Julkalendrar 2011

Permalänk
Medlem

Man måste älska julkalendrar. <3

Permalänk
Medlem

För att du inte kan komma på en bra?

Permalänk
Medlem

Jag antar att man kan delta dagligen i Dustin-kalendern om man inte vinner?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Jag antar att man kan delta dagligen i Dustin-kalendern om man inte vinner?

Som jag fattat det.. Annars borde den väl gnälla på att man redan skickat in? eller? :S

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Wohoo! Vann iPhoneskal av kjell och company!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Wohoo! Vann iPhoneskal av kjell och company!

Det gjorde jag med. Bara man inte har förbrukat sin tur för den här julen nu då!

Visa signatur

Dator: 27" iMac late 2013 Nalle: iPhone 5S. Tablet: iPad 2. Kamera: Canon 7D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haifisch:

Det gjorde jag med. Bara man inte har förbrukat sin tur för den här julen nu då!

HAhah, håller också tummarna för att det inte va allt han där uppe hade att erbjuda
Speciellt eftersom man inte behåller skalen själv

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

En Philip Nilsson har vunnit på komplett den 6:e December och en Filip Nilsson har vunnit den 5:e December på Dustin. Om det är samma person så förbannar jag den människan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

En Philip Nilsson har vunnit på komplett den 6:e December och en Filip Nilsson har vunnit den 5:e December på Dustin. Om det är samma person så förbannar jag den människan.

kan du inte istället glädja dig åt andras lycka?

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

kan du inte istället glädja dig åt andras lycka?

I måttlig mängd, ja.

Permalänk
Medlem

Om Dustins kalender ersätter julklappsutdelningen ska jag aldrig nånsin handla av dom igen *hotar*

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Matheeeew:

En Philip Nilsson har vunnit på komplett den 6:e December och en Filip Nilsson har vunnit den 5:e December på Dustin. Om det är samma person så förbannar jag den människan.

Så länge samma person inte vinner flera gånger om hos samma företag förstår jag inte varför man ska bry sig ?

Permalänk
Medlem

Indomo har sänkt pris på en produkt per dag, "julklappstips" finns på högersidan av deras hemsida.

http://www.indomo.se/index.php

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Ingen vann på Dustins kalender igår?

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om InWarehouse som har bra pris på Logitech G35 idag.

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=435893

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Om Dustins kalender ersätter julklappsutdelningen ska jag aldrig nånsin handla av dom igen *hotar*

När är det nu den brukar vara?

Visa signatur

Proud owner of PS5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethaan:

När är det nu den brukar vara?

Julaftonsmorgon från 07:00

Har fått present dom senaste två åren.. första året en LCD-skärm till datorn och andra året var det bara nåt krimskrams typ reklamprylar Men vad gör det.. Har som blivit tradition för mig att stiga upp 07 och knipa ett paket för att sedan fira jul ^^

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Julaftonsmorgon från 07:00

Har fått present dom senaste två åren.. första året en LCD-skärm till datorn och andra året var det bara nåt krimskrams typ reklamprylar Men vad gör det.. Har som blivit tradition för mig att stiga upp 07 och knipa ett paket för att sedan fira jul ^^

Vad är den är julklappen jag har missat varje år från Dustin???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeeebus:

Vad är den är julklappen jag har missat varje år från Dustin???

Du kanske missat det då.. brukar finnas en tråd i forumet ang denna tävling så=)

Det är en sida med en klapp där man ska sitta och uppdatera tills en "Blomma" kommer fram som man ska trycka på.. då hamnar julklappen i din kundvagn och så har man vunnit en gratis klapp

Dock gäller det att vara snabb.. inte alla som fick en..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Har elgigantens varit paj dom senaste dagarna utan något intresse att fixa den från deras sida? Har uppdaterat deras varje dag utan resultat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Julaftonsmorgon från 07:00

Har fått present dom senaste två åren.. första året en LCD-skärm till datorn och andra året var det bara nåt krimskrams typ reklamprylar Men vad gör det.. Har som blivit tradition för mig att stiga upp 07 och knipa ett paket för att sedan fira jul ^^

Skrivet av MasteraCe:

Du kanske missat det då.. brukar finnas en tråd i forumet ang denna tävling så=)

Det är en sida med en klapp där man ska sitta och uppdatera tills en "Blomma" kommer fram som man ska trycka på.. då hamnar julklappen i din kundvagn och så har man vunnit en gratis klapp

Dock gäller det att vara snabb.. inte alla som fick en..

Schysst! Trist att man har missat de..
Och man uppdaterar alltså från 07.00? Om dom nu ska ha den iår..

Permalänk
Medlem

Gött, vann en iGrill från Kjell & Co.

Permalänk
Medlem

Råka gå in på "Josefin Strid" sidan via länken och fy helvete vilka dyra kläder... En helt vanligt en färgad T-shirt för 750kr och då är det rabatt pris. OT men endå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Jag antar att man kan delta dagligen i Dustin-kalendern om man inte vinner?

Som jag förstått det skickar man in en gång och är sedan med i en daglig utlottning, någon får gärna rätta mig om det är fel...

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Ginza.se har vad de kallar "Dagens lucka". Högst upp på startsidan. http://www.ginza.se/StartPage/StartPage.aspx

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Medlem

Kan inte delta i Kompletts tävling längre står att alla fälten måste vara ifyllda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choachen:

Kan inte delta i Kompletts tävling längre står att alla fälten måste vara ifyllda

det ska vara namn & mail, samt att du ska svara på frågan, funkat för mig alla dagar.

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av h0psi:

Som jag förstått det skickar man in en gång och är sedan med i en daglig utlottning, någon får gärna rätta mig om det är fel...

Men då kan man alltså va med IGEN varje dag om man inte lyckas?
Alltså försöka på nytt med en sprillans ny snyft-historia-episk-motivering tills man vinner?

Eller kan man få svar 3 dagar senare att man vunnit?

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucaBoo:

Ginza.se har vad de kallar "Dagens lucka". Högst upp på startsidan. http://www.ginza.se/StartPage/StartPage.aspx

Jag undrar om det är meningen att man knappt ska kunna hitta den eller om webdesignern inte förstår bättre.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av h0psi:

Jag undrar om det är meningen att man knappt ska kunna hitta den eller om webdesignern inte förstår bättre.

Ja det var det absolut sämsta stället jag sett något erbjudande på. Tog ett tag och hitta det, hade då inte sett det om inte någon sagt att den är högst upp.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."