Webhallen - en stor besvikelse

Permalänk
Medlem
Skrivet av biggles:

Jag fick precis ett trevligt samtal från Webhallen. De har kommit med ett bra förslag hur vi ska lösa det inträffade och ber om ursäkt för det inträffade. Så från min horisont är problemet löst och händelsen utagerad! Bra jobbat trots allt, Webhallen!

Strålande! Bra webhallen, förhoppningsvis så har de lärt sig något och kontaktar dig INNAN de stryker något på ordern nästa gång.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem

Jag bojkottar webhallen.
Sämre får man verkligen leta efter.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Jag beställde SW:TOR från dem i måndags, nya medlemmar skulle visst kontakta kundtjänst för att få early access koden.
Mailade dem direkt. När jag inte fått något svar eller kod i onsdags så försökte jag ringa, deras telefon kopplade ner direkt efter man fått välja mellan hårdvara eller spel hela dagen.
Fick dock svar på mailet onsdag eftermiddag och spelet kom i brevlådan igår.
Men tycker ändå det är dålig kundhantering.

Kan tyvärr säga att SW:TOR är inte webhallens fel, problemet är worldwide, säger inte det av egen erfarenhet
dock sätt många complaints om det. Skyll på EA isåfall inte butiken du köpte de från.

Permalänk
Medlem

Bara jag som är nyfiken på vad de erbjöd??

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

Förutom de små problemen jag haft så handlar allt från Webhallen själv efter dom öppnat butik vid centrallagret, går så jäkla smidigt än att behöva sitta vänta på Posten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Bara jag som är nyfiken på vad de erbjöd??

Jag vill inte gå in på exakta detaljer, men jag fick ett generöst erbjudande om rabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Kan tyvärr säga att SW:TOR är inte webhallens fel, problemet är worldwide, säger inte det av egen erfarenhet
dock sätt många complaints om det. Skyll på EA isåfall inte butiken du köpte de från.

Hur tänkte du nu?
Skulle EA vara ansvarig för att webhallen inte svarar på mail och att de har stängt av sin telefon?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Även jag är besviken på webhallen. La en beställning den 14 December på över 4000 kronor. Orden är fortfarande obehandlad. Blir nog inga julklappar i år till barnen verkar det som.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Hur tänkte du nu?
Skulle EA vara ansvarig för att webhallen inte svarar på mail och att de har stängt av sin telefon?

Om du inte förstår vad ja menar, då tycker ja du bara ska ignorera meddelandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Om du inte förstår vad ja menar, då tycker ja du bara ska ignorera meddelandet.

Och då tycker jag du ska följa ditt eget råd. Det var du som citerade mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning den 18 nov på 12k. Har fortfarande inte fått min order då dom strulat runt med lagerstatus o ersättnings hårdvara. Får jag inte denna order i veckan avbeställer jag. Aldrig att jag kommer anförtro mig i dessa nötter igen. Mailkontajten är dryg, korkad och oärlig. Telefonkontakten är skit. Är inte växeln avstängd så är den blockerad med kafé o kaka. Lata!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scetchy:

Gjorde en beställning den 18 nov på 12k. Har fortfarande inte fått min order då dom strulat runt med lagerstatus o ersättnings hårdvara. Får jag inte denna order i veckan avbeställer jag. Aldrig att jag kommer anförtro mig i dessa nötter igen. Mailkontajten är dryg, korkad och oärlig. Telefonkontakten är skit. Är inte växeln avstängd så är den blockerad med kafé o kaka. Lata!

Från Webhallen ska man köpa med uthämtning i butik, ruggigt snabba, bästa butiken enligt mig, störst lager och bästa priser och bra med butiker i Sthlm.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ni vet om att var man än vänder sig finns det korkad personal och idioter va?

Jag har alltid handlat på Sveavägen och nu senare i solna utan några somhelst problem överhuvudtaget och det har jag gjort sen 2004.

Varför ens börja gnälla och skriva att ni inte tänker köpa nåt mer i nämnd butik bara för att det krånglar en eller två gånger?