Permalänk

jag är på! Anderssons91

Visa signatur

I5 3570K 4,4 Ghz - Corsair H100i - Asus P8Z77-V LK - Corsair CX 750M - 2x Gigabyte GeForce GTX 670 2GB Windforce -Crucial DDR3 BallistiX Elite 1600Mhz 8GB - Chassi IN WIN Dragon Rider Full Tower - 128 Gb SSD - WD 3TB HDD

Permalänk
Medlem

Jag är också gärna med i en region. Har precis plockat upp spelet, så är ingen brådska. Håller fortfarande på att lära mig effektiv byggstil. Men skulle vara kul att ha folk att spela med.

berokazander är origin nick.

Permalänk
Medlem

också precis köpt spelet. Skriv gärna ingame till mig
nick : Hans1985

Visa signatur

Dator: Taurus eSport GTX680 CPU:Intel i7-3770K GPU:EVGA GTX 680 2048 MB Moderkort: ASRock Z77 RAM: Corsair Vengeance LP 2x8192 MB 1600Mhz CHASSI: Silverstone Sugo SG08B 600W SSD: Samsung 840 250 GB HDD: 3TB 7200RPM

Permalänk
Medlem

skulle vara kul om man fick vara med i någon region, ganska ny men har lärt mig grunderna iaf:)
nick: HenkeFrisk

Permalänk
Medlem

Söker också några att spela med.
Har gjort en egen region som funkar bra, men vill som sagt spela med ett gäng sköna sweclockare nu.
Nick: EnKroona

Permalänk
Medlem

japp jag är med namn Sir-Djs

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Medlem

Börjar bli många som letar efter folk att spela med, så lika bra att jag fortsätter!

Origin: SwiftLime

Startar en ny region ny på EU West 1. Om någon vill vara med, citera eller PM så bjuder jag in!

Har inget emot att få en invite till någon region heller

PS. Är ny på denna serien, så om någon inte tycker om att spela med nybörjare så...

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk

Jag söker också en region med hyfsat aktiva spelare. Storlek, engagemang eller plan för regionen spelar ingen roll för mig, jag är på vad som än gäller!
Origin: Hasselnoet

Permalänk
Medlem

Behöver mer till min nyskapade region
Server EU West 2 - Scandinavia
Origin - Experi

Permalänk
Medlem

Jag joinar gärna någon server. Mitt nick är samma som här på SweC.

Kan man inte söka efter servrar? Jag lyckas bara hitta ett ställe där man kan scrolla ibland lite random servrar.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sparvass:

Behöver mer till min nyskapade region
Server EU West 2 - Scandinavia
Origin - Experi

Jag hakar på

Permalänk
Medlem

Söker spelare till min region eller en ny region, spelar ingen roll! Helst hyfsat aktiva.
Origin: SomeoneYouKnow1

edit: Spelar på Antarctica servern. De flesta servrarna verkar upptagna just nu, men jag kom in igen på Antarctica.

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna vara med i en region och bygga lite storverk och så! Adda: Knuppe

Har byggt en hel del städer med 100k+ och även påbörjat ett storverk själv men gav upp då ingen joinade min region nån gång.
PS jag addade dig vajjan1 ..invite plx

Permalänk

Jag söker också nån region att spela i, bjud gärna in mig, originid:center_gravity

Helt ofattbart hur dålig ingame region browsern är!

Permalänk

Joinar gärna

Är gärna med och bygger upp en region, mitt nick på origin är: Raifuu
Skicka pm så kör vi!

Visa signatur

Letar du efter annorlunda unika och speciella doppresenter? då kan du gå in på 1doppresent.se och få tips och idéer!
Gör din egen hemsida - Din hemsidehjälp på nätet!

Permalänk
Medlem

vad fasiken menas med att staden processar.

nån ide?

Visa signatur

WIN7 ultimate 64bit | Intel I7 920 2,66ghz @ 4,3GHz |Nvidia GTX480SLI @ 870/2000| Asus P6T Deluxe | 3 x 2gb ddr3. 1600mhz | 1xSSD 5XSATA = 2936GB

Permalänk
Medlem

AndreasEr92!
lägg till om ni vill spela

Permalänk
Medlem

De som vill vara med och spela i en större region på västeuropa 2 adda vajjan1 på orgin.

De som vill vara med ska behöver inte spela jämt men inte lämna staden efter 20k invånare eller för det gick dåligt
Helst haft en stad på minst 100+k invånare

2 platser kvar!

Permalänk
Medlem

Det går bra för swec-regionen.. men jag har tyvärr bara 1 grannstad, den andra verkar övergiven så 1 plats ledig för en fin fin stad nu.
Jag har c:A 7 mille på banken så man kan få lite bidrag för att komma igång snabbare

Permalänk

Invite

Spelat ett tag solo nu men de suger ju. Invita mig till en region nu ! Orgin = Ubbe

Permalänk
Medlem

Om någon har en aktiv region med flera spelare är jag på att lira!

Zethai @ Origins

Visa signatur

Speldator: Antec 1200 | i7-930 @ 4.3Ghz+ | GTX 480 | 3x2GB RAM
Kylning: Koolance 360 @ CPU, Koolance VID-GTX480 @ GPU, XPCS RX480x2 Radiatorer, DCP 4,0 mm.
Ljud: Asus Xonar Essence STX + Sennheiser PC 360

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna med andra spelare; mitt origin konto : Ploskyyy

Permalänk
Medlem

jag är gärna med.

Symf0N3 på origin. vilken region som helst

Visa signatur

Suomi Armeija
Kapteeni T. Salo

Permalänk
Medlem

Jag är på! Invita mig
zGrozOz

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk

Jag är på! Origin: OldHenrik

Visa signatur

GPU: Gigabyte GTX 970 G1 | MB: ASUS Maximus VII Ranger | CPU: i7 4790K 4,0GHz | Case: Fractal Design Define R4 Black | Cooler: Noctua NH-U14S | RAM: Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Storage: 1. Samsung 840 EVO 250GB 2. Samsung 850 EVO 500GB

Mouse - Steelseries Rival | Keyboard - Corsair Gaming K70 mx Red | Headset - Turtle Beach x41

Permalänk
Medlem

Tror jag skrev tidigare i den här tråden (kan även varit en annan tråd, tänker inte leta upp och kolla.) men fick aldrig någon invite, så om någon har en region med hyffsat många spelar (minst 2) så skicka gärna en friend request på origin och en invite till staden.
Mitt origin konto namn är kimaro.

Visa signatur

Dator:Bitfenix Outlaw||ASRock Z77 EXTREME4||Intel i5-3570K 3.4GHz||Corsair 8GB Dominator 1833Mhz+Corsair 4GB CL9 1333Mhz||Nvidia Geforce GTX 670 Gainward Phantom ||SSD: 60GB Intel 330 & Samsung 840 Basic 256gb||2.2 TB lagring||Corsair CX 500W V2 80+||
Utrustning:Qpad MK-80 ||Steelseries Sensei Pro||Astro A50||2x BenQ 2420t 120Hz

Permalänk
Medlem

Skrev visst fel nick tidigare, heter Samvar på Origin, invita gärna.

Permalänk
Medlem

Om någon skulle starta eller har startat en ny stor region på EU west 1 eller 6 kan ni bjuda in mig. Intresserad av att köra seriöst, med great works och mycket samarbete mellan städer.

nick: aemilius_88

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

(deleted)

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk

Hoppar gärna in i en region med andra spelare!

Visa signatur

MB: Asus p8Z77-V PRO PSU: FD Newton R3 600W CPU: Intel i5 3570K @ 4.3 GHz Kyl: CM 212 EVO Ram: Vengeance 1600MHz 2x8GB GPU: ASUS Strix 1070 HDD: WD Caviar Green 2TB SSD: Samsung 840 PRO 250GB Burk: Define R4 Laptop: Alu Macbook 2008 Monitor: Acer X34A