Extra trevliga människor från swec som ni vill skriva om?

Permalänk

Hatten av för Frantic, Den mannen kunde hjälpa folk för några år sedan innan vi hade köpforumet, han var nog inblandad i varenda tråd om att köpa en ny dator.

Permalänk

Psionicist och ilja ligger i topp på min lista, även om jag bara gillar o läsa deras smarta/roliga inlägg Skulle vilja lägga till många fler på listan då de flesta här verkar trevliga!

edit: Att jag glömde lägga till Leeloo var dåligt av mig! (kattfällan glömmer jag aldrig)

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk

Derox var en jag glömde förut, också en som skriver mycket bra grejer här på forumet.

Haha, trodde aldrig det skulle komma någon som tyckte jag skrev vettiga saker. Tycker de flesta verkar ta allt personligt Men man tackar och bockar i var fall!

Hur som helst finns det en hel del sköna typer här, vissa som jag kommer ihåg namnen på men andra inte.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Hedersmedlem

oooh! Vem är det som haft tävlingar här på forumet och gett bort priser ur egen ficka! Kommer inte på vad han heter!

Permalänk
Avstängd

CSM101: Vi har alltid olika åsikter om allt och skriver allmänt nedvärderade saker till varandra. Men innerst inne vet jag att han älskar mig. <3

Zack_Ersa, flancen, Danne2k m.fl: Mycket trevliga diskussioner i styrketräningstråden.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
oooh! Vem är det som haft tävlingar här på forumet och gett bort priser ur egen ficka! Kommer inte på vad han heter!

DarkMx1000? Fast jag kanske är helt ute och cyklar nu?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Hedersmedlem

Nope, det stämmer ju! Det är väl definitivt en värdig medlem i denna "lista".

Permalänk
Medlem

Hahaha!
Det här var ju lite av en överraskning

Själv skulle jag nog säga att några av de som skapar det där lilla kliandet i mina fingrar när jag ser deras trådar/inlägg är:
Psionicist
FULLMOON
MBY
Loaded
Cloudstone
RedFlip
Darkmoon
ilja

Finns många många fler, men dessa var de jag kunde komma på på rak arm sådär.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
Är det inte belga som alltid har vart medlem på sweclockers, och klockade riktigt mycket förut?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Möjligt att han gjorde det, kan också hört det men inte riktigt säker, men låter som det kan stämma bra..

Derox var en jag glömde förut, också en som skriver mycket bra grejer här på forumet.

Jag själv skriver inte mycket alls längre, är mest inne och läser bara, men man får väl en sådan period själv antar jag

Njae, då tror jag ni blandat ihop mig med någon. Har vart medlem någorlunda länge och jag var här och läste mycket redan "in the blue old days" men klockat sådär jättemycket har jag aldrig gjort. Visst, knappt något här hemma går på oklockat, men inte sådär att det är något speciellt med det.

Dig Eptk vet jag att jag snackat lite med här i några trådar men det var ju ett tag sen. Nästan säker på att det var inne i spel-delen. Men du är lite sällsynt nu för tiden

Ändå jättetrevligt att folk lägger märke till en

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Hahaha!
Det här var ju lite av en överraskning

Själv skulle jag nog säga att några av de som skapar det där lilla kliandet i mina fingrar när jag ser deras trådar/inlägg är:
Psionicist
FULLMOON
MBY
Loaded
Cloudstone
RedFlip
Darkmoon
ilja

Ändå jättetrevligt att folk lägger märke till en

Precis, får fan inte glömma MBY med sina inlägg, sjukt trevligt å läsa

Permalänk
Medlem

Liv&Helvete
Skön snubbe vars inlägg trådar alltid var spot-on.

Hipshot
Hatälskad av hela sweclockers, Killen hade 7-9 anmärkningar och var fortfarande kvar.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
Liv&Helvete
Skön snubbe vars inlägg trådar alltid var spot-on.

Hipshot
Hatälskad av hela sweclockers, Killen hade 7-9 anmärkningar och var fortfarande kvar.

han verkar bara ha 2 "aktiva" inlägg och dem är..gamla

Lika med hipshot, och ja man har sett hans inlägg hehe.

Permalänk

Nu ska en relativt nyreggad (har vart medlem sen 2008 men avslöjar inte mitt nick från då, blev nämligen avstängd med det ) säga vad han tycker

tcntad - alltid lika kul saker han skriver om
CSM101 - SweCs doktor om vi säger så
Loaded - ja vad ska man säga?
FULLMOON - alltid lika kul att läsa hans loggar och historier
MBY - allmänbildad

Sen såklart -Pale-, har läst igenom hans tråd...

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Hahaha!
Det här var ju lite av en överraskning

Själv skulle jag nog säga att några av de som skapar det där lilla kliandet i mina fingrar när jag ser deras trådar/inlägg är:
Psionicist
FULLMOON
MBY
Loaded
Cloudstone
RedFlip
Darkmoon
ilja

Finns många många fler, men dessa var de jag kunde komma på på rak arm sådär.
Njae, då tror jag ni blandat ihop mig med någon. Har vart medlem någorlunda länge och jag var här och läste mycket redan "in the blue old days" men klockat sådär jättemycket har jag aldrig gjort. Visst, knappt något här hemma går på oklockat, men inte sådär att det är något speciellt med det.

Dig Eptk vet jag att jag snackat lite med här i några trådar men det var ju ett tag sen. Nästan säker på att det var inne i spel-delen. Men du är lite sällsynt nu för tiden

Ändå jättetrevligt att folk lägger märke till en

Japp det stämmer bra det hehe, säkert också sen tiden innan då jag nickade "cyme" här på forumet.

Men jag ska ta och bättre mig och börja skriva mera igen, det dyker upp mer och mer roliga trådar speciellt här på OÄ.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ojojoj, tacka för all uppmärksamhet, kul att folk lägger märke till en när man har segdragna diskussioner på molekylnivå med en motpart.

Jag har varit i Norge och jobbat och snart är skolan igång igen, vilket tillsammans med hojletande gjort att jag fått mindre tid att vara här på sistone. Men försöker så gott jag kan i mitt favvotråd som handlar om sjukdomar där främst azzex fx dyker in när han har tid.

Crippa90 ditt lilla mysmongo, sluta sprida falska rykten, jag älskar inte dig, jag älskar att hata dig

För mig finns det specifika namn för varje del, ÖÄ kan jag inte tänka mig utan Crippa, tcntad, Zartax, Haricots, EvilNed, derox, Cloudstone, Fullmoon o CO medan de mer faktakopplade delarna vore rätt fattiga utan tex MBY, xjom, aqualize o company.

helt enkelt för många för att få med alla de som för mig utgör kärnan i SweC.

Permalänk

iofs satt på sweclockers föregående design än det är nu vad jag minns från den tiden var att jag alltid satt på biblioteket hade ingen dator hemma / en tid 56k modem det jag kommer ihåg är att det var grymma mods i galleriet.

sen så dröjde det innan jag testade att regga mig då hade dom ändrat designen...

läser mest skriver ibland kanske därför ingen vet vem jag är dock suttit nästan varje dag sen ja reggade mig 2006...

sweclockers är beroende framkallande

Permalänk
Medlem

Kul som fan att läsa att folk lägger märke till en! Man blir lite varm i magen. SweC är ju mitt andra hem på ett sätt. Mina polare hatar mig för varje gång jag får låna deras dator så loggar jag in här. Har nog mitt user/pass sparat på fler än 8 datorer!

Finns många fina människor här... för att nämna ett par;
Belga - Allmänt sköna intelligenta inlägg, håller med på många punkter
sprucetwig - Älskar hans inlägg bara. Brukar oftast hålla med varandra om allt, förutom att PS3 är bättre än Xbox360...
mattias - Har aldrig riktigt pratat med honom men han verkar så go och snäll
MBY - Gör det vackraste människan kan göra; sprida kunskap.
Psionicist - Den som fick mig att lära mig mer om libertarianism
Loaded - Verkar vara en sjukt fin människa, utan sarkasm
Raol - Mattesnille?
Eptk (Cyme) - My fellow PS3are
Fredag - Gillar hans spelintresse och inlägg
Ilja - Älskar hans inlägg bara
-=FULLMOON=- - För att han håller många delar av forumet levande
RedFlip - För hans paris-resa och att han påminner mig om mig själv
CSM101 - Håller igång diskussioner, och man lär sig mycket samtidigt.
daVani - För hans filmintresse
EvilNed - För hans filmintresse och zombie-uppsatser

Aja, finns säkert fler. Men ja, jag bor här på SweC och kommer nog vara kvar så länge forumet finns kvar.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Belga är ju helt klart den skönaste personen på detta forum. Men även P-NILZ och Skruvis är värda att nämna.

Jag vet inte vad jag gjort men nu fick jag en liten tår i ögat, damn you silly boy.

Själv känner jag väll att jag inte är tillräckligt aktiv för att komma ihåg någon speciell, det skulle väll då vara m0rk, kode, Alakai och aake i anime tråden, där det till skillnad från 4chan inte är så mycket "I'm right, you're wrong

Sen kommer jag ihåg Sledgehammer's och Mr TT's vilda debatter.

"Prescott är det bästa Intel har gjort."

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Nästan skumt, trodde inte ens en liksom hade mig i åtanke

Skoj att man gör ett intryck, helt klart!

Tänkte jag skulle utöka lite,

Cloudstone - Skön snubbe, verkar vara på samma plan som mig i många lägen!
Belga - Har nästan alltid något smart att säga i alla lägen
likkwiq - bra inlägg

Men åhh, finns många glada man vill nämna..Blir för mycket

Big love ya'll

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Crippa90 ditt lilla mysmongo, sluta sprida falska rykten, jag älskar inte dig, jag älskar att hata dig

Puss på dig med!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Kul som fan att läsa att folk lägger märke till en! Man blir lite varm i magen. SweC är ju mitt andra hem på ett sätt. Mina polare hatar mig för varje gång jag får låna deras dator så loggar jag in här. Har nog mitt user/pass sparat på fler än 8 datorer!

Finns många fina människor här... för att nämna ett par;
Belga - Allmänt sköna intelligenta inlägg, håller med på många punkter
sprucetwig - Älskar hans inlägg bara. Brukar oftast hålla med varandra om allt, förutom att PS3 är bättre än Xbox360...
mattias - Har aldrig riktigt pratat med honom men han verkar så go och snäll
MBY - Gör det vackraste människan kan göra; sprida kunskap.
Psionicist - Den som fick mig att lära mig mer om libertarianism
Loaded - Verkar vara en sjukt fin människa, utan sarkasm
Raol - Mattesnille?
Eptk (Cyme) - My fellow PS3are
Fredag - Gillar hans spelintresse och inlägg
Ilja - Älskar hans inlägg bara
-=FULLMOON=- - För att han håller många delar av forumet levande
RedFlip - För hans paris-resa och att han påminner mig om mig själv
CSM101 - Håller igång diskussioner, och man lär sig mycket samtidigt.
daVani - För hans filmintresse
EvilNed - För hans filmintresse och zombie-uppsatser

Aja, finns säkert fler. Men ja, jag bor här på SweC och kommer nog vara kvar så länge forumet finns kvar.

Dock tråkigt att göra dig besviken :/, du måste faktiskt blanda ihop mig med någon annan..

Historien bakom "cyme" nicket var att jag hade det en längre tid (några år) sedan märkte att jag att de var upptaget på var och vartannat ställe, så jag fick helt enkelt ta att byta (så just detta inte skulle inträffa).

Hade gärna varit din FellowPs3are men tyvärr, äger inte ens någon, men min broder gör.

Dock minns jag dig som en schysst kille, minns inte riktigt från vilka trådar.
Som belga sa innan så har jag hållit mig rätt "borta" senaste tiden, inte många skrivna inlägg, men ska börja med det igen, och förhoppningsvis blir jag ihåg kommen för den jag är en vacker dag

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone

Loaded - Verkar vara en sjukt fin människa, utan sarkasm

Jag är förvånad över att folk här gillar mig överhuvudtaget, men jag gillar att man måste klargöra att man inte är sarkastisk när man talar om det

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

m0rec
hedis
micket
velotex
seraphim

Vad hände med Raol?, han har inte synts till på ett tag

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Medlem

Må säga att alla, ja alla SweC:are är en samling goa och trevliga personligeheter.

CSM101 - Dr SweC, ofc
Fullmoon - inspirationskälla
Sen har vi den klassiska samlingen:
belga, ilja, tcnad, loaded, Evil_AnAnAs, Psionicist, MBY, Cloudstone, [WP@]Wolverine, MegaN00bie, zAjben, Shimonu m.m.fl

Sen den vi alla känner starkt för -Pale-, må du vila i frid ;(.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Jag är förvånad över att folk här gillar mig överhuvudtaget, men jag gillar att man måste klargöra att man inte är sarkastisk när man talar om det

Det är lugnt, jag hatar dig.

Hatar alla. Alla.

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
oooh! Vem är det som haft tävlingar här på forumet och gett bort priser ur egen ficka! Kommer inte på vad han heter!

minibite3 ?

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Måste nog nämna RedFLip sjuk go kille!

Och, vi får inte glömma bort pale snacka om en kämpe, han lärde mig mycket!

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Nu ska en relativt nyreggad (har vart medlem sen 2008 men avslöjar inte mitt nick från då, blev nämligen avstängd med det ) säga vad han tycker

tcntad - alltid lika kul saker han skriver om
CSM101 - SweCs doktor om vi säger så
Loaded - ja vad ska man säga?
FULLMOON - alltid lika kul att läsa hans loggar och historier
MBY - allmänbildad

Sen såklart -Pale-, har läst igenom hans tråd...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Ojojoj, tacka för all uppmärksamhet, kul att folk lägger märke till en när man har segdragna diskussioner på molekylnivå med en motpart.

Jag har varit i Norge och jobbat och snart är skolan igång igen, vilket tillsammans med hojletande gjort att jag fått mindre tid att vara här på sistone. Men försöker så gott jag kan i mitt favvotråd som handlar om sjukdomar där främst azzex fx dyker in när han har tid.

Crippa90 ditt lilla mysmongo, sluta sprida falska rykten, jag älskar inte dig, jag älskar att hata dig

För mig finns det specifika namn för varje del, ÖÄ kan jag inte tänka mig utan Crippa, tcntad, Zartax, Haricots, EvilNed, derox, Cloudstone, Fullmoon o CO medan de mer faktakopplade delarna vore rätt fattiga utan tex MBY, xjom, aqualize o company.

helt enkelt för många för att få med alla de som för mig utgör kärnan i SweC.

Skitkul!

Trodde verkligen inte så "många" faktiskt läste mina inlägg, riktigt goigt:)

Jadu, CSM101 sammanfattar det hela bra, MBY & Company är ju kärnan i swec så utan dem vad skulle det vara kvar:(

RIP Pale, Läst hans tråd och tja.. svårt å få till orden tyvär, men en riktig kämpe var han iaf:).

Finns ju otroligt många goa gubbar å tjejer på swec:D.

Permalänk
Medlem

-Pale- Är helt klart en minnesvärd kille. Vilken kämpe och vilket mod han hade. Alltid positiv trots att det var "illa". En hjälte i mina ögon!

Ilja är också en som ska ha credd för sin musik som han delar med sig av samt dem roliga fotbollsreferaten han bjuder på.

Alla andra som bjuder på sig själv och försöker liva upp stämningen på ett positivt sätt eller dela med sig av sin kunskap ska ha stort tack.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
-Pale- Är helt klart en minnesvärd kille. Vilken kämpe och vilket mod han hade. Alltid positiv trots att det var "illa". En hjälte i mina ögon!

Ilja är också en som ska ha credd för sin musik som han delar med sig av samt dem roliga fotbollsreferaten han bjuder på.

Alla andra som bjuder på sig själv och försöker liva upp stämningen på ett positivt sätt eller dela med sig av sin kunskap ska ha stort tack.

Det där fick mig att tänka på freddan som imo ska ha elogé för att startat tråden. För jag vet att jag själv inte alltid kommer överens med alla här, men nu så inser man ändå att det är alla dessa udda diskussionspar som de facto utgör ÖÄ.
Ps. glömde Sentenced innan. Drar sällan jämnt med honom, men lärt mig en hel del må jag säga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101

För mig finns det specifika namn för varje del, ÖÄ kan jag inte tänka mig utan Crippa, tcntad, Zartax, Haricots, EvilNed, derox, Cloudstone, Fullmoon o CO medan de mer faktakopplade delarna vore rätt fattiga utan tex MBY, xjom, aqualize o company.

Hoppas du menar att det skulle vara lugnare här utan mig ;). Och ja, jag gillar att provocera människor. Varför? Därför att det är bästa sättet att få folk att tänka själva istället för att köra på sådant de blivit itutade hela sitt liv

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"