Forza Horizon 2 Sweclockers Bilklubb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

sitter och spelat detta fantastiska spel just nu

Jag också!

Fast bara demo:t

Dold text
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Startat bilklubben?

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk

Jag vill gärna vara med!

GT: Jixel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Jag får vänta till Hong Kong-release. Så imorgon kväll kan jag nog lira.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

sitter och spelar detta fantastiska spel just nu

Är det lika fett som alla tror?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PFall:

Är det lika fett som alla tror?

ja det är grymt.

Permalänk
Medlem

Laddade just ned Forza Hub från jobbet via Smartglass. Är det nåt att ha eller? Jag brukar redeema mina poäng på deras hemsida varje månad men det ska man inte behöva nu tydligen.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Jag joinar gärna klubben GT: Sthlmdoe

Visa signatur

Battlefield3:SthlmDoe
Antec P280// Core i7 3930K @ 4.0ghz // 16 Gb Corsair Dominator // Asus Rampage IV Extreme// Asus GTX680 SLI // OS-disk Samsung EVO 250GB// 2x 750gb samsung spinpoint f1// Creative soundblaster X-fi titanium

Permalänk
Medlem

Vem startar klubben då?
Han som startade tråden verkar ej få spelet än?

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem

Hunnit spela någon timme, blir mer ikväll efter jobbet

Är alla motståndare man möter i spelet riktiga spelare?
Tycker det känns fel att man kör över åkrar och liknande med bilarna, en Koenigsegg passar inte riktigt in att sladda runt på en åker med

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuPrAn:

Hunnit spela någon timme, blir mer ikväll efter jobbet

Är alla motståndare man möter i spelet riktiga spelare?
Tycker det känns fel att man kör över åkrar och liknande med bilarna, en Koenigsegg passar inte riktigt in att sladda runt på en åker med

De bygger väl på riktiga spelares beteenden. Så kallade Drivatars....
Sen ska det ju finna smultiplayer med och då ska det vara riktiga spelare.
Men har ej hunnit hem och testa spelet än....

Tror man helt enkelt får svälja att sportbilarna kör på åkrar mm och njuta av fartkänslan och grafiken.

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem

Vad händer om ni som bokat spelet ifrån Hong Kong byter till engelska och försöker starta spelet? Vore intressant att veta inför kommande släpp.

Permalänk
Medlem

Längtar tills på fredag, har förhandsbokat det så jag sitter här och väntar.

Mitt GT är NobleJocke

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zisid:

Vad händer om ni som bokat spelet ifrån Hong Kong byter till engelska och försöker starta spelet? Vore intressant att veta inför kommande släpp.

Går inte att spela än. Skulle tro att det får vänta till kl 18 imorgon. Eftersom släppet är 00:00 2 oktober i Hong Kong.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Skrivet av Zisid:

Vad händer om ni som bokat spelet ifrån Hong Kong byter till engelska och försöker starta spelet? Vore intressant att veta inför kommande släpp.

Det står bara preordered. Kan ej starta

Permalänk
Medlem

Körde nyss "the finale" :D. Jävlar vad jag älskar detta spelet.

Permalänk
Medlem

Eh... Jag fick precis Major_Nelson som rival (och spöade honom). Måste vara scriptat att man får nån dev som rival ibland väl? :S

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Eh... Jag fick precis Major_Nelson som rival (och spöade honom). Måste vara scriptat att man får nån dev som rival ibland väl? :S

Skickades från m.sweclockers.com

Det tror jag inte, brukar vara några randoms plus vänner!

Permalänk
Avstängd

Klubben heter "swecklockers.com (OSWE)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

Är en bit in i spelet man kan Skapa en klubb. Jag kan skapa klubben nu jag då. så är det bara för er att joina den när ni kommer till det stället i spelet.

Edit: Klubben heter "swecklockers"

Är för tillfärllet öppen att joina. joinar någon som inte står med på listan slänger jag ut den. När tillräckligt många är med så ändrar jag till Invite only eller Privat.

Hur joinar man sweclockers? Låste precis upp Online delen

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SuPrAn:

Hur joinar man sweclockers? Låste precis upp Online delen

Det är när man klarat Gula armbandet som man kan skapa och joina klubbar om jag inte minns fel, då kommer det upp massa alternativ.

Permalänk
Medlem

Guys, det finns två sweclockersklubbar... Vilken gäller?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

Är en bit in i spelet man kan Skapa en klubb. Jag kan skapa klubben nu jag då. så är det bara för er att joina den när ni kommer till det stället i spelet.

Edit: Klubben heter "swecklockers"

Är för tillfärllet öppen att joina. joinar någon som inte står med på listan slänger jag ut den. När tillräckligt många är med så ändrar jag till Invite only eller Privat.

Det finns ju 2 st? En swecklockers och en swecklockers.com. "Official" står det på den sistnämnda

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

För er info så verkar de ha problem med folk som köpt VIP men inte fått sin status eller bonusbilar. Verkar vara rätt många drabbade: http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst22608_Bough-the-ultimate-edition--where-is-my-VIP-membership.aspx

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PFall:

Det finns ju 2 st? En swecklockers och en swecklockers.com. "Official" står det på den sistnämnda

Men då kör vi på den Swecklockers.com då. så avslutar jag den jag gjorde.

Måste be han ändra i Första posten så folk joinar rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

Men då kör vi på den Swecklockers.com då. så avslutar jag den jag gjorde.

Måste be han ändra i Första posten så folk joinar rätt.

Låter bra. Då gick jag med i rätt

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Så nu har jag också fått ner mitt så nu blir det allt spela lita

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Jag ansluter till klubben ikväll efter jobbet då.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

Men då kör vi på den Swecklockers.com då. så avslutar jag den jag gjorde.

Måste be han ändra i Första posten så folk joinar rätt.

Har skrivit namnet i OP!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oggmeiler:

Har skrivit namnet i OP!

Underbart.

Edit: tycker det är lite halvbuggit . Nyss försvann Vägtexturen för mig och spelet fryste sig. haha...

Edit 2: Verkar bara hända när man "broadcastar" på twitch.