Andra kalas-klipp från Wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Hmm vågar beställa Mi Mix 2? Får dåliga vibbar av att det står authentic framför

Jag beställer med tron att jag förmodligen inte får det jag vill ha, men känner mig trygg med klarna. Glad överraskning bara om sakerna faktiskt kommer och allt står rätt till!

Permalänk
Medlem

Sitter själv o skummar igenom Wish efter något som kan vara prisvärt.

Funderar på att eventuellt byta ut min Astro Mixamp , är dessa "Tube" amps något att ha?
Tycker de ser förjävla coola ut, men man vill ju inte köpa grisen i säcken direkt.
(Primärt för Gaming , Music och Voip)

Permalänk
Medlem

Parfym...

Permalänk
Medlem

Fick just min beställning av en OnePlus 5 bekräftad av Wish, nu hoppas man bara på det bästa! Hade egentligen inte tänkt byta ut min 6P på iallafall ett år till, men batteriet har på senaste tiden varit.. sådär, kan man väl säga

Permalänk
Inaktiv

Tänk inte bara på dyra saker. Finns RPIs och annat skoj också.

Permalänk
Medlem

Förlåt, men hur får man tag i en 50% kod?

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Smart-leds, chromecast/mi box. Även sjukt billiga komponenter för den som är intresserad av lite hemmabyggen (µ-kontrollers alltså).

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Förlåt, men hur får man tag i en 50% kod?

Ta en redan existerande kod. t.ex: ktfabbt
byt ut tre bokstäver i koden ovan och lägg in där du kan lägga till rabattkoder i kassan. Får du ingen/sämre rabatt än du önskar, byt ut ett par bokstäver och testa igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

Länka gärna vilken annons du valde

Sök bara DJI Spark TomTop.

Länkar istället:

https://www.wish.com/c/598e5ef80cbce935ccef9f31
https://www.wish.com/c/593a1d75f853ce73259916ba

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Tack! Hade inte hittat dessa tidigare. Bara sett dom dyrare som innehöll kontroll också.

Blev billigare att beställa det du länkade, drönare och kontroll separat.

Permalänk
Administrativ avgift

Ingen som hittat en riskokare som e nice? Hur jag än söker verkar jag inte hitta xiamois på deras sida

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte det är så mycket billigare om man jämför med tanke på att det inte är nå kända märken. WD har dom blue bla och det är inte värt att beställa därifrån.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinxen:

Länk till den? F.ö stod mitt 1080ti också som avvaktande ett par timmar innan det bekräftades..

Det var som du sa, bekräftelsen kom efter en timme! : )

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

Beställde själv hårddisk från seagate men blev riktigt sugen på en one plus 5😬

Permalänk
Medlem
Skrivet av turtlefiesta:

Beställde själv hårddisk från seagate men blev riktigt sugen på en one plus 5😬

Det var inget fynd utan ett straff

Permalänk

@Jaxione @Hazelberg Har ni fått er beställning bekräftad? Jag fick en bekräftelse när jag bokade, men verkar inte vara "bekräftad" ännu. Eller händer det när beställningen skickas?

Samt, vad valde ni för betalningsmetod? Själv tog jag klarna faktura 14 dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thesoxie:

Fick just min beställning av en OnePlus 5 bekräftad av Wish, nu hoppas man bara på det bästa! Hade egentligen inte tänkt byta ut min 6P på iallafall ett år till, men batteriet har på senaste tiden varit.. sådär, kan man väl säga

Vad sökte du på för att hitta OnePlus 5? Jag hittar bara en massa skal och skit.

Permalänk
Medlem

Meikon undervattenshus till min Fujifilm X-T1 fick det bli, tillsammans med GTX 1070.
https://www.wish.com/search/x-t1#cid=58ec5d2c755c5a42064a541a

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thesoxie:

Fick just min beställning av en OnePlus 5 bekräftad av Wish, nu hoppas man bara på det bästa! Hade egentligen inte tänkt byta ut min 6P på iallafall ett år till, men batteriet har på senaste tiden varit.. sådär, kan man väl säga

Kan du länka? Tack

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Kastroullen: Tog också Klarna 14 dagar. Fick en bekräftelse på mail efter några timmar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskip:

Vad sökte du på för att hitta OnePlus 5? Jag hittar bara en massa skal och skit.

Skrivet av spinxen:

Kan du länka? Tack

https://www.wish.com/c/598c11f690a0f17aee9a40f6

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastroullen:

@Jaxione @Hazelberg Har ni fått er beställning bekräftad? Jag fick en bekräftelse när jag bokade, men verkar inte vara "bekräftad" ännu. Eller händer det när beställningen skickas?

Samt, vad valde ni för betalningsmetod? Själv tog jag klarna faktura 14 dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Har också fått min bekräftad. Klarna betala i nov

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av knge:

Har någon av rabattkodfifflarna egentligen fått hem sina produkter ?

Jag fattar ingenting hur detta funkar men beställde ändå denna laptop mot faktura, får väl se om man får den eller om man bara får räkningen. Blev 4182 med Xiaomi router också.

HASEE Z6-KP5D1 Laptop Notebook PC 15.6" IPS 1920*1080 HD for Intel I5-7300HQ Processors GTX1050 2G GDDR5 8GB DDR4 1TB HDD

Beställt med 55%, grafikkortet på samma order står dock som "behandlas"

Tänkte inte på att läsa beskrivning, kollade bara på bilden och täknte "ultrafire" är ok

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Intressant! Är detta bra?

Permalänk
Medlem

Jag beställde igen...

DJI spark Fly more combo 3287kr totalt.

7493 billigast på prisjakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

Beställt med 55%, grafikkortet på samma order står dock som "behandlas"

Tänkte inte på att läsa beskrivning, kollade bara på bilden och täknte "ultrafire" är ok
https://i.imgur.com/CflDHZ3.png

Passa på att köpa lite brandvarnare och brandsläckare också om du ska använda de där cellerna

Skrivet av trozen:

Intressant! Är detta bra?

Har inte ett själv så kan inte uttala mig om det men finns många recensioner på Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=58CTM397dvs t.ex.

Står inte Anne pro i produktnamnet men ser exakt ut som ett sådant och det är Anne pro-manualen de länkar till i produktbeskrivningen så det bör vara ett Anne pro.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Hittade denna Verbatim 120GB SSD:n, något att ha?

https://www.wish.com/c/58a2e3fed7d3d4528cfb92b4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Passa på att köpa lite brandvarnare och brandsläckare också om du ska använda de där cellerna

Har inte ett själv så kan inte uttala mig om det men finns många recensioner på Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=58CTM397dvs t.ex.

Står inte Anne pro i produktnamnet men ser exakt ut som ett sådant och det är Anne pro-manualen de länkar till i produktbeskrivningen så det bör vara ett Anne pro.

Jajo, har haft ultrafire's och de fungerar bra, tänkte inte på att läsa beskrivningen.
Får fixa en brandsäker box för förvaring och laddning

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare