kl 19:30 på onsdag? köra lite street race å cruising bla.?

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Nån som har lite bilder på era favoritbilar kanske?;)

Lägg till mig också GT: TimBod204

Har nu lagt till några och kör gärna när tillfälle ges:)

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk

pushar online med Subarun

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

Riktigt snygg bild!

Hur har du tagit kort online?

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Kan väl flika in med min egen Subaru.

Forden i solskenet:)

Avslutar med en Ferrari med backfire;)

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk

Är det bara jag som älskar rally/offroad delen av spelet? Saknar ett riktigt rally spel på nextgen konsollerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

lite sent planerat kanske men vad säger folket om kl 19:30 på onsdag? köra lite street race å cruising bla.?

Jag är helt på:)

Vad nickar du? så kan jag lägga till dig också.

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Skrivet av TimBod:

Jag är helt på:)

Vad nickar du? så kan jag lägga till dig också.

Tranceracer ( John Olsson - tranceracer@hotmail.com )

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk

Blev lite race med NobleJocke när servrarna fungerade bättre
vi försöker bli lite fler imorgon på torsdag 19:45 !

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

Blev lite race med NobleJocke när servrarna fungerade bättre
vi försöker bli lite fler imorgon på torsdag 19:45 !

45 min kvar nu allihopa. Kom gärna in och lira lite:)

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Skrivet av TimBod:

45 min kvar nu allihopa. Kom gärna in och lira lite:)

är på G in

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

6 nya bilar kom ut idag! Bland annat min favorit, nya BMW M4! En sån måste man äga någon gång under sitt liv irl

Permalänk
Medlem

Har dålig koll själv.. men hörde nått om att Horizon inte är lika häftig va det gäller handling/fysik på bilar osv som Forza 3/4. Inte lika verklighetstroget alltså. Är detta sant, eller är Horizon 2 bättre där?
För övrigt saknas ju Volvo 242 Turbo Evolution :/ Bäst bil ju!

Visa signatur

Intel Core i5 4690k @4.1GHz |---| Asus Maximus VII Ranger |---| ASUS STRIX GTX 980 Ti DirectCU III |---| Corsair Vengeance LP 2x8gb |---| EVGA Supernova G1 650w |---| Fractal Design Define R5 |---| Acer 27" XB270HU

Permalänk
Skrivet av Mitron:

Har dålig koll själv.. men hörde nått om att Horizon inte är lika häftig va det gäller handling/fysik på bilar osv som Forza 3/4. Inte lika verklighetstroget alltså. Är detta sant, eller är Horizon 2 bättre där?
För övrigt saknas ju Volvo 242 Turbo Evolution :/ Bäst bil ju!

Stämmer helt, Horizon 2 är till skillnad från de vanliga Forza spelen mer som ett arkade crazy racing spel. Vill du köra off road med en Huracán så gör du det.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt