Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag vill gärna va med om det finns plats!

Permalänk

Jag är på adda Minialpstig! återkom gärna med datum också!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Du kan skriva upp BalderDash Gaming
Det är 4vs4 som gäller då va?

Japp det är 4vs4

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Japp det är 4vs4

När kommer denna tävling/turnering ske?
Sen kommer du sätta ut bestämda tider eller hur kommer det att fungera?
eller vi löser det tillsammans sen? då alla kanske inte kan när som

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

jag är med på säg bara till när eller adda mig på origin Zod1az

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk

Jag är gärna med så skriv upp mig! (dundertomten)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

När kommer denna tävling/turnering ske?
Sen kommer du sätta ut bestämda tider eller hur kommer det att fungera?
eller vi löser det tillsammans sen? då alla kanske inte kan när som

Tuneringen kommer ske Lördagen den 13/4 kl 14:00

Efter som vi lånar server så kan vi inte sprida ut det så vi kör alla matcher på samma dag och jag kommer randoma ut tider till alla om det är så man inte kan någon speciell tid på den dagen så får man säga till.

Dom första matcherna kommer ta cirka 4 timmar och sen andra matchen kommer ta cirka 2 timmar och sen finalen blir cirka 1timme och sen om eyeballers var intresserade så får dom spela mot det vinande laget. så totalt kommer det ta 7 timmar.

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Tuneringen kommer ske Lördagen den 13/4 kl 14:00

Efter som vi lånar server så kan vi inte sprida ut det så vi kör alla matcher på samma dag och jag kommer randoma ut tider till alla om det är så man inte kan någon speciell tid på den dagen så får man säga till.

Dom första matcherna kommer ta cirka 4 timmar och sen andra matchen kommer ta cirka 2 timmar och sen finalen blir cirka 1timme och sen om eyeballers var intresserade så får dom spela mot det vinande laget. så totalt kommer det ta 7 timmar.

får man några priser?

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Tuneringen kommer ske Lördagen den 13/4 kl 14:00

Efter som vi lånar server så kan vi inte sprida ut det så vi kör alla matcher på samma dag och jag kommer randoma ut tider till alla om det är så man inte kan någon speciell tid på den dagen så får man säga till.

Dom första matcherna kommer ta cirka 4 timmar och sen andra matchen kommer ta cirka 2 timmar och sen finalen blir cirka 1timme och sen om eyeballers var intresserade så får dom spela mot det vinande laget. så totalt kommer det ta 7 timmar.

Är det inräknat att varje lag får attackera och försvara på varje karta? Som mest kan det alltså bli sex matcher mot samma lag?

Permalänk
Skrivet av Sandia:

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Signa upp mig! Mitt lag heter " Detfyrablågråsmåsmurfarna "

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk

Hade vart jätte kul om folk orkade streama sina matcher

För dom som inte vet så kan man streama ganska bra med Open Broadcaster Software. Det är gratis och kräver mindre än Xsplit.

Skillnaden är som fraps----dxtory

Kommer påminna om detta innan tävling, men se till att få era streams att funka tills dess, det skulle vara roligt att titta på

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Skrivet av Sandia:

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Har nån ett lag man skulle kunna joina?
Min battlelog finns här: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/TheDanishPastry/...

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Medlem

Om det blir seriöst i fråga om upplägg, dvs tydliga regler, server settings, förannonserade maps och minst en veckas varsel så kan jag nog komma in med ett lag!

Vore kul som fan att få lite stryk av Eyeballers!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Kontakta EA:s support? Då måste du kunna bevisa att det är du som är innehavaren av spelet.

Men det spelar nog ingen roll för att både emailen och origin är hackat.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Måste man ha ett lag för att vara med?

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Föresten, PMa mig om jag kommer med!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Är gärna med men har ingen clan

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk

Skriv upp Symthic.

Permalänk
Skrivet av Jockström:

Skriv upp Symthic.

Japp. Team Symthic ska kunna delta med fyra spelare. Insight ovan är med i samma lag.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk

Vet inte om jag kan fixa ett helt lag, någon som är villig att ta med mig i sitt? (tävlat i nordicleague 8v8 div. 2 och 3)

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, har dock inget lag.. Saknar ni en medlem så adda mig på Skype: ossianbrus, postar min battlelog profil när jag kmr hem!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Sandia: Vår rooster har 5 spelare. Är det okej att man har en avbytare?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk

Jag har 5 spelare nu så de är bara höra av sig när du vet de blir av

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sandia:

Så här kommer det bli

Den kommer spela sig Lördagen den 13/4 kl 2 kommer det börja

Tyvärr finns det bara plats för 8 lag för annars tar det för långt tid. det jag har räknat på är en timme för 3 maps
det är bäst av 3 maps

Eyeballers får möta det vinande laget

Kommer man inte inom 5 min så får andra laget walkover

Squad rush
20 tickets
minimap
Friendlyfire
minimapspotting
Unlocks: all unlocked
Man behöver inge expansion

Mitt lag heter Right Bay P12s

så det finns just nu 7 platser kvar först till kvarn

Skriv bara ert lags namn i tråden och helst citera det här

Förslag.

  1. Uppdatera din första post med all info, matchregler och starttider.

  2. Uppdatera första post med alla lag och medlemmar

  3. Skriv i tråden att om folk inte är inskrivna på första posten så är de inte med i uppställningen.

Det gör allt mycket tydligare och lättare. De kan lätt se att de är med, vilka de möter, etc.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockström:

Skriv upp Symthic.

Skrivet av NisseBrevslick:

Japp. Team Symthic ska kunna delta med fyra spelare. Insight ovan är med i samma lag.

Yes, vi kan helt klart vara med om vi får. Skriv gärna upp Symtic Vikings för ett lag i turneringen.
I och med att detta är en intern turnering så är det dock inte vårt 5v5 matchlag som kan komma utan Squad Vikings (en svensk squad) från Team Symtic, vilka självklart redan hänger här!

Permalänk
Skrivet av Lucce11:

Måste man ha ett lag för att vara med?

Jaa, det blir svårt att spela squad rush 4v4 utan medspelare ^^

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaramillo:

Jaa, det blir svårt att spela squad rush 4v4 utan medspelare ^^

Han tänkte nog ifall man delades in i olika lag och inte behövde ha ett färdigt innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Tuneringen kommer ske Lördagen den 13/4 kl 14:00

Efter som vi lånar server så kan vi inte sprida ut det så vi kör alla matcher på samma dag och jag kommer randoma ut tider till alla om det är så man inte kan någon speciell tid på den dagen så får man säga till.

Dom första matcherna kommer ta cirka 4 timmar och sen andra matchen kommer ta cirka 2 timmar och sen finalen blir cirka 1timme och sen om eyeballers var intresserade så får dom spela mot det vinande laget. så totalt kommer det ta 7 timmar.

Kan nog bistå med en server så vi kan få lite bättre valmöjligeter på tider osv!
För inget kul om man ska trängas på en server och va tvungen att lire på bestämd tid som kanske alla i sitt lag inte kan osv!
Måste naturligtvis kolla detta med klanen innan jag kan säga ngt till 100%

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com