Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)

Permalänk

Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)

Hej!

Köpte nyss Rift Apart till PS5, och det är svenska menyer (vilket jag kan acceptera) men den svenska dubbningen vill jag inte ha, jag vill ha engelskt tal, och har aktiverat det i paus-menyn under Ljud, men dom fortsätter prata på svenska…

Ingår inte engelskt ljud-spår i den nordiska utgåvan?

Visa signatur

MacBook Pro | HPE Microserver
iPad | iPhone Apple Watch
AirPort Time Capsule | Apple TV
Nintendo Switch | Playstation 5

Permalänk

borde väl stå på baksidan,

https://www.spelochsant.se/products/view/id/37749?ref=prisjak...

2 sidor som säger det finns engelska m,m på Nordic Version iaf

Permalänk
Permalänk
Medlem

Byt till engelska som systemspråk på din PS5

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bob deVille:

Hej!

Köpte nyss Rift Apart till PS5, och det är svenska menyer (vilket jag kan acceptera) men den svenska dubbningen vill jag inte ha, jag vill ha engelskt tal, och har aktiverat det i paus-menyn under Ljud, men dom fortsätter prata på svenska…

Ingår inte engelskt ljud-spår i den nordiska utgåvan?

https://i.ibb.co/3sMWgnG/20208-AF0-D118-4-C01-B039-FBBC3-B7-F39-C3.jpg

Du måste starta om spelet när du byter tal till engelska. Så byt till engelska i menyn och gå ut till ps5 menyn och avsluta det genom att trycka på ps knappen på kontrollen, gå till växlaren välj spelet och tryck för alternativ och välj avsluta spelet. starta sedan om spelet igen.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Du måste starta om spelet när du byter tal till engelska. Så byt till engelska i menyn och gå ut till ps5 menyn och avsluta det genom att trycka på ps knappen på kontrollen, gå till växlaren välj spelet och tryck för alternativ och välj avsluta spelet. starta sedan om spelet igen.

Ja, exakt, kändes lite som ett extra steg, men de fungerade

Visa signatur

MacBook Pro | HPE Microserver
iPad | iPhone Apple Watch
AirPort Time Capsule | Apple TV
Nintendo Switch | Playstation 5