Julkalendrar 2011

Permalänk
Medlem

Har vunnit både en Touchpenna till mobilen eller iPad etc och en portabel högtalare

Småsaker men ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av harka:

Har vunnit både en Touchpenna till mobilen eller iPad etc och en portabel högtalare

Småsaker men ändå

Vad fasiken skriver du för att vinna hela tiden?

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem

...och där blev man vinnare av en portabel högtalare också. Kjell är snäll!

Permalänk
Medlem

Dustins tävling känns så skum.
Jag antar att det är fett många som deltar och jag tror ju inte att någon/några spenderar speciellt stor tid på att sitta och läsa igenom 100+ motiveringar/dag. Känns lite som att de väljer ut en produkt sen slumpar vinnare.

Permalänk
Medlem

kompletts fråga idag har inget korrekt svar...

Visa signatur

Kan de inte bara funka...

Permalänk
Medlem
Skrivet av wooprat:

Dustins tävling känns så skum.
Jag antar att det är fett många som deltar och jag tror ju inte att någon/några spenderar speciellt stor tid på att sitta och läsa igenom 100+ motiveringar/dag. Känns lite som att de väljer ut en produkt sen slumpar vinnare.

Verkligen. Känns konstigt att varken macbook air, canon 600D eller samsungtv:n, som ligger bland topp 4, Macbook Air:en överlägset först, har blivit vinster... (detta är _antagligen_ produkter dom har väldigt dålig marginal på)

Så känns definitivt som att kostnaden för priset är något som väger in...
Dom flesta priserna ligger ju under 2000:- i värde, förutom datorn den 9:e dec, men den är egenbyggd, och dom lär ha rätt bra marginaler på delarna..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axan:

Vad fasiken skriver du för att vinna hela tiden?

Skriver typ att jag vill ge bort saken till kompisar och familj etc. Att det skulle vara en perfekt julklapp till dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av harka:

Skriver typ att jag vill ge bort saken till kompisar och familj etc. Att det skulle vara en perfekt julklapp till dem

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanca:

kompletts fråga idag har inget korrekt svar...

Jo?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

det är samma vinnare och pris den 1:a och 14:de på dustins julkalender, lucky bastard

Permalänk
Skrivet av wooprat:

det är samma vinnare och pris den 1:a och 14:de på dustins julkalender, lucky bastard

Stämmer inte, det är en bugg.
Första dagen blev priset Canon 600D

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Till listan kan man även lägga till Coolingstuff då de har ett erbjudande fram tills 2 Januari 2012. Erbjudandet är en rabatt kod som ger 10% rabatt på hela sortimentet och halva fraktkostnaden. Mer info finns på hemsidans framsida för den som vill veta mer.

Rabatt kod: lagrens11

http://www.coolingstuff.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDize:

Till listan kan man även lägga till Coolingstuff då de har ett erbjudande fram tills 2 Januari 2012. Erbjudandet är en rabatt kod som ger 10% rabatt på hela sortimentet och halva fraktkostnaden. Mer info finns på hemsidans framsida för den som vill veta mer.

Rabatt kod: lagrens11

http://www.coolingstuff.se/

Underbart! Hittade äntligen ett sjysst radiator-galler som jag beställde med denna rabattkod. Tusen tack!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Jag lyckades vinna ipaden på dustin, skrev lite kortfattat att jag behövde ha någonting att läsa när jag satt på toa för jag var rädd att tappa min mobil i toan varje gång jag sedan reste mig upp. Dom verkar gilla sån typ av humor ;p

Permalänk
Medlem
Skrivet av badbolll:

Jag lyckades vinna ipaden på dustin, skrev lite kortfattat att jag behövde ha någonting att läsa när jag satt på toa för jag var rädd att tappa min mobil i toan varje gång jag sedan reste mig upp. Dom verkar gilla sån typ av humor ;p

Haha awsome om det verkligen är sant, men luktar lite troll om inlägget!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Haha awsome om det verkligen är sant, men luktar lite troll om inlägget!

Ingen trollning, blev förvånad själv att den gick hem hos dom

Permalänk
Medlem

vad händer med webhallens julkalender? så vitt jag kan se har den inte uppdaterats sen i fredags??

Permalänk
Medlem

Steam har ju någon form av super-rea just nu

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av sennagp:

vad händer med webhallens julkalender? så vitt jag kan se har den inte uppdaterats sen i fredags??

Har märkt det jag med.

Bara därför är den fixad idag.

Visa signatur

Dator: 27" iMac late 2013 Nalle: iPhone 5S. Tablet: iPad 2. Kamera: Canon 7D.

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kan se vilka alternativ man kan välja på kompletts julkalender på dagens lucka(20)?

Visa signatur

3770k @4,5ghz, EK-Supremacy, 2x hd 7970 @1050/1500 , 4x 4 GB corsair vengeance LP 1600 mhz, Corsair RM1000x, z77a-gd65, Samsung 840 pro 256 GB, Crucial m4 128 GB, Nzxt switch 810

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders127:

Bara jag som inte kan se vilka alternativ man kan välja på kompletts julkalender på dagens lucka(20)?

Nej, jag kan inte heller se dom. Kan inte ens se frågan

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Nu fungerar Kompletts julkalender igen

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Skrivet av badbolll:

Jag lyckades vinna ipaden på dustin, skrev lite kortfattat att jag behövde ha någonting att läsa när jag satt på toa för jag var rädd att tappa min mobil i toan varje gång jag sedan reste mig upp. Dom verkar gilla sån typ av humor ;p

Haha lol. Grattis iaf ^^

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Verkar som om kompletts fråga ska kunna ha fler svar som är rätt men att man bara kan svara på en av alternativen. Någon annan som får det till detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDize:

Verkar som om kompletts fråga ska kunna ha fler svar som är rätt men att man bara kan svara på en av alternativen. Någon annan som får det till detta?

Det står i produktens rubrik vad som gäller

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Avstängd

Någon mer än mig som slog till på ett Asus RT-N56U för 599:- från NetonNet? Hade ingen möjlighet att ta mig ut till lagret så jag hoppas på att man får ett ex.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Någon mer än mig som slog till på ett Asus RT-N56U för 599:- från NetonNet? Hade ingen möjlighet att ta mig ut till lagret så jag hoppas på att man får ett ex.

Jag köpte en för fullpris för två månader sedan

Visa signatur

Det finns ingen licenspliktig utrustning i mitt hushåll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Någon mer än mig som slog till på ett Asus RT-N56U för 599:- från NetonNet? Hade ingen möjlighet att ta mig ut till lagret så jag hoppas på att man får ett ex.

Saatan att jag missade det.. är i stort behov av ny router .. nåja

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om Dustin kommer att köra sin sedvanliga julklappsutdelning imorgon? Har inte hittat någon information på deras hemsida och i år har de ju kört "julkalender" så jag är tyvärr lite skeptisk själv.

Permalänk
Skrivet av Fastback:

Är det någon som vet om Dustin kommer att köra sin sedvanliga julklappsutdelning imorgon? Har inte hittat någon information på deras hemsida och i år har de ju kört "julkalender" så jag är tyvärr lite skeptisk själv.

Är också intresserad av att veta det eftersom jag aldrig varit med tidigare

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.