Forza Horizon 2 Sweclockers Bilklubb

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av sander00se:

Trodde det bara skulle släppas till xb1 ska lätt skaffa till 360it. Forza är det enda konsoller duger åt.

.. what ?

Men kan 360 spelare och One -spelare lira ihop ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Kan passa på att flika in en fråga som säkert många ställer sig, såhär en vecka in: Ni som redan ligger i Tier 1, hur fan har ni gjort för att skrapa ihop all xp? Jag har klämt in så mycket Forza jag kunnat mellan alla åtaganden men är nätt och jämt tier 3. Är det *bara* speltid eller finns det mer effektiva sätt att tjäna xp på som en stackars casual som jag inte känner till?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

.. what ?

Men kan 360 spelare och One -spelare lira ihop ?

Nej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Kan passa på att flika in en fråga som säkert många ställer sig, såhär en vecka in: Ni som redan ligger i Tier 1, hur fan har ni gjort för att skrapa ihop all xp? Jag har klämt in så mycket Forza jag kunnat mellan alla åtaganden men är nätt och jämt tier 3. Är det *bara* speltid eller finns det mer effektiva sätt att tjäna xp på som en stackars casual som jag inte känner till?

Vissa hade ju nästan 2 mille i xp. Helt sjukt.
Men Tier nollställs varje vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

Ligger på stabila 3 miljoner credits, bara å farma. Diggar detta spel ser fram emot events i klubben! När blir dem första av?

Permalänk
Medlem

Irriterande att man inte kan invita folk från klubben, man måste tydligen vara vänner. Några som känner för att köra lite?

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Köra en roadtrip ikväll med klubben då? Skriv om ni är intresserade!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Irriterande att man inte kan invita folk från klubben, man måste tydligen vara vänner. Några som känner för att köra lite?

Adda mig på XBL "frozrr" så kan vi köra lite!

Skrivet av RepZi:

Ligger på stabila 3 miljoner credits, bara å farma. Diggar detta spel ser fram emot events i klubben! När blir dem första av?

SwCl kommer köra en tävling så fort medlemmar börjar komma in! Går att rösta nu för tillfället!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Ska ta och hoppa in i klubben sen så kan jag vara med och köra. Ska bara försöka hitta något ställe att köpa live gold på där det inte är allt för dyrt.

Heter Marinlik på xbox

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Adda mig på XBL "frozrr" så kan vi köra lite!

Har lagt till dig nu.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk

Svart skärm som möter en när man loggar in efter jobbet idag. Fler som upplever samma?

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Ligger på stabila 3 miljoner credits, bara å farma. Diggar detta spel ser fram emot events i klubben! När blir dem första av?

Kanske en typo från din sida, men jag pratar om xp. Jag badar i pengar ingame tack vare vip och forza rewards.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Vilken radiostation lyssnar ni på när ni cruisar runt? Själv blir det mest Horizon Pulse och Bass Arena, får inte NRG av Duck Sauce ur huvudet.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Vilken radiostation lyssnar ni på när ni cruisar runt? Själv blir det mest Horizon Pulse och Bass Arena, får inte NRG av Duck Sauce ur huvudet.

Samma här. DeLorean Dynamite <3

Sen kväll, ljudet i spelet inställt på music focus, volymen på stärkaren uppvriden ordentligt - time to race!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Ja den lyckades jag få efter ett antal försök

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Så där nu är Xbox live gold inköpt. Heter Marinlik på xbox, så bara att lägga till om ni vill lira!

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Nu när man äntligen kommit så långt att man får gå med i en klubb så gick jag med i SweC

Har inte brytt mig speciellt om å racea bara kör runt å lekt lite, låst upp alla perks å den där som gör att man ska få "bättre tur" i wheel spin den verkar ju inte funka alls

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Nu när man äntligen kommit så långt att man får gå med i en klubb så gick jag med i SweC

Har inte brytt mig speciellt om å racea bara kör runt å lekt lite, låst upp alla perks å den där som gör att man ska få "bättre tur" i wheel spin den verkar ju inte funka alls

Nä, wheelspin-perken måste vara trasig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Inaktiv

Det är för lite screenshots i denna tråden, tycker alla borde slanga upp fler!

Tar och börjar med lite bilder på den nya mustangen, riktigt skoj att köra!

Permalänk
Medlem

Värt att införskaffa spelet? Tröttnar man fort? Tack

Och vad är priserna i Hong Kong? Är uppkopplad till USA för tillfället.

Permalänk
Skrivet av Bobiri:

Värt att införskaffa spelet? Tröttnar man fort? Tack

Och vad är priserna i Hong Kong? Är uppkopplad till USA för tillfället.

Tycker att singleplayer mode är ganska så långtråkigt i längden samma sak hela tiden MEN mutiplayer är sjukt roligt. Runt 490 kr för ulitimate edition med alla carpacks och med vip på forza 5. Runt 60 dyrare utan vip. Så tycker det är riktigt bra pris.

Permalänk
Medlem

En sak är säker, jag föredrar AWD framför RWD och FWD i detta spel. AWD är så mycket bättre i denna öppna racing.
Det jag dock kan sakna är tex offroad-däck som faktiskt ger bra fäste när man är ute och kör i terrängen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eggi8finger:

Tycker att singleplayer mode är ganska så långtråkigt i längden samma sak hela tiden MEN mutiplayer är sjukt roligt. Runt 490 kr för ulitimate edition med alla carpacks och med vip på forza 5. Runt 60 dyrare utan vip. Så tycker det är riktigt bra pris.

Ser detta nu, satan vad billigare det var..

Kan man få en liten guide på hur man ska gå till väga? Funkar det att byta adress direkt på Xboxet till Hong Kong? Och vilken adress ska man välja? Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobiri:

Ser detta nu, satan vad billigare det var..

Kan man få en liten guide på hur man ska gå till väga? Funkar det att byta adress direkt på Xboxet till Hong Kong? Och vilken adress ska man välja? Tack

Första adressrad: Middle Road 11.
Andra adressrad: tomt
City: Hong Kong
Provins: Hong Kong
Zip code: tomt
Telefonnummer: där använde jag svenska kyrkan i Hong Kong. Bara att googla. Deras nummer utan landskod.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit. Du behöver bara byta adress i xboxet. Ingen annanstans. Infon sparas till nästa gång du byter över till Hong Kong.

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk

Så fruktansvärt irriterande, kan varken logga in på Forza 5 eller FH2. Det är precis som att min handskakning på server sidan blivit korrupt

EDIT: Plugga ut spionkameran och sen starta om Xboxen så funka allt igen. Om någon annan skulle stöta på samma problem.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Nä, wheelspin-perken måste vara trasig.

Skickades från m.sweclockers.com

Fick t.o.m. bättre före, två bilar och ingen under 16000, nu har jag troligtvis fått alla under 16000......

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Fick t.o.m. bättre före, två bilar och ingen under 16000, nu har jag troligtvis fått alla under 16000......

Samma här. Men några få gånger har jag lyckats få fina priser. Men allt som oftast under 16000. Man ska va glad för att man är VIP. Annars hade man verkligen inte fått nåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Avstängd

Gjorde en Sweclockers partybuss.

Permalänk
Medlem

DET VAR SOM TUSAN OCKSÅ! Mitt 1-års guld gick ut igår Vart köper ni det någonstans?

Visa signatur

Send me out... with a bang.