Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Jag med och grattis till er som vann.

I andra nyheter, så har de tydligen skjutit upp PvP systemet till efter att spelet är släppt. Det indikerar att de påskyndar spelet till släpp. Tror vi får ett datum ganska snart:
http://us.battle.net/d3/en/blog/4574895

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk
Hedersmedlem

Här van man också en nyckel igår på tävlingen, fin födelsedagspresent av sweclockers. ;P

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Och ni som hade en nyckel innan.. MÅ NI BRINNA I HELVETET

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Sötast

Kändes dock ej som att D3 betan var direkt givande.... Mer som ett 4 timmar långt demo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Kändes dock ej som att D3 betan var direkt givande.... Mer som ett 4 timmar långt demo.

Tack, det hjälper lite grann i alla fall. Fast jag är sån sjukt dålig förlorare att jag ändå inte kan släppa att mitt bidrag inte gick hem. Nej, nu får jag fan skärpa mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av akktor:

Tack, det hjälper lite grann i alla fall. Fast jag är sån sjukt dålig förlorare att jag ändå inte kan släppa att mitt bidrag inte gick hem. Nej, nu får jag fan skärpa mig...

med 1000 bidrag så ska man ha lite tur om man vinner enda jag egentligen tycker de ska ta hänsyn till är att hellre ge nycklar till medlemmar som har mer än 1 inlägg i forumet och inte är registrerade mars 2012. förhoppningsvis gör redaktionen det

Permalänk
Medlem

Lyckades också knipa en nyckel från SWECtävlingen tidigt igårkväll. Var typ bland de 10 första att skriva bidrag. Är på förstasidan iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

med 1000 bidrag så ska man ha lite tur om man vinner enda jag egentligen tycker de ska ta hänsyn till är att hellre ge nycklar till medlemmar som har mer än 1 inlägg i forumet och inte är registrerade mars 2012. förhoppningsvis gör redaktionen det

Annars är väl en 10% chans ganska bra odds för att få en betanyckel tbh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wotanziu:

Annars är väl en 10% chans ganska bra odds för att få en betanyckel tbh.

vi har ju iofs ingen aning om hur urvalet går till. kan ju hända att du har 50% chans att vinna en nyckel om du postade bland de 5 första sidorna och 3% chans i de nästkommande sidorna.

50% av 150 är 75 nycklar
3% av 810 är 25 nycklar

Permalänk
Medlem

Kommer man veta när/om man INTE får en nyckel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3bb3:

Kommer man veta när/om man INTE får en nyckel?

Tror nog de uppdaterar tävlingsnyheten när de inte har några kvar att dela ut. De trodde innan tävlingen drog igång att nycklarna skulle vara slut på måndag.

Permalänk
Medlem

Jag vann ingen, men jag är glad ändå. La inte ner så mycket tid på bidraget, såg några nu senare som gjort en massa jobb.

Permalänk
Medlem

Tycker det är ganska kasst av bliss att inte automatiskt ge betor till de som har typ 400 dagar played på sitt wow-konto i stället för att slänga ut dom som marknadsföringsapparater. Brukar finnas något som heter loyalty rewards.

Permalänk
Medlem

Jag fick en nyckel idag, postade idag i tävlingstråden kl 16.30 typ.

Installerar betan nu!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaba:

Jag fick en nyckel idag, postade idag i tävlingstråden kl 16.30 typ.

Installerar betan nu!

Vilken tid fick du din nyckel?
Misstänker att jag inte vinner då, jag postade 11.45.

Rätt kul, din post (rätt lik min )

Stort Grattis!

Permalänk

Hoppas jag vinner! La faktiskt ner ganska mycket tid på min. Jag tyckte faktiskt att min var ganska rolig, aja, ifall jag inte vinner så var jag ju nöjd själv, och det är ju det som räknas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3bb3:

Vilken tid fick du din nyckel?
Misstänker att jag inte vinner då, jag postade 11.45.

Rätt kul, din post (rätt lik min )

Stort Grattis!

Tack

Fick mailet med nyckeln strax innan kl 22.00. Ska erkänna att jag fick lite inspiration från din post, samtidigt som jag mått som en räv idag efter gårdagens bravader

Hoppas även du får en beta nyckel, håller tummarna!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Skrivet av Shaba:

Jag fick en nyckel idag, postade idag i tävlingstråden kl 16.30 typ.

Installerar betan nu!

Grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaba:

Tack

Fick mailet med nyckeln strax innan kl 22.00. Ska erkänna att jag fick lite inspiration från din post, samtidigt som jag mått som en räv idag efter gårdagens bravader

Hoppas även du får en beta nyckel, håller tummarna!

Tack, jag tror det behövs!

Har även en till rolig idé på karaktär.
Men jag är osäker på om man får skicka in fler bidrag!

Permalänk
Skrivet av Lootcher:

Lyckades också knipa en nyckel från SWECtävlingen tidigt igårkväll. Var typ bland de 10 första att skriva bidrag. Är på förstasidan iaf.

Grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3bb3:

Tack, jag tror det behövs!

Har även en till rolig idé på karaktär.
Men jag är osäker på om man får skicka in fler bidrag!

Skickade in en i början, sedan en till som jag la ner mycket mera tid på, hoppas att det inte gjorde något med två styckna bidrag :/

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Skickade in en i början, sedan en till som jag la ner mycket mera tid på, hoppas att det inte gjorde något med två styckna bidrag :/

När skickade du in ditt andra bidrag?
Det står ju (om jag inte missat det) ingenting om att man inte får skicka in fler bidrag...

Permalänk
Medlem

För ungefär 20 timmar sedan. Har ej fått något svar heller så verkar kört.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

Tycker det är ganska kasst av bliss att inte automatiskt ge betor till de som har typ 400 dagar played på sitt wow-konto i stället för att slänga ut dom som marknadsföringsapparater.

400 dagar är ju en skitsak i sammanhanget. Prova med 6-7 år, för att fånga de mest dedikerade. Fast då skulle ju inte du få någon nyckel... Sanningen är dock att de skiter i om du wow'att eller inte inför ditt beta deltagande.

Skrivet av Vecwo:

Brukar finnas något som heter loyalty rewards.

Det finns det även i det här fallet. De har valt att binda utdelningen till subscriptions av wow. Köp 12 månader, wow, och få D3. Fast återigen passar inte det dig, eftersom du vill ju vara bland de som får gåvan, och Blizzard inte har siktat in sig på dig...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

köper beta key

är det någom som har en beta nyckel till d3 som dom inte har användning av eller liknande?
jag är mycket angelägen om att köpa/byta en mot annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

400 dagar är ju en skitsak i sammanhanget. Prova med 6-7 år, för att fånga de mest dedikerade. Fast då skulle ju inte du få någon nyckel... Sanningen är dock att de skiter i om du wow'att eller inte inför ditt beta deltagande.

Det finns det även i det här fallet. De har valt att binda utdelningen till subscriptions av wow. Köp 12 månader, wow, och få D3. Fast återigen passar inte det dig, eftersom du vill ju vara bland de som får gåvan, och Blizzard inte har siktat in sig på dig...
B!

400 dagar played betyder drygt 10 tusen timmar så hamnar troligtvis i top 5% av de som spelat mest skulle jag tro, ganska dedikerat tycker jag. Men det spelar antagligen ingen roll i dagens wow som riktar sig till spelare som klarar cleara all content på två månadader och aldrig behövt sätta sin fot på elitisjerks siten för att lära sig sin class.

Tycker just att grejen är kass med att bliss fokuserar på facebookspam och twitterskt för att få ut betanycklar i stället för att ge till de dedikerade och de som redan första dagen engagerat sig i deras opt in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

400 dagar played betyder drygt 10 tusen timmar så hamnar troligtvis i top 5% av de som spelat mest skulle jag tro, ganska dedikerat tycker jag. Men det spelar antagligen ingen roll i dagens wow som riktar sig till spelare som klarar cleara all content på två månadader och aldrig behövt sätta sin fot på elitisjerks siten för att lära sig sin class.

Tycker just att grejen är kass med att bliss fokuserar på facebookspam och twitterskt för att få ut betanycklar i stället för att ge till de dedikerade och de som redan första dagen engagerat sig i deras opt in.

Du har så rätt så.

Va dock inte besviken, betan är inget att hurra över. Jag är faktiskt besviken. Tycker D3 tappat sin känsla från tidigare spel. Känns för enkelt och trist på något sätt. Känslan finns inte där riktigt. Musiken är världsklass men spelet i sin helhet når inte riktigt dit där mina, (och mångas), förväntningar befinner sig i nuläget.

Hypen är för stor, spelet är för enkelt (av betan att döma), känslan från D2 finns inte riktigt där och grafikmässigt är det inte ett spel som hör hemma år 2012 (även fast blizzard inte är kända för att skapa spel som är grafikkrävande).

Hoppas dock du och ni andra får möjlighet att testa spelet i betan så får ni bedöma spelet själva!

Edit: RMAH är dessutom ett skämt.

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Kändes dock ej som att D3 betan var direkt givande.... Mer som ett 4 timmar långt demo.

Jag håller med om det, det var verkligen överhypat. Men det var kul att testa det iaf
Och någon buggrapport behövde jag aldrig skicka in, betan är flawless.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

För ungefär 20 timmar sedan. Har ej fått något svar heller så verkar kört.

Fick min key ca 2h efter jag postat.

Permalänk

Diablo II®
Diablo II®: Lord of Destruction
Warcraft III®: Reign of Chaos
Warcraft III®: The Frozen Throne

My System Specifications

Operating System:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU Type:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
CPU Speed:
3.32 GHz
System Memory:
7.91 GB
Video Card Model:
NVIDIA GeForce GTX 580
Video Card Memory:
3.97 GB
Video Card Driver:
nvd3dum.dll
Desktop Resolution:
1920x1080
Hard Disk Size:
931.51 GB
Hard Disk Free Space:
429.98 GB (46%)