Permalänk
Medlem

[Bf3] Sweclockers-turnering

Jag undrar om några är intresserad att köra en liten bf3 turnering skulle vilja kolla intresset först

Mode
Squad rush

Spelare
4vs4

Regler:
Inge fusk
Bara sweclockers medlemar
Och ha kul

Vad sägs är det några som är intresserad

Uppdatering

BalderDash Gaming är snälla och offrar en server till oss.

Eyeballers är också snälla och lånar ut sin server så vi har 3 servrar nu

stort kredit till BalderDash gaming, Eyeballers och sweclockers för lån av servrarna

Map vi kommer köra Damavand Peak, Operation Metro och Grand Bazaar

Detta kommer ske den 6/4 2013 kl 17:00

Lagen som har anmält sig (9/12)

  1. Sandia Gaming

  2. BalderDash Gaming

  3. Detfyrablågråsmåsmurfarna

  4. Symthic Vikings

  5. Frukostklubben

  6. Bajs på katten

  7. Gott och Blandat

  8. SweCplay

Vi gör som så nu att om ni vill vara med så blir ni reserv lag om något lag inte kan komma

Reglerna mer specifikt är dom här http://www.esl.eu/eu/bf3/squadrush/4on4/ladder/leagueinfo/

Så om ni har ett lag så pm mig ert lags namn.

Som sagt det kommer bli 6 rundor mot varje lag alltså (du blir först attacker sen defender sen attacker igen men en annan map..)

Server settings

Punkbuster: ON FriendlyFire: ON TeamBalance: OFF KillCam: OFF MiniMap: ON CrossHair: ON 3DSpotting: OFF MiniMapSpotting: ON HardCore: OFF regenerate Health: ON Ticketratio: default (20) Startdelay: 30s (default) Spawn only on Squadleader: OFF Unlocks: all unlocked

vars.ranked "0" punkBuster.activate 1 vars.gamePassword "GAMEPASSWORD" vars.serverName "SERVERNAME" admin.password "ADMINPASSWORD" vars.allUnlocksUnlocked 1 vars.friendlyFire true vars.maxPlayers 8 vars.teamKillCountForKick 0 vars.teamKillValueForKick 41 vars.teamKillValueIncrease 1 vars.teamKillValueDecreasePerSecond 5 vars.autoBalance false vars.killCam false vars.miniMap true vars.3dSpotting false vars.miniMapSpotting true vars.3pCam true vars.vehicleSpawnAllowed true vars.vehicleSpawnDelay 100 vars.bulletDamage 100 vars.nameTag true vars.regenerateHealth true vars.roundRestartPlayerCount 1 vars.roundStartPlayerCount 2 vars.onlySquadLeaderSpawn false vars.soldierHealth 100 vars.hud true vars.crossHair true vars.playerManDownTime 100 vars.playerRespawnTime 100

När vilka spelar

17:00

Detfyrablågråsmåsmurfarna vs sandia gaming (Detfyrablågråsmåsmurfarna Vann )

Sen dom här
ca 18:00
Frukostklubben vs SweCplay (swecplayers vann pågrund av Frukostklubben kom inte )
BalderDash Gaming vs Bajs på katten (BalderDash Gaming vann. Synd att Katten hade problem med spelarna som hade höga ping och fick dc hela tiden )
Gott och Blandat vs Symthic Vikings (Gott och Blandat vann )

SweCplay vs BalderDash Gaming (BalderDash Gaming vann)

Detfyrablågråsmåsmurfarna vs Gott och Blandat (Detfyrablågråsmåsmurfarna vann)

Finalen

BalderDash Gaming vs Detfyrablågråsmåsmurfarna

Matchservers, PW ges av Sandia

Eyeballers Matchserver
SweClockers.com Match Server
BalderDash Gaming matchserver

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Jag är med

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Avstängd

Skulle även vara kul att köra två stora lag mot varandra om man fick folk! Typ Nvidia vs AMD eller något liknande fanboyigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sometime:

Skulle även vara kul att köra två stora lag mot varandra om man fick folk! Typ Nvidia vs AMD eller något liknande fanboyigt!

Ja det skulle vara något

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Sure, kan nog få ihop några.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av Sandia:

Jag undrar om några är intresserad att köra en liten bf3 turnering skulle vilja kolla intresset först

Mode
Squad rush eller squadtd

Spelare
4vs4 eller 5vs5

Regler:
Inge fusk
Bara sweclockers medlemar
Och ha kul

Vad sägs är det några som är intresserad

Skulle gärna vara med!

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Medlem

Hade gärna varit med om jag hade BF3...

Permalänk
Medlem

Kan vi börja nu ?

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marreboy:

Kan vi börja nu ?

Jag har inte tid just nu men annars skulle det fungerat

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Är med !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem

Är med Skriv upp mej

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

JA!! Hade precis en liknande idé i en annan tråd.

Permalänk
Medlem

Fråga är ju vågar ni möta mig

Permalänk
Medlem

Jag är inte direkt en stjärna men låter ju skoj, dock har jag bara BF3+BTK inte premium så är det annat blir det knepigt

Edit:
Föredrar gärna att det är HC med då

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sometime:

Skulle även vara kul att köra två stora lag mot varandra om man fick folk! Typ Nvidia vs AMD eller något liknande fanboyigt!

Och laget som förlorar får göra avbön i forumet och erkänna att den andra sidan är bättre!

Detta kommer att bli kul!

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem

jag hänger på

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Är så på så det spricker, inte just nu bara, alkoholen kickar in så nu ser jag inte skillnad på en stridsvagn och en get

Edit: Det jag försöker säga är att jag är med. ( Don't banna mig)

Permalänk
Medlem

Eyeballers kommer nog vara med (om vi får) beronde på dag och tid

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Medlem

Låter ju skitbra, jag är på! Blir det i normal eller hc ? Föredrar som ovan att spela HC.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag e åsså sugen å va me!!

Permalänk

Jag är på! Men känner att jag kommer förstöra för resten av laget då jag suger på BF3 :/

Permalänk

Jag är på

Permalänk
Medlem

Har ett helt lag med 5 pers här eventuellt 4 som är på

Permalänk

Jag är på, om det finns plats

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Medlem

Jag är också på

Visa signatur

NCase M1 v6 | Intel Core i9 9900K | ASRock Z390 Phantom Gaming ITX | Corsair VENGEANCE LPX 32GB 3200MHz | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX | Corsair Force MP510 SSD 960GB | 2x Samsung 860 EVO 500GB | Corsair SF750 | LG 34GK950G | Acer XB271HU |

Permalänk
Medlem

låter ju jättetrevligt !

Permalänk
Medlem

Jag hänger också på

Visa signatur

coming from you, "fair and square" sounds like a bastardization of our fair language.

Permalänk
Medlem

Lätt fett på XD

Visa signatur

Intel i5 3570K, Radeon HD 6970 artic cooling Accelero Twin Turbo II, 8gb 1600mhz, Fractal Design Define R4, msi Z77-S03, Coler Master GX 750w 80+ brons.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sandia:

...
Bara sweclockers medlemar
...

Har du tillgång till server för detta? Om du vill så kan du pm'a mig och snacka om det. Vi har en 16 spelare som lätt kan konfigureras och den är till för SweClockers medlemmar.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Har du tillgång till server för detta? Om du vill så kan du pm'a mig och snacka om det. Vi har en 16 spelare som lätt kan konfigureras och den är till för SweClockers medlemmar.

Skulle nog kunna bistå med en server för detta om vi är med.

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual