SweClockers Meet & Geek i Linköping 2018

Permalänk
Medlem

Jag kör svampburgaren!

Permalänk
Avstängd

Hade kommit om jag inte bott i Skåne.
Blir det pubträff i Skåne snart?

Hamburgare för 185 spänn dafuq?

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad exakt Dragen svampburgare är för något? Är det vegetariskt?

Permalänk
Medlem

@Jacob: Bra val med De Klomp!

Jag satsar på en hamburgare och creme brulee.

Permalänk
Medlem

Tror det där datumet är rätt nära mitt ursprungliga kontos 18års dag, kanske något man skulle ta och fira ^^

- Burgare och Brûlée på mig

Permalänk
Medlem

Nämen, så trevligt! Jag är lätt på.

Hamburgare och crème brûlée.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Jag är lätt på.

En burgare får det bli för min del.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk

Det här kan ju vara intressant - skall kolla upp och återkommer.

Visa signatur

There is a Swedish conspiracy.
http://forum.theswedishconspiracy.com

Permalänk
Medlem

Jag kommer
Och de får nog bli en Hamburgare för min del.

Permalänk
Administrativ avgift

@Jacob: ska kolla upp lite flex osv men kommer troligtvis , kan man få en superkebabpizza? och kommer @Zoyadog få en mystisk sjukdom om jag anmäler mig? ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Finally! - Hamburgare och crème brûlée för min del.

Permalänk

Äni garne! Om man ändå ska till Östergötland kan man väl inte åka till 013? När ni haft en så'n fin vinterbild på Motala ström i _Norrköping_?!

Permalänk
Medlem

Trevligt att det är lite närmre denna gång.

Jag är med! Hamburgare / Creme Brulee.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

Jag dyker också upp, fantastiskt att ni kommer till Linköping denna gång

Barbricka, Hjortlägg och Creme Brulee för min del.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Alla tiders! Jag är lätt på, har ju hela 10 meter till Klompen ifrån kontoret.
Tar en burgare att fylla magen med också.

Permalänk

@Jacob: Jag tar Hjortlägget.

Kan också starkt tipsa alla om att titta på utbudet av Beer Shakes. (Ja, det är milkshakes smaksatta med öl). Fantastiskt gott.

Visa signatur

PC Kontoret: Ryzen 5700X, 32GB, 6800 XT
PC Spelrum: Ryzen 5800X, 32GB, 7900 XT

Permalänk
Medlem

Hmm.

@Jacob en öppen fråga, planerar ni komma längre söderut? Lär ta minst 3 timmar med tåg för mig + ledigt från jobb (om det ens går). Är som sagt intresserad, men det är inte lätt att komma dit o hem, så vet jag att fler chanser finns, har jag hellre lite tålamod

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@MrMasj @Wifi @Noob I am @fincken @Yanaa @Teknekt Vad kul! Välkomna.

@Hammonder Min östgötska är ringrostig efter snart sex år i Gävleborg, speciellt över text. Betyder detta att du är på? I sådana fall får du säga vad du vill ha att äta.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Haha, så otroligt skönt att ni har valt De Klomp! Tyvärr kommer jag inte medverka på denna träff, men det var otroligt trevligt i Gävle.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Alotiat:

Någon som vet vad exakt Dragen svampburgare är för något? Är det vegetariskt?

Bra fråga! Har mailat De Klomp om just detta samt bett om innehåll på samtliga rätter. Det tillsammans med Hjortlägg är nya rätter som ska tillkomma på deras ordinarie meny, det är därför de inte finns på deras meny online.

Skrivet av mr_padawan:

Det här kan ju vara intressant - skall kolla upp och återkommer.

Härligt!

Skrivet av tumvanten:

Hade kommit om jag inte bott i Skåne.
Blir det pubträff i Skåne snart?

Hamburgare för 185 spänn dafuq?

Skrivet av Paddanx:

Hmm.

@Jacob en öppen fråga, planerar ni komma längre söderut? Lär ta minst 3 timmar med tåg för mig + ledigt från jobb (om det ens går). Är som sagt intresserad, men det är inte lätt att komma dit o hem, så vet jag att fler chanser finns, har jag hellre lite tålamod

SweClockers Meet & Geek ska hållas i hela Sverige, från norr till söder. Nu började vi i Gävle då jag som initiativtagare bor där och Linköping blev steg två då halva forumet av nån anledning tyckte det vore najs.

För att ge svar på er fråga så planerar jag en träff längre norrut och en långt söderut, där är Skåneregionen så klart en het kandidat. Efter det blir det nog att hoppa runt mer i landet.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av tumvanten:

Hade kommit om jag inte bott i Skåne.
Blir det pubträff i Skåne snart?

Hamburgare för 185 spänn dafuq?

Middagspriser - Inte så dyrt tycker jag. Har du ätit ute i Stckholm!?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@MrMasj @Wifi @Noob I am @fincken @Yanaa @Teknekt Vad kul! Välkomna.

@Hammonder Min östgötska är ringrostig efter snart sex år i Gävleborg, speciellt över text. Betyder detta att du är på? I sådana fall får du säga vad du vill ha att äta.

Nu känner jag mig lite ignorerad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Tobi the Dobi:

Jag dyker också upp, fantastiskt att ni kommer till Linköping denna gång

Barbricka, Hjortlägg och Creme Brulee för min del.

Skickades från m.sweclockers.com

Välkommen!

Jag vill bara dubbelkolla om du såg att vi köper in barbrickor som vi alla delar på och om du verkligen vill ha en egen?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

SweClockers Meet & Geek ska hållas i hela Sverige, från norr till söder. Nu började vi i Gävle då jag som initiativtagare bor där och Linköping blev steg två då halva forumet av nån anledning tyckte det vore najs.

För att ge svar på er fråga så planerar jag en träff längre norrut och en långt söderut, där är Skåneregionen så klart en het kandidat. Efter det blir det nog att hoppa runt mer i landet.

Låter kanon. Då sparar jag ledighet i jobbet och har lite tålamod och önskar er en härlig kväll

Skrivet av griid:

Middagspriser - Inte så dyrt tycker jag. Har du ätit ute i Stckholm!?

Vi är bortskämda här i Malmö. Du får all-u-can eat buffe för de priserna, eller en stek/planka på resturang utan problem.

Burgare här nere kostar som billigaste (sämre kött) typ 50kr, eller ett helt meal med dricka, fint kött, pommes och en hel del tillbehör för typ 100-150kr.

Med det sagt... ibland får man äta lite dyrare och leva livet

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

@Jacob Jag tar en burgare!

Permalänk
Medlem

En liten undran - Är de här tillställningarna till för alla eller ska man ha något season-pass?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Alotiat Sådär, tog inte många minuter innan de svarade på mitt mail. Dragen Svampburgare är vegetarisk och kommer "förmodligen" gå att få vegansk. Ny rätt som sagt, jag ligger på för att få besked kring det sistnämnda också.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@griid Det enda season-pass som krävs är att du är medlem på SweClockers och tar med ett glatt humör!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tyvärr upptagen hela den helgen, nästa gång det är i Linköping kommer jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@Alotiat Sådär, tog inte många minuter innan de svarade på mitt mail. Dragen Svampburgare är vegetarisk och kommer "förmodligen" gå att få vegansk. Ny rätt som sagt, jag ligger på för att få besked kring det sistnämnda också.

Tack! Då tar jag en vanlig Hamburgare

På tal om mat, har Sweclockers varit i Linköping/Norrköping något tidigare? Är ni förberedda för den östgötska dialekten? Vet att den är förbjuden på allmänna platser i vissa orter runt om i landet, samt att den grövsta östgötskan får endast användas i nödvärn eller krigstider.
(gissar på att Emil har lyckats trycka undan den när han började hos er)