Enda tråden om nycklar till Diablo III beta

Permalänk
Medlem

Finns det en key till övers? ~.^;V ?

Permalänk
Medlem

Jag spelade igenom betan idag. Kändes så där, förstår inte riktigt hypen om det. Har iofs inte spelat Diablo innan. Var ju mest att trycka på musen så var det klart
 

Permalänk
Medlem

Om någon skulle råka ha en nyckel över till mej skulle jag inte bli olycklig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Jag spelade igenom betan idag. Kändes så där, förstår inte riktigt hypen om det. Har iofs inte spelat Diablo innan. Var ju mest att trycka på musen så var det klart
 

Kom in till slut. Vet inte vad som strulade.
Ja det är ungefär det som det går ut på. Nu är ju iofs hela första acten en tutorial och betan är ca 1/3 eller så av act 1 så det är väldigt lätt.
Hela första genomspelningen lär inte vara så jättesvårt. Nightmare kommer vara lite mer utmaning

Ser riktigt trevligt ut i 3D får jag säga. Funkar fint med gamepad också

Permalänk
Medlem

Ifall någon har en nykel övers så hade jag uppskattat en, känns som att jag liiider om jag inte får testa det där spelet snart!

Visa signatur

"De omnibus dubitandum"

Permalänk
Medlem

Spel&Sånt kommer idag ge bort ett antal Diablo 3 beta nycklar på sin facebook, gå in och Gilla och Dela för att få en.

http://www.facebook.com/spelochsant

Permalänk
Medlem

Någon key över till mej ,)

Permalänk
Medlem

Hur blev den här tråden en tråd för fortlöpande krokodiltårar och "jag kommer att döööö om jag inte får spela DIII snart, skänk en nyckel och låt mig spela lite..." ? Är det bara jag som tror att alla som inte redan fått en nyckel i den här tråden, fortfarande vill ha en? Sluta tjata, och var med och tävla om nycklarna där de skänks bort, som alla andra.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Hur blev den här tråden en tråd för fortlöpande krokodiltårar och "jag kommer att döööö om jag inte får spela DIII snart, skänk en nyckel och låt mig spela lite..." ? Är det bara jag som tror att alla som inte redan fått en nyckel i den här tråden, fortfarande vill ha en? Sluta tjata, och var med och tävla om nycklarna där de skänks bort, som alla andra.
B!

Jag ber om en nyckel bara för att ja kan ,)

Permalänk

hej alla glada!!

vann precis en key, ska fan bli att lira som aldrig förr!!!!!!

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem

hoppas att dom gör en öppen beta eller något dom sista dagarna =/ vill fasen prova betan så man vet om det är värt att köpa eller inte..

hatar att man alltid ska ha sån extrem otur när det gäller beta nycklar =(

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Reggade spel:
World of Warcraft

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7600
CPU TYPE:
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz
CPU SPEED:
3.32 GHz
SYSTEM MEMORY:
7.98 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Radeon HD 5800 Series
VIDEO CARD MEMORY:
742 MB
VIDEO CARD DRIVER:
aticfx32.dll
PRIMARY DISPLAY RESOLUTION:
1920x1080
SECONDARY DISPLAY RESOLUTION:
1440x900
HARD DISK SIZE:
1.82 TB
HARD DISK FREE SPACE:
575.29 GB (31%)

Permalänk

Om någon vill vara snäll och dela med sig av en beta nyckel kan jag kanske ge en tjänst tillbaka?

Permalänk
Medlem

Någon som vet någon facebook tävling som ännu inte är avslutad? Eller har en key jag kan låna till helgen, då flickvännen är borta

Permalänk
Medlem

har alltid en sån otur =/ ingen som vet vart man kan få tag på en beta key?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrsk12:

har alltid en sån otur =/ ingen som vet vart man kan få tag på en beta key?

De kommer dela ut 100 på Webhallen-eventet 22:a mars (då nya Nvidia-korten presenteras), så om du bor i Stockholm kan du försöka där.
http://www.webhallen.com/hardvara/kampanjer/nvidia_next_gener...

Edit: Sorry, såg precis att du bor i Dalarna. Tänkte inte på det först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

De kommer dela ut 100 på Webhallen-eventet 22:a mars (då nya Nvidia-korten presenteras), så om du bor i Stockholm kan du försöka där.
http://www.webhallen.com/hardvara/kampanjer/nvidia_next_gener...

Edit: Sorry, såg precis att du bor i Dalarna. Tänkte inte på det först.

Typiskt.. men tack ändå

Permalänk
Medlem

Byter gärna mitt wow konto med T2 Holy Paladin + 6 andra lvl 85, vissa med bra gear andra lite sämre eller mitt BF3 konto för en diablo 3 beta key / konto.

Intresserad? lägg till min skype simpstar86

Visa signatur

Xp

Permalänk
Medlem

Tror jag missat varenda utlottning av beta keys överallt, otroligt, det är nog inte meningen att man ska lyckas lägga vantarna på en nyckel

Permalänk
Medlem

Har en extra key till Path of Exile, bytes gärna om någon har en key över till D3 (PM).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk

Är det någon snäll människa som har en key över till mig?? Det skulle betyda väldigt mycket

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem

Lovar att du inte är den ända som söker en beta key =/

Permalänk
Medlem

Terabeta key bytes mot diablo beta.

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk

Kan tänka mig byta mitt WoW Account med 4 st lvl 85 mot ett Diablo 3 Beta Account. Någon intresserad?

Permalänk
Medlem

Fick en nyckel i tävlingen men har försökt nu flera gånger och jag kan inte lägga till den på mitt battle.net konto står följande error.

"An error has occurred.
The game key you’ve entered has already been claimed.Each game key can only be redeemed once. If you’re sure you have not previously claimed this key, please double-check the spelling and enter it now.For more information on game keys, please visit our Support Site."

Och detta meddelandet fick jag direkt när jag testade nyckeln första gången och så ska det ju inte vara.
Hoppas att du skulle kunna kolla in lite mer på detta Andreas vore super bussigt. Är så taggad nu, var en liten buzzkill må jag säga.

Permalänk
Medlem

Är så taggad på att testa betan så att jag skulle kunna tänka mig att byta 4GB DDR3 mot en nyckel!

Permalänk
Medlem

Spel till mitt account:
Diablo 2
Diablo 2 LOD

MY SYSTEM SPECIFICATIONS

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7600
CPU TYPE:
Intel® Core™ i5 CPU 750 @ 2.67GHz
CPU SPEED:
2.69 GHz
SYSTEM MEMORY:
4 GB
VIDEO CARD MODEL:
NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
VIDEO CARD MEMORY:
2.72 GB
VIDEO CARD DRIVER:
nvd3dum.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1280x1024
HARD DISK SIZE:
465.76 GB
HARD DISK FREE SPACE:
85.66 GB (18%)

Skulle va så otroligt nice att ha en beta key. Har letat överallt och har alltid varit "lite lite sen" där dom har gett ut keys.
Jag är ett stort diablo fan och vill verkligen spela betan :3

Permalänk
Medlem

Spel på detta account:
WoW + TBC + WotLK

MY SYSTEM SPECIFICATIONS

OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU TYPE:
Intel® Core™ i7-2600K CPU @ 3.40GHz
CPU SPEED:
3.59 GHz
SYSTEM MEMORY:
15.98 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Radeon HD 5900 Series
VIDEO CARD MEMORY:
2.65 GB
VIDEO CARD DRIVER:
aticfx32.dll
PRIMARY DISPLAY RESOLUTION:
1920x1080
SECONDARY DISPLAY RESOLUTION:
1920x1080
HARD DISK SIZE:
1.82 TB
HARD DISK FREE SPACE:
476.46 GB (26%)
DOWNLOAD SPEED:
787.08 kB/s (6.4 mbps)

Fick betan av blizzard den 19 Mars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Är så pepp på att testa betan så att jag skulle kunna tänka mig att byta 4GB DDR3 mot en nyckel!

Använder man sig av ordet pepp så är man per automatik diskvalificerad för beta key till Diablo 3, jag vet att Malou har försökt få en i månader men fått avslag av just den anledningen.

"im Rick James motherfuxxer"

Visa signatur

im gonna walk the earth like Kane

Permalänk
Medlem
Skrivet av waktron:

Använder man sig av ordet pepp så är man per automatik diskvalificerad för beta key till Diablo 3, jag vet att Malou har försökt få en i månader men fått avslag av just den anledningen.

"im Rick James motherfuxxer"

Glad nu, eller ska jag byta till nåt ännu mordernare? För övrigt så är det starkt jobbat med 10 inlägg på 7 år! Fan om du kämpar lite så kanske du kommer upp till två inlägg per år 2015!