Permalänk
Medlem

Defekt Steelseries Siberia 800

Tjo tjena

en dag slutade ljudet fungera och ersattes av ett tunt brus. jag tror(?) micen fortfarande fungerar, och lurarna kanske bara behöver lagas av nån villig och kunnig.

iaf lite info, jag köpte dom här på swec ca 5 år sen, använt dom tills januari i år. Ljudet var fantastiskt, räckvidden fungerade ok genom en betong vägg. Jag bytte till nya fejk läder muffar när jag köpte dom, och två nya batterier ca två år in. funktionellt va dom grymma, behövde bara va lite petig med hur man stoppar in batterierna för laddning. Löstagbart batteri som man kan köra medan den andra laddar. En full laddning höll kanske 8 timmar?

hämtas helst men kan skickas mot frakt. sladdarna inkluderas.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Medlem

Tar dom gärna mot frakten för att fixa! Har samma headset så perfekt med reservdelar då stationen har dött förut

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Tar dom gärna mot frakten för att fixa! Har samma headset så perfekt med reservdelar då stationen har dött förut

skickar pm

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold