Extra trevliga människor från swec som ni vill skriva om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
-Boris- är ett bittert gammalt troll, klart han förtjänar sin avstängning och det är ingen större förlust öht.

Vad faen säger du om Böllegubben?
Han är en ytterst trevlig människa!

Extra trevliga människor på swec finns det gott om men jag slår ett litet extraslag för FLAGEL.
En riktig vän, en extra lillebror.

Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No
Vad faen säger du om Böllegubben?
Han är en ytterst trevlig människa!

Extra trevliga människor på swec finns det gott om men jag slår ett litet extraslag för FLAGEL.
En riktig vän, en extra lillebror.

jo flagel, han hade ju en länk till bilder på en skitsnygg brud på sin sida

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Cat_Fish_1 eller vad han nu heter skickade en SLI-brygga till mig. Hade dock ingen anvnändning av den så gav bort den till någon annan här på forumet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Genesis, Stormraider och daVani. Speciellt recessionerna av alla filmer daVani ser på är intresannt att läsa

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No
Vad faen säger du om Böllegubben?
Han är en ytterst trevlig människa!

Extra trevliga människor på swec finns det gott om men jag slår ett litet extraslag för FLAGEL.
En riktig vän, en extra lillebror.

Trevlig människa får han väl vara bäst han vill, men på forumet på senare tid är hans enda bidrag mer gnäll än 4 AMD-talibaner med trasig DNA-stege skulle kunna koka ihop på en livstid.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

MBY är väl min "idol" här på forumet iaf. Fullmoon har tillfört mycket också. Sedan har medlemmarna med registreringsdatum kring -02 alltid något kul att komma med när de droppar in i någon tråd.

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

OSkar000

Han stängde av Alex_95 för att han diskriminerade mig och flera andra i en tråd jag skapat. Tack åter igen för det!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Kom på några till när jag plöjde igenom tråden:

GoTaLL - Kom från ingenstans och började bygga psykotiska chassin, hög klass på hans arbete, och alltid trevliga trådar!
OSkar000 - Har haft några sköna projekt som att snökyla en Pentium 1 och ATX-konvertera ett gammalt AT-chassi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No
Vad faen säger du om Böllegubben?
Han är en ytterst trevlig människa!

Extra trevliga människor på swec finns det gott om men jag slår ett litet extraslag för FLAGEL.
En riktig vän, en extra lillebror.

Jag trodde du hata honom? eller ni har funnit varandra?
Va inte FLAGEL gay btw?

Visa signatur

Blow me!

Permalänk
Medlem

Glömde en mycket viktig person! Fattar inte hur jag kunde glömma han. Exterm är det i alla fall Väldigt schyst person som inte heller bor så långt bort från mig ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Bushman18
Fankn
Ragny
Frostmork

Det är också bra personer!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv

MBY

För att har mycket att säga och kan fördjupa sig i princip allt. Dock lite svår att förstå ibland eftersom det han skriver känns som ur en fakta bok.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Netjamo
MBY

För att har mycket att säga och kan fördjupa sig i princip allt. Dock lite svår att förstå ibland eftersom det han skriver känns som ur en fakta bok.

Jo, han är som ett lexikon. Verkar kunna det mesta. Inte konstigt att det står "Allmänbildad" under namnet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Netjamo
MBY

För att har mycket att säga och kan fördjupa sig i princip allt. Dock lite svår att förstå ibland eftersom det han skriver känns som ur en fakta bok.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jo, han är som ett lexikon. Verkar kunna det mesta. Inte konstigt att det står "Allmänbildad" under namnet.

Allmänbildad är bara förnamnet, vandrande lexikon passar också in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Allmänbildad är bara förnamnet, vandrande lexikon passar också in

Jo, ställ en fråga och han kommer med ett riktigt rejält svar. Förstår inte hur han kan ha så mycket i sitt huvud.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jo, ställ en fråga och han kommer med ett riktigt rejält svar. Förstår inte hur han kan ha så mycket i sitt huvud.

Inte jag heller, helt underbart:D

Permalänk
Hedersmedlem

Faktiskt alla jag träffat i sweclockersredaktionen gillar jag, trevliga killar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Faktiskt alla jag träffat i sweclockersredaktionen gillar jag, trevliga killar.

Håller med. Mest bara pratat med Andreas D men han är en bra kille!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Höll upp med att läsa och skriva ett bra tag, främst efter att ÖÄ försvann där, men har börjat nu senaste halvåret.
Många man gillade har tyvärr försvunnit, eller så postar de extremt sällan

Snarare så att man stör sig lite på vissa men det är väl som när man börjar i en ny klass. Den där typen man stör sig på lär man känna och sedan tycker man precis tvärt om.

Nåja, borde skriva någon men då måste jag tänka efter länge för jag vill inte missa någon.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag skickar kärlek till både Snorfisk och Largoplz. Vilka jag för övrigt träffade på först I Eve-Online och som sedan visade sig även vara på swec. De lurkar dock rätt kraftigt men är riktigt trevliga

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Faktiskt alla jag träffat i sweclockersredaktionen gillar jag, trevliga killar.

Förutom mig då?

Go bump...

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

Belga och Zcenicx är en kanonkillar bägge två tycker jag: de har min respekt.:) Jag tror att Zcenicx och belga är nog teknikvärldens motsvarighet till "Andlig fader" eller något ditåt.:):P Alltid ärlig lugn, sansad och hjälpsam.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Förutom mig då?

Go bump...

Förutom xpahze kanske

Permalänk
Medlem

Otroligt nog blev jag faktiskt nämnd en gång i denna tråd. Måste medge, hur löjligt det än låter, att det värmer jävligt mycket. Själv känner jag igen många och tycker trots många klagomål att Swec inte är som förr, att det faktiskt är riktigt riktigt bra. Vi har några riktiga original och sköna lirare som hänger här men personligen så är Loaded den i särklass mest rubbade klockarn jag stött på. Har nog aldrig skrattat så mycket som till hans inlägg!
Har ju trappat ner något på inläggen och swecandet på sistone men de som jag minns bäst och sett oftast är följade gangsters;

Cloudstone - pluggar till pilot, bor i HGB/GBG(?), dessutom har du gjort köttbulleresan (Australien-Thailand) väl?
Belga - skapar mycket debatt och trevliga diskussioner. Du säger alltid precis vad du tycker och tänker, keep it up!
Evil_AnAnAs - Ser dig överallt men kan inte riktigt förknippa med var eller vad.
tcntad - Skaffa avatar FFS.
RedFLip - KÄnde sig deppig men skaffade samtidigt jobb på Blizzard. Det kan ju helt ärligt inte finnas någon gräns över vad du kan åstadkomma. Riktigt grymt!
-=FULLMOON=- - Har läst för längesen att du inte haft jobb, istället verkar det som att sitter du och förgyller hela sweclockers med tusentals posts och bilder på fantastiska byggen. Cred till dig!
flashen - Tar mycket grymma foton om jag inte minns fel?
eas@tetris - Sett dig på många ställen här och var, för mig jag fått något PM av dig också, minns dock inte vad det handlade om.
bud_bundy - Killen med den grymmaste paint-bilen som avatar!
Ilja - Killen med ett gediget skägg. Du postade någon tråd om ett fotbollslag du lirade i för gigantiskt längesen. Vet inte vad den handlade om riktigt men minns att den var jävligt rolig.
Alakai - Jag råkade dissa dig omedvetet i en tråd för längesen och har för mig att folk skrev att du blev ägd. Själv hade jag riktigt dåligt samvete för du skrev en ledsen min riktad åt mig. Jag vet inte om jag bad om ursäkt eller inte men hoppas du inte tog illa upp och att du är lika hård som din avatar.
Allexz - Du blev väl farsa för ett år sen eller två? Dessutom minns jag att du postade en bild på familjen, både du och din flickvän/sambo(?) hade red-eyes, men inte er dotter/son som hade de största och vackraste ögonen ever.
Glemmy - Sett dig överallt, tycker både ditt nick och avatar kan vara det coolaste som finns på swec.
Sanazin - Är du kille eller tjej? Av någon anledning så har jag alltid trott det var du på den blå-aktiga avataren.

och givetvis han med knip-kinderna, Rich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
eas@tetris - Sett dig på många ställen här och var, för mig jag fått något PM av dig också, minns dock inte vad det handlade om.
---
och givetvis han med knip-kinderna, Rich.

Aw! Blev faktiskt riktigt glad och skickade runt det där till folk på msn!

Mm, någon måste ju cybernypas

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
*rövslickande av random nonames bortplockat*

och givetvis han med knip-kinderna, Rich.

HA! Jag visste att det inte bara jag som insett att Rich inte är en person utan enbart koms ihåg pga sina runda bullkinder!

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Otroligt nog blev jag faktiskt nämnd en gång i denna tråd. Måste medge, hur löjligt det än låter, att det värmer jävligt mycket. Själv känner jag igen många och tycker trots många klagomål att Swec inte är som förr, att det faktiskt är riktigt riktigt bra. Vi har några riktiga original och sköna lirare som hänger här men personligen så är Loaded den i särklass mest rubbade klockarn jag stött på. Har nog aldrig skrattat så mycket som till hans inlägg!
Har ju trappat ner något på inläggen och swecandet på sistone men de som jag minns bäst och sett oftast är följade gangsters;

*lista över sweclockers maffians överhuvuden:D*

och givetvis han med knip-kinderna, Rich.

Jag ? skaffa avatar ? I helvete heller

Har försökt tidigare men de har ju fan inte funkat. Försökt efter konstens alla regler men misslyckats:(

Tror du summerar listan rätt bra, det finns så otroligt mkt skönt folk på swec:)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
/.../
och givetvis han med knip-kinderna, Rich.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Aw! Blev faktiskt riktigt glad och skickade runt det där till folk på msn!

Mm, någon måste ju cybernypas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
HA! Jag visste att det inte bara jag som insett att Rich inte är en person utan enbart koms ihåg pga sina runda bullkinder!

Fan va gott. Jag är SweC:arn som folk förknippar med bullkinder.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Japp, upp med lite bilder nu för att stärka din roll som Sweclockers bullkinds mod.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Japp, upp med lite bilder nu för att stärka din roll som Sweclockers bullkinds mod.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end