Permalänk
Medlem

Moderkort, små

Kanske dessa kan vara av intresse för någon?
Hämtas i Jönköping annars blir det återvinning.
Gamla prylar. Kanske går bygga något kul med dom?

Se bilder vad det är för något, jag vet knappt själv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle vara perfa för min projekt dock endast om du orkar frakta den. Betalar frakten såklart

Permalänk

50kr+frakt

Permalänk
Medlem

Ser helst att det hämtas.
Och det är skänkes så ingen budgivning.
Låter det ligga ett tag till och se om någon är villig att hämta

Permalänk

Passerar Jönköping Långfredagen samt 1 april om det skulle funka för upphämtning.

//Erik

Visa signatur

Case: Corsair 750D | CPU: Intel i7 5930K | CPU cooler: Corsair H105i | MB: Asus X99-E WS
RAM: Crucial 4x8GB 2133 MHz | GPU: Asus GTX 980 Strix 4GB | OS drive: 4x120GB Intel 520 RAID 0
Storage: 800GB Intel 910 PCI-e SSD | PSU: Corsair HX1000i

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeithRenzi:

Passerar Jönköping Långfredagen samt 1 april om det skulle funka för upphämtning.

//Erik

Funkar om ingen annan hinner före, själv är jag iväg på långfredagen men kan isf lämna utanför och ge instruktioner

Permalänk

Kollade på dessa när de begav sig, men eftersom att jag var fattig tonåring då så blev det aldrig något, hade varit roligt att plocka upp, men bor på fel ände av sverige
Åtminstone ett av dem är nvidia ion right? (atom+geforce 9400m om jag inte minns fel)

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad