Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Har gett upp tanken att komma med i betan så jag räknar ner dagarna tills hela spelet istället.. sjukt vilken otur ändå eller så skickar dom inte ur många nycklar till eu.

Permalänk
Medlem

Fick också min beta den 19mars, har dock aldrig spelat diablo 2, men kändes som grafiken var lite sunkig,kanske är för det är dx9.

Visa signatur

Intel 4790k, gigabyte gaming 7,16gb ddr3 2400mhz,Sapphire rx470 oc 8gb.

Permalänk
Inaktiv

Jag kikade precis på mitt battle.net konto gällande Diablo 3, det finns med i listan (har Season pass) och jag kan ladda hem klienten (full game), spelet står som Account: Active, men jag kan inte installera klienten.....för spelet är fortfarande "under production"?

Har jag beta, eller är det bara klienten för när det väl släpps?

Permalänk
Medlem

Det är inte betan. Det är spelet. Du kan ladda ner det redan nu men som sagt det är krypterat så du kan inte installera det förän 15:e maj.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det är trist att pre-purchase inte ger tillgång till betan ?

Ser ingen mening med att köpa en pre-order, digital kopia, om man inte får något för det.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Medlem
Skrivet av IgelQott:

Bara jag som tycker det är trist att pre-purchase inte ger tillgång till betan ?

Ser ingen mening med att köpa en pre-order, digital kopia, om man inte får något för det.

Du har spelet garanterat på releasedagen och kan dessutom börja installera det direkt!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Vann precis en beta nyckel från cdon. Man fick en nyckel om man förbeställde Diablo 3 därifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwanto:

Du har spelet garanterat på releasedagen och kan dessutom börja installera det direkt!

Fast jag har redan spelet installerat, du kan tanka det direkt från deras officiella servrar utan att ha en pre-order.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Medlem
Skrivet av IgelQott:

Fast jag har redan spelet installerat, du kan tanka det direkt från deras officiella servrar utan att ha en pre-order.

Det går ju inte att installera? För mig står det "The fire from the sky still falls, Diablo III has not yet launched".

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Undra hur oddsen är för att det hinner bli den 15:e maj innan jag lyckas lägga vantarna på en beta Det var då fasen vad man ska lyckas missa varenda tävling...
Man skulle haft kontakter med nån som jobbar på Blizzard helt enkelt

Permalänk
Medlem

Kan ju säga till dom som längtar, betan är löjligt kort
På 2 dagar hade jag levlat alla klasser till 13. (Blev lite boring o döda SK flertalet gånger i en beta, men snabbaste o levla till 13)

Tar väll max 2h att spela igenom även om man explorar.

Längtade som fan att prova betan också innan, fick låna en polares konto men finns helt enkelt nada o göra i betan, den är verkligen kortaste betan jag någonsin spelat i något spel

Nu ska jag in och leka kung fu panda i mop betan.

Permalänk
Medlem

Alltså, nycklarna är heta. Såg en nyhet om att Eurogamer skänkte 1000 nycklar till medlemmar. Så tog mig till Eurogamer. Enda problemet var att de hade tagit slut på 20 minuter, så inga kvar.

Permalänk
Medlem

EDIT: Intresselistan är full. Tack för medverkan.

Jo tjena.

Det är så att jag fick tag på en ny Diablo 3 Beta nyckel som är klistrad till ett av mina konton.

Istället för att denna gången vara girig och sälja det så har jag bestämt mig för att låna ut kontot under lördag eftermiddag (ska vi säga 15.00?) till söndag midnatt. Tillräckligt med tid att spela klart hela betan oavsett hardcore eller casual gaming.

Om läsaren är intresserad av att spela betan så begär jag detta av dig;

  • Skriv ett privat meddelande till mig här på SWE-C [u][i]varför just DU[/u][/i] skall och vill få tillgång och spela spelet.

  • Du befinner dig i Sverige.

Om jag ser att detta går att reda ut på ett bra sätt så kan jag alltid tänka mig att fortsätta dela med mig kontot varannan dag till SWEC-medlemmar.

MVH Sam

EDIT: Intresselistan är full. Tack för medverkan.

Permalänk
Medlem

Kul att man kan ge ut sitt konto till sweclockersmedlemar och helt enkelt lita på dom!

Får se om det blir något mer i framtiden.

MVH Sam

Permalänk
Medlem

Först ska du ha ett stort tack för att du delar med dig till forumets medlemmar, det kan inte ha varit helt lätt att ro runt det där.

Skrivet av Sammyc51:

Tillräckligt med tid att spela klart hela betan oavsett hardcore eller casual gaming.

Trots en mycket "casual gaming" spelstil, tror jag betan tog 2-2,5h faktiskt speltid att harva igenom. Det inkluderar en död pga rent slarv. Note to self, stå inte och häng ute i terrängen medan du fixar tvätt, och lagar mat.
Så vitt lyckades jag utforska varenda del av kartan på den tiden.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jo, synd att betan är så jävla kort....hur ska vi "beta testa" spelet om vi är limited typ till halva act 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Jo, synd att betan är så jävla kort....hur ska vi "beta testa" spelet om vi är limited typ till halva act 1

Nästan allt finns ju i betan, det är bara begränsat till en liten del av första akten. Inte behöver man halva spelet för att se om skillsystemet fungerar

Visst hade det varit mycket roligare att få uppleva mer av spelet, men det är inget demo.
Och dessutom så sker nog en ganska massiv betatestning internt hos Blizzard.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Och dessutom så sker nog en ganska massiv betatestning internt hos Blizzard.

Blizzard gör all spel testning "in house", deras semi-öppna beta är enbart för att man ska kunna optimera och felsöka parametrar som inte är ett problem innan man har flera tusen spelare. Som exempel vilken serverkapacitet man behöver. Lag'en kommer högst troligt minska de närmaste månaderna.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

EDIT: Intresselistan är full nu till söndagen. Tack för medverkan. !OBS! KAN ÄNDRAS PGA EVENTUELLA AVHOPPNINGAR

Då kör jag väl på en gång till.

Denna gången är det inte helt klart om det blir något men vill se hur många som är intresserade så att jag kan fixa ihop det om det finns folk som vill lira.

Citat:

Det är så att jag fick tag på en ny Diablo 3 Beta nyckel som är klistrad till ett av mina konton.

Istället för att denna gången vara girig och sälja det så har jag bestämt mig för att låna ut kontot under helgen v13. Tillräckligt med tid att spela klart hela betan oavsett hardcore eller casual gaming.

Om läsaren är intresserad av att spela betan så begär jag detta av dig;

  • Skriv ett privat meddelande till mig här på SWE-C. Introducera dig själv och förklara varför just DU skall och vill få tillgång och spela spelet.

  • Du befinner dig i Sverige.

MVH Sam

EDIT: Intresselistan är full nu till söndagen. Tack för medverkan. !OBS! KAN ÄNDRAS PGA EVENTUELLA AVHOPPNINGAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Jo, synd att betan är så jävla kort....hur ska vi "beta testa" spelet om vi är limited typ till halva act 1

Känns mer som en teaser än en "beta", men själv får jag nöja mig med youtubeklipp, har inte lyckats få tag på en nyckel även fast jag "opted in" långt innan betan släpptes, samt tittat runt på nätet på tredjeparty-sidor.

OM jag däremot hade haft en beta-key hade jag maxat allt och "klarat" betan till 100% dvs: Lvl13 samt det bästa gearet man kan ha på minst en av varje klass, just bara för att jag verkligen avgudar dungeoncrawlers(Sedan skadar det inte att man är achivementhora heller).

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro AX | AMD Ryzen 5800X | 32GB 3600Mhz CL16 | GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce | Corsair Obsidan 900D | EK-WB CPU & GPU | 2x480-Radiator | Corsair XENEON Flex 45" | Logitech G604 | Logitech G915 | BeyerDynamic MMX 300 + SB X-Fi Titanium Fatal1ty |

Permalänk

Betanyckel

Om någon har en betanyckel över som dom vill skänka så får ni gärna PM:a mig

Permalänk
Medlem

Om man köper någon av följande Diablo 3-prylar på Inferno Online är man garanterad en betanyckel!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328123480571001

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwanto:

Om man köper någon av följande Diablo 3-prylar på Inferno Online är man garanterad en betanyckel!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328123480571001

Förutom att alla nycklarna tog slut direkt i butiken..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Förutom att alla nycklarna tog slut direkt i butiken..

Skickades från m.sweclockers.com

:O.
Hur kan det stå "garanterad nyckel" om det inte hålls?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

:O.
Hur kan det stå "garanterad nyckel" om det inte hålls?

Bra fråga, man hade väl underskattat efterfrågan. Skulle kanske komma fler nycklar, men det verkade inte helt säkert.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja har någon en key över får dom gärna höra av sig !

Permalänk

vill gjärna ha en diablo 3 beta key^^

Permalänk
Medlem

Va? Fortfarande? Fan vad märkligt, alla andra har redan fått nycklar. Du måste vara den sista lådan på jorden utan en nyckel i...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.

yeey, fick idag

Permalänk
Medlem

Skulle gärna också vilja ha en key om det finns någon över