Dell Chromebook & Surface platta

Permalänk

Dell Chromebook & Surface platta

Hej!

Har efter avslutat arbete fått lite saker över som jag inte har någon användning för.

2 st Chromebook 3120, en med touchskärm och en utan. Dessa är inte använda mer än sammanlagt 10 timmar för att testa lite appar så dom är fräscha! Bedrövligt bra batteritid måste jag säga att dom har också! Nypris på dessa är över 3500kr, finns bara på Dustin tydligen: https://www.dustinhome.se/product/5010824015/chromebook-11-31...

Jag har tyvärr inga lådor kvar eller kvitton då dom gavs till mig av min arbetsplats. Pga detta kan vi starta en budgivning på 1000kr styck.

Jag har även en Surface platta, måste vara första generationen. Tyvärr utan tangentbordet, men det gör ingenting för det var så otroligt värdelöst dåligt så man använder ändå tangentbordet på skärmen.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1512332
Vi kan starta en budgivning på 400kr på denna.

Dessa kommer skickas med Schenker, och levereras helt tomma och redo för köparen. Man betalar mig med Swish, summa + frakt och dom skickas när betalningen nått mig! Självklart har dom alla en laddare

Vi kör budgivning fram till söndag 11/11 klockan 18. Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud

Skrivet av Deuterocanon:

Hej!

Har efter avslutat arbete fått lite saker över som jag inte har någon användning för.

2 st Chromebook 3120, en med touchskärm och en utan. Dessa är inte använda mer än sammanlagt 10 timmar för att testa lite appar så dom är fräscha! Bedrövligt bra batteritid måste jag säga att dom har också! Nypris på dessa är över 3500kr, finns bara på Dustin tydligen: https://www.dustinhome.se/product/5010824015/chromebook-11-31...

Jag har tyvärr inga lådor kvar eller kvitton då dom gavs till mig av min arbetsplats. Pga detta kan vi starta en budgivning på 1000kr styck.

Jag har även en Surface platta, måste vara första generationen. Tyvärr utan tangentbordet, men det gör ingenting för det var så otroligt värdelöst dåligt så man använder ändå tangentbordet på skärmen.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1512332
Vi kan starta en budgivning på 400kr på denna.

Dessa kommer skickas med Schenker, och levereras helt tomma och redo för köparen. Man betalar mig med Swish, summa + frakt och dom skickas när betalningen nått mig! Självklart har dom alla en laddare

Vi kör budgivning fram till söndag 11/11 klockan 18. Lycka till!

Läs hela annonsen här

Tja sätter ett bud på båda datorerna alltså 1000x2. Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Dexthaa:

Tja sätter ett bud på båda datorerna alltså 1000x2. Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deuterocanon:

1200:- för den med touch bjudet.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av mattiasc:

1200:- för den med touch bjudet.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem

@Deuterocanon: Vilken typ av skärm är det på modellen med pekskärm? Verkar som om 3120 såldes både med IPS- och TN-panel.

Permalänk
Skrivet av hakro807:

@Deuterocanon: Vilken typ av skärm är det på modellen med pekskärm? Verkar som om 3120 såldes både med IPS- och TN-panel.

Har ingen aning faktiskt, hittar ingen info någonstans. Men skulle tippa på IPS då den är ganska glossig och färgen är bra, inte lika matt som en TN kan vara. Men som sagt, inte säker.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deuterocanon:

Har ingen aning faktiskt, hittar ingen info någonstans. Men skulle tippa på IPS då den är ganska glossig och färgen är bra, inte lika matt som en TN kan vara. Men som sagt, inte säker.

Skickades från m.sweclockers.com

Är ju ganska enkelt att kontrollera genom att vinkla skärmen fram och tillbaka. Blir det ordentliga färgskiftningar så är det TN, behålls färgerna så är det IPS.

Permalänk

Hej! Bjuder 1200 kr för Chromebooken utan touchskärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Skrivet av Slowbro's Bro:

Hej! Bjuder 1200 kr för Chromebooken utan touchskärm.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk

Avslutat! Grattis till vinnarna, ni har fått PM