Julkalendrar 2011

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Men då kan man alltså va med IGEN varje dag om man inte lyckas?
Alltså försöka på nytt med en sprillans ny snyft-historia-episk-motivering tills man vinner?

Eller kan man få svar 3 dagar senare att man vunnit?

Du frågar någon som inte vet men jag tror du läste fel (eller så skrev jag otydligt) Jag skrev att man skickar in EN gång och är sedan med i en daglig utlottning/utdelning, att man får en ny chans för varje dag med sin enda motivering. Att man ska behöva skriva in nytt varje dag och hitta på innovativa anledningar känns rätt så oseriöst om du frågar mig...

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Skrivet av h0psi:

Du frågar någon som inte vet men jag tror du läste fel (eller så skrev jag otydligt) Jag skrev att man skickar in EN gång och är sedan med i en daglig utlottning/utdelning, att man får en ny chans för varje dag med sin enda motivering. Att man ska behöva skriva in nytt varje dag och hitta på innovativa anledningar känns rätt så oseriöst om du frågar mig...

Dom måste ju få in flera hundra nya bidrag varje dag. Tror du att alla gås igenom gång på gång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av samforshort:

Dom måste ju få in flera hundra nya bidrag varje dag. Tror du att alla gås igenom gång på gång?

Om det nu är som du säger borde man bara kunna få tävla en gång och systemet kommer ihåg och rensar bort dig när du försöker tävla en gång till. Tycker de kunde vara lite tydligare...

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som har vunnit något ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Någon som har vunnit något ännu?

läs igenom tråden så får du se ngra som vunnit iaf.

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Hur funkar dustins egentligen?
om man inte vinner, kan man skicka in samma pris och motivering varje dag och hoppas att man vinner? eller hur funkar det :s

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Jag har vunnit en klocka iallafall och min tjej vann en Iphone dockning.
Hoppas att det kan bli nåt mer innan julafton. : )

Permalänk
Korsordsguru

Här är resten av EA Origin-kalendern.

12:e: Köp FIFA 12 och få en kupong motsvarande 40 % rabatt som du kan använda vid nästa Origin-köp.
Kupongkoden upphör den 2011-12-25, 23:59 GMT

13:e: Köp Battlefield 3 och få Medal of Honor utan extra kostnad!

14:e: Köp grundspelet The Sims 3 och få 50 % rabatt på The Sims 3 Husdjur!

15:e: Bulletstorm för 49 SEK

16:e: 50 % rabatt på alla Sims 3-prylpaket!

17:e: 50 % rabatt på FIFA Manager 12

18:e: Köp Battlefield 3 och få 50 % rabatt på en Multiplay-spelserver!

19:e: Dead Space 2 för 49 SEK

20:e: 50 % rabatt på Dragon Age 2

21:e: Battlefield Bad Company 2 för 49 SEK

22:e: Köp FIFA Manager 12 och få FIFA Manager 12 Live Season utan extra kostnad

23:e: Köp Battlefield 3 och få 50 % rabatt på Back to Karkand

24:e: Få 40 % rabatt på följande Origin-titlar: The Sims 3 Husdjur, NFS the Run, Crysis 2, Dragon Age 2 och Dead Space 2

25:e: Skriv in "ADVENT" i varukorgen för att få 40 % rabatt. Exkluderar förhandsbokningar, poäng, tidskort, Battlefield 3 och FIFA 12

26:e: Köp FIFA 12 och få 50 % rabatt på FIFA Manager 12

Och jag har redan testat, rabattkoden "ADVENT" är INTE aktiverad ännu.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Skummade runt lite på Dustinhome's facebooksida där det stod följande; ''Hur är det egentligen med Er tävling. Har ni en specifik produkt som "vinner" varje dag. Eller vinner bara den bästa motiveringen just den dagen? Och i så fall, tas alla gamla"motivationer" bort när en ny dag infaller?''

Svar: Det är bästa motiveringen varje dag som vinner, oavsett vilken produkt man har valt. Det går bra att tävla igen om man inte vann någonting första gången.

Kortfattat: Man får skicka in ett nytt bidrag varje dag...

Permalänk
Medlem

Julkalender på Coolstuff, rabatter.

Coolstuff Julkalender

Fixade till länken
Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk
Medlem

Inwarehouse verkar ha rabatterade produkter varje dag. verkar i alla fall vara dag till dag.

Köpte mig ett G930 för 999:- idag!

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=603221

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chobi:

Inwarehouse verkar ha rabatterade produkter varje dag. verkar i alla fall vara dag till dag.

Köpte mig ett G930 för 999:- idag!

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=603221

Dom fanns dock att köpa för ett par dagar sedan för 599:-

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xedious:

Dom fanns dock att köpa för ett par dagar sedan för 599:-

nä det va inte samma.. det va de som kopplas via usb: länk

fattigt att inwarehouse sålde ut dom för 599 sen på komplett för 799 någon dagar senare..

Visa signatur

Proud owner of PS5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethaan:

nä det va inte samma.. det va de som kopplas via usb: länk

fattigt att inwarehouse sålde ut dom för 599 sen på komplett för 799 någon dagar senare..

Jaha, mitt fel, de ser ju likadana ut :S

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizie:

Skummade runt lite på Dustinhome's facebooksida där det stod följande; ''Hur är det egentligen med Er tävling. Har ni en specifik produkt som "vinner" varje dag. Eller vinner bara den bästa motiveringen just den dagen? Och i så fall, tas alla gamla"motivationer" bort när en ny dag infaller?''

Svar: Det är bästa motiveringen varje dag som vinner, oavsett vilken produkt man har valt. Det går bra att tävla igen om man inte vann någonting första gången.

Kortfattat: Man får skicka in ett nytt bidrag varje dag...

Tackar, då får man spy ut lite kreativa historier dagligen nu då

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizie:

Skummade runt lite på Dustinhome's facebooksida där det stod följande; ''Hur är det egentligen med Er tävling. Har ni en specifik produkt som "vinner" varje dag. Eller vinner bara den bästa motiveringen just den dagen? Och i så fall, tas alla gamla"motivationer" bort när en ny dag infaller?''

Svar: Det är bästa motiveringen varje dag som vinner, oavsett vilken produkt man har valt. Det går bra att tävla igen om man inte vann någonting första gången.

Kortfattat: Man får skicka in ett nytt bidrag varje dag...

Kollade lite på tidigare vinnare, och enligt mig ser det ut som att de som har valt lite billigare produkter har vunnit.
Kan det vara så att dustin drar sig för att ge bort en MBA? Det är ju trots allt den flest har önskat men ingen har vunnit än.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Kollade lite på tidigare vinnare, och enligt mig ser det ut som att de som har valt lite billigare produkter har vunnit.
Kan det vara så att dustin drar sig för att ge bort en MBA? Det är ju trots allt den flest har önskat men ingen har vunnit än.

dem har även endast delat ut en av varje
tror inte man kan vinna det som redan är vunnet samt att dem sparar mba:n till den 24:e

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Avstängd
Skrivet av h0psi:

Tackar, då får man spy ut lite kreativa historier dagligen nu då

Haha jo... Måste säga att de var inte det bästa systemet de har hittat på..

Permalänk
Medlem

När det gäller kompletts tävling, får man endast tävla en gång eller kan man återkomma nästa dag? För i reglerna står det " Endast ett svar per person är tillåtet".

Permalänk
Medlem

Uppdaterar för att hitta bland mina trådar.

Permalänk
Skrivet av milo_:

När det gäller kompletts tävling, får man endast tävla en gång eller kan man återkomma nästa dag? För i reglerna står det " Endast ett svar per person är tillåtet".

En gång per fråga menas det antagligen

Permalänk
Medlem

Fick nyss mail från Kjell, vann vågen

Permalänk

Dustin har ju lätt bästa tävlingen men otroligt svår att vinna i verkar det som ^^

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ch|CkeN:

Fick nyss mail från Kjell, vann vågen

Vad skrev du?

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Skrivet av Axan:

Vad skrev du?

+1

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av solslidan:

Dustin har ju lätt bästa tävlingen men otroligt svår att vinna i verkar det som ^^

Jo det är ju det, antagligen finns det människor där ute som är jävlat kung på att skriva en bra motivering..

Så vi som inte är dom bästa på det är ju körda..

Om detta innebär att Dustin skrotar sin julklappsutdelning så säger jag haaajdå Dustin ..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Har vunnit en kryssning från dfds och så vann jag en ny barnvagn till dottern igår.

http://www.alltforforaldrar.se/kul/adventskalender/

Fanns inte med i listan vad jag såg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

dem har även endast delat ut en av varje
tror inte man kan vinna det som redan är vunnet samt att dem sparar mba:n till den 24:e

Sjukt dålig tävling om så är fallet..

Isåfall har ju alla som önskat en MBA 1-23 december gjort det helt i onödan.. Samtidigt som dom klappar som redan gått och man önskar sig nu går ju inte få, isåfall borde dom ju tas bort från listan?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jahapp, då vann man ett par hörlurar från Kjell också, trevligt!