Permalänk
Inet
Skrivet av BennyZ:

Tack för all information Ni är helt klart den bästa affären att handla från Sjukt kompetent servicepersonal som också jobbar i ljusets hastighet! Samt er närvaro här på Swec är guld värd!

Tack för de vänliga orden!

Skrivet av MrAdde:

Tjena!

Tänkte höra om ni kommer ta in ASRock Z87 Extreme6/ac, och isåfall, ungefär hur mycket kommer det kosta?

Det är inte det här du menar?

http://www.inet.se/produkt/1902418/asrock-z87-extreme6-atx

Skrivet av DDemis:

Hej igen Inet!

När får ni in dessa komponenter?
Asus ROG Maximus VI Impact
Asus ROG Geforce GTX 770 Poseidon
Corsair Carbide Air 540

Mvh!

Har tyvärr ingen information om det i dagsläget och vad jag kan se så är inte produkterna lanserade i Sverige ännu så för tidigt att säga något konkret. Bara att hålla utkik på webben för vi kommer med största sannolikhet lägga upp så fort vi vet mer!

Skrivet av MystiX:

Är http://www.inet.se/produkt/6901591/silverstone-strider-650w-s... något som inkommer igen? Den verkar ha försvunnit från nästan alla andra butiker.

Tvvärr en produkt som utgått och som vi inte kommer kunna få tag på igen.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Entusiast
Skrivet av inet.se:

Nej jag menar Extreme6/ac.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Moderkortet ser ut så här, som han syftar på: http://www.asrock.com/mb/Intel/Z87%20Extreme6ac/

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

Tjallå!
Kommer ni fortsätta ta in och sälja moderkort med sockel 1155, eller kommer de inom en snar framtid försvinna och ersättas med 1150?
Skulle nämligen gärna vilja uppgradera mitt moderkort utan att byta processor någon gång de närmaste månaderna.
Inte så att ni har ett eller två kvar då, utan flera att välja på menar jag.

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in fler Silver Arrow SB-E eller har dem slutats tillverkas?

De står alltid som gula.

Visa signatur

Jag har värsta speldatorn, med massa komponenter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sickly:

Kommer ni ta in fler Silver Arrow SB-E eller har dem slutats tillverkas?

De står alltid som gula.

Det finns väl 9 i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Tjena Inet,

Vet ni när ni kan få in AMD A10 6700 och ASRock FM2A85X-ITXFM2 i lager igen?
Sitter med avtryckarfingret redo på köpknappen

hihi, jag högg näst sista exet av A85X imorse
En timme senare var även det sista sålt.
Men ja, har haft koll på det senaste dagarna och sett att dom gått åt snabbt, hoppas ni tar in fler kort.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om Inet jobbar idag eller inte eftersom att de är en röd dag idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wORD32:

Någon som vet om Inet jobbar idag eller inte eftersom att de är en röd dag idag?

Telefonlinjen är stängd iallafall! Misstänker därför att det är röd dag för dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wORD32:

Någon som vet om Inet jobbar idag eller inte eftersom att de är en röd dag idag?

Skrivet av Raesmus:

Telefonlinjen är stängd iallafall! Misstänker därför att det är röd dag för dem.

Ni har inte lekt med tanken att kolla inet.se?

Permalänk
Medlem

Hej Inet! Är det möjligt att byta ut chassi från bitfenix outlaw till Fractal design define r4?
Har bl a problem med ljudet på front panelen. Jag ska iväg någondag till er butik i stockholm för felsökning och reperation, tror moderkortet på något sätt gick sönder efter jag kollde om någn kabel var lös. Men om jag har kvar kvitto kan man byta ut det?

Skulle varit skit grymt isåfall!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Inaktiv

Hej

Kommer ni sälja Silverstone Sugo SG10 och i så fall, när väntas den komma in på lager.

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in Gainward GTX 770 Phantom 4GB? Verkar vara väldigt populärt på komplett.se (det är oftast slutsålt).

Tack för en extremt bra butik!

Visa signatur

Asrock Extreme 44670K @ 4.4 GHzGTX 770 4GB @1250/3663 MHzCorsair TX650Corsair K90Logitech G700Qpad QH-90

Permalänk
Master of Overkill

Hej Inet.

Jag köpte precis ett Corsair 900D stämmer detta Central lager status?
https://www.inet.se/produkt/6911402/corsair-obsidian-900d-sva...

Det va 10 i lager köpte mitt och sen är det 9 chassin kvar så hoppas det stämmer

Vill ha chassit innan Dreamhack

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Hej Inet
Finns det en splitter på sida som gör 2x 4pin till cpu pwm?
Har letat men inte hittat :/
Alltså CPU_FAN -> 2x PWM -> 2 fläktar på kylare kontrollerat av cpu värme via PWM?

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Inet
Skrivet av MrAdde:

Nej jag menar Extreme6/ac.

Skrivet av Miska:

Moderkortet ser ut så här, som han syftar på: http://www.asrock.com/mb/Intel/Z87%20Extreme6ac/

https://www.inet.se/produkt/1902510/mk-asrock-z87-extreme-6ac

Ligger uppe nu! Tyvärr inget leveransdatum just nu men vi uppdaterar så fort vi vet mer. Produktinformationen uppdateras inom kort också givetvis

Skrivet av olle_gamer98:

Tjallå!
Kommer ni fortsätta ta in och sälja moderkort med sockel 1155, eller kommer de inom en snar framtid försvinna och ersättas med 1150?
Skulle nämligen gärna vilja uppgradera mitt moderkort utan att byta processor någon gång de närmaste månaderna.
Inte så att ni har ett eller två kvar då, utan flera att välja på menar jag.

På sikt kommer 1155 att utgå precis som 1156 utgick när 1155 lanserades. Kommer med största sannolikhet att dröja mer än ett par månader men det är svårt att garantera något då det beror på hur försäljningen är och hur mycket som finns kvar hos distributörer.

Skrivet av Sickly:

Kommer ni ta in fler Silver Arrow SB-E eller har dem slutats tillverkas?

De står alltid som gula.

Finns i lager i skrivande stund!

Skrivet av Red110:

Hej Inet! Är det möjligt att byta ut chassi från bitfenix outlaw till Fractal design define r4?
Har bl a problem med ljudet på front panelen. Jag ska iväg någondag till er butik i stockholm för felsökning och reperation, tror moderkortet på något sätt gick sönder efter jag kollde om någn kabel var lös. Men om jag har kvar kvitto kan man byta ut det?

Skulle varit skit grymt isåfall!

Gör så att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så får vi kolla på det!

Skrivet av godspeed:

Tjena Inet,

Vet ni när ni kan få in AMD A10 6700 och ASRock FM2A85X-ITXFM2 i lager igen?
Sitter med avtryckarfingret redo på köpknappen

https://www.inet.se/produkt/5308723/amd-a10-6700-3-7-ghz-fm2 finns i lager nu men tyvärr inget leveransdatum på moderkortet ännu. Håll utkik på hemsidan för vi uppdaterar så fort vi vet mer!

Skrivet av anon214613:

Hej

Kommer ni sälja Silverstone Sugo SG10 och i så fall, när väntas den komma in på lager.

Kommer med största sannolikhet att ta in det men har tyvärr inte mer uppgifter än så i dagsläget.

Skrivet av Vation:

Kommer ni få in Gainward GTX 770 Phantom 4GB? Verkar vara väldigt populärt på komplett.se (det är oftast slutsålt).

Tack för en extremt bra butik!

Tack för dom vänliga orden

Tyvärr är det inget som vi kommer att ta in i dagsläget utan fokuserar på dom tillverkare vi har i sortimentet för att kunna erbjuda bra priser och tillgång.

Skrivet av Skylar7s:

Hej Inet
Finns det en splitter på sida som gör 2x 4pin till cpu pwm?
Har letat men inte hittat :/
Alltså CPU_FAN -> 2x PWM -> 2 fläktar på kylare kontrollerat av cpu värme via PWM?

Hmm, ska kolla med inköpsavdelningen och se om det är något som går att få tag på. Återkommer!

Skrivet av tvelander:

Hej Inet.

Jag köpte precis ett Corsair 900D stämmer detta Central lager status?
https://www.inet.se/produkt/6911402/corsair-obsidian-900d-sva...

Det va 10 i lager köpte mitt och sen är det 9 chassin kvar så hoppas det stämmer

Vill ha chassit innan Dreamhack

Stämmer bra Lagersaldon uppdateras varje 15min. Om allt går som det ska hos Posten ska du ha chassit innan helgen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Skön personal i er fysiska butik (Malmö), bra telefonservice och helt OK priser. Är alltid er jag litar på i första hand när de gäller teknik grejor!

Permalänk
Medlem

Varför kan man inte betala med Paypal

Permalänk
Medlem

Hej kära Inet!
Är detta någonting ni kan få tag i? Behöver 4st

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Varför kan man inte betala med Paypal

det är ju bara att använda kort eller internetbank?

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Varför kan man inte betala med Paypal

För att paypal är en skit tjänst?

Använd direktbetalning eller kort.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Inet
Skrivet av Skylar7s:

Hej Inet
Finns det en splitter på sida som gör 2x 4pin till cpu pwm?
Har letat men inte hittat :/
Alltså CPU_FAN -> 2x PWM -> 2 fläktar på kylare kontrollerat av cpu värme via PWM?

Det här borde vara det du är ute efter, eller?

http://www.inet.se/produkt/8906279/adapter-1x-cpu-2x-flaktar-...

Skrivet av Jikz:

Skön personal i er fysiska butik (Malmö), bra telefonservice och helt OK priser. Är alltid er jag litar på i första hand när de gäller teknik grejor!

Härligt! Kul att höra

Skrivet av friskybob:

Varför kan man inte betala med Paypal

Skrivet av DDemis:

det är ju bara att använda kort eller internetbank?

Skrivet av Torach:

För att paypal är en skit tjänst?

Använd direktbetalning eller kort.

Vi har faktiskt tittat på att införa Paypal som betalningsalternativ men valde bort det då vi inte kände att det var något som direkt efterfrågades utan fokuserar istället på att införa alla större banker med direktbetalning som första steg.

Skrivet av Brainsplitter:

Hej kära Inet!
Är detta någonting ni kan få tag i? Behöver 4st

Koller med vår distributör och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det här borde vara det du är ute efter, eller?

http://www.inet.se/produkt/8906279/adapter-1x-cpu-2x-flaktar-...

Härligt! Kul att höra

Vi har faktiskt tittat på att införa Paypal som betalningsalternativ men valde bort det då vi inte kände att det var något som direkt efterfrågades utan fokuserar istället på att införa alla större banker med direktbetalning som första steg.

Koller med vår distributör och återkommer!

Ja det var en sådan ungefär

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem

Hej Inet, har väntat en vecka på en order nu. Det är bland annat Noctua NH-U14S som varit "gul" hela tiden och inget leveransdatum. Ska jag avbeställa eller kommer det in?

Permalänk
Inet
Skrivet av Tosse123:

Hej Inet, har väntat en vecka på en order nu. Det är bland annat Noctua NH-U14S som varit "gul" hela tiden och inget leveransdatum. Ska jag avbeställa eller kommer det in?

Ska landa i veckan om leveransen kommer som planerat!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Glöm att jag sa något, ifall någon såg.
Jag hittade svaret på min fråga.

Permalänk
Medlem

Har beställt en dator med chassit https://www.inet.se/produkt/6901533/silverstone-precision-ps0... men "pricken" har varit gul sedan en vecka tillbaka, kommer chassit in inom den närmsta framtiden eller kommer jag få vänta minst två veckor till?

MVH Fredde

Permalänk
Medlem

Har ni möjligheten att ta in XSPC EX240 multiport?

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem