Permalänk

Cheatbar!

Har ett väldigt skumt problem, nämligen att jag aldrig kan få fram en cheatbar i något spel! Har provat Hitman och sims 2 mf. Jag trycker som man ska göra. I sims 2 ska man trycka Ctrl skift C, och något liknade i hitman men det händer aldrig något!!

Sen idag när flickvännen installerade sims 2 på sin dator så har hon exakt samma problem!

Vad kan det vara för fel? vi har båda rätt nya HP-datorer med vista.
Kan det vara skiftknappen eller nåt som det är fel på, någon konstig bios-inställning eller nåt sånt?

Vi är MYCKET tacksamma för hjälp!

Permalänk
Medlem

menar du console?

man brukar behöva skriva -console i "mål" på genvägen till spelet i fråga.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Kanske en dum fråga... men ni trycker väl ner (i t.ex. Sims 2) alla knapparna samtidigt och inte en åt gången? CTRL Shift C ska vara nertryckta samtidigt.

Permalänk

Tack för svaren,

Jag har spelat sims 2 på många datorer förut och har aldrig behövt ändra något i console.
Jag ändrade dock i console när jag ville få fram "baren" i hitman, men den gick inte att få fram ändå.

Ja jag har tryckt på alla tre knappar samtidigt!

Just nu känns det som att våra HP datorer inte fattar att dom har en skift-knapp, för jag tror att det är den som spökar kanske.

Permalänk
Medlem

prova att göra nått som kräver shift utanför the sims då

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Jo jag kan ju anävnda den för att göra stor bokstav, så kanske inte är det heller då.

Men det är skumt att båda har samma problem, och ingen av oss har haft det tidigare.

Permalänk

Vilket Hitman var det, för jag kommer ihåg att i Bloodmoney så kan man inte ta upp "cheatbar" när det är patchat. Kanske är så på de andra Hitman spelen också?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Hej, nej det var hitman contracts jag provade med.

Finns det ingen inställning eller program som kan ändra funktionen för tangenterna? Sjukt frusterande detta!

Men tack för att ni tar er tid att svara iallafall

Permalänk

Testa § den brukar det vara,,

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

I the sims 2 är det ctrl shift c, har försökt i 2 timmar med att få fram den där "baren"

Våra datorer verkar vara hopplösa fall, och som det verkar är det ingen annan här på sweclockers som har samma problem.

Permalänk
Avstängd

Hitman Contracts har ingen sådan fusk, bara trainer

fusk = http://happysurfer.com/cheats.html

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk

Kanske ditt tangentbord bara klarar av 2 knapptryyckningar samtidigt.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

haha, ja HP + Vista = max två tangenter åt gången

ger upp nu tror jag

Permalänk
Avstängd

Kör med trainers istället, men det måste vara rätt version då.

kolla på www.cheathappens.com

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Medlem

Det är väll alt + F4 man trycker?

Permalänk
Medlem

det är shift + ctrl + c, inte c + s

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|