Permalänk
Medlem

Jag undrar när ni ska få in den vita 24 pin-kabeln till AX860 http://www.inet.se/produkt/6911425/corsair-ax860-760-sleeved-...
Och ni kanske skulle kunna ha något trevligt paketpris om man köper en AX860 + sleeved cables

Visa signatur
Permalänk
Inet

Goodmorgon allihopa

Skrivet av FearKill:

Tackar vet ni när den kommer in på lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Har tyvärr inget datum i dagsläget men håll utkik på produktsidan för vi uppdaterar så fort vi vet mer!

Skrivet av TKD_1337:

Jag har två frågor och med tanke på tiden just nu och att helgen stundar så hoppas jag att någon användare kan svara på frågorna.

Hur lång är leveranstiden om man bokar i butik på något som Inet har i centrallagret? Kan man skippa att hämta ut det man bokat, d.v.s. om jag t.ex. skulle ångra mig, utan att det kostar något?

Normalt tar det 1-2 arbetsdagar för en vara att komma till butik från centrallagret.

Det är en helt vanlig bokning så absolut inget köptvång på något sätt. Vi önskar dock att du meddelar oss om du bestämmer dig för att inte hämta ut varan så vi kan ta bort bokningen och frigöra produkten till andra kunder.

Skrivet av Widholm:

Du har inget köptvång

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av BennyZ:

Jag undrar när ni ska få in den vita 24 pin-kabeln till AX860 http://www.inet.se/produkt/6911425/corsair-ax860-760-sleeved-...
Och ni kanske skulle kunna ha något trevligt paketpris om man köper en AX860 + sleeved cables

Ska dra det vidare och återkommer till dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Morning Inet.
Du kan inte få fram något ungefär datum för http://www.inet.se/produkt/6606673/razer-goliathus-alpha-mous...
Beställde för en vecka sen nu ungefär.

Permalänk
Inet
Skrivet av Nivity:

Morning Inet.
Du kan inte få fram något ungefär datum för http://www.inet.se/produkt/6606673/razer-goliathus-alpha-mous...
Beställde för en vecka sen nu ungefär.

Ser ut att komma i lager preliminärt nu på onsdag!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av BennyZ:

Jag undrar när ni ska få in den vita 24 pin-kabeln till AX860 http://www.inet.se/produkt/6911425/corsair-ax860-760-sleeved-...
Och ni kanske skulle kunna ha något trevligt paketpris om man köper en AX860 + sleeved cables

Kommer i lager preliminärt i slutet på denna veckan eller i början på nästa!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kommer i lager preliminärt i slutet på denna veckan eller i början på nästa!

Har ni något preliminärt datum när ducky med dyesubs kommer i lager?

Mvh Nicklas

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Hej! jag undrar hur lång tid det tar att få en dator man har beställt av er (ex en man har byggt själv och som ni monterar?)

Visa signatur

it's not about the kills, it's about the calls

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag undrar om det finns någon beställning lagd på http://www.inet.se/produkt/6101825/cooler-master-storm-quick-... och i så fall om ni har något preliminärt datum när det kan tänkas komma in?

Visa signatur

||NZXT Phantom 410||ASUS P8Z77-V||i7 3770K @ 4.2GHz||8 GB Corsair Vegeance LP 1600MHz||Gigabyte GTX 670 2Gb OC||Corsiar CX600||Intel 520 120GB SSD||

Roses are red, My screen is blue

I sit here wondering, WTF did I do

Permalänk
Medlem

Synd att ni sänkte Corsair Vengeance 2000 med 150kr någon timme efter att jag la en order på ett par

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem

Varför skickar ni inte med alla kartonger från komponenterna när din har satt ihop? Det blir lite svårt att sälja utan.. Vet att NCIX i USA gör det!

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vackaan:

Synd att ni sänkte Corsair Vengeance 2000 med 150kr någon timme efter att jag la en order på ett par

Det går att häva köpet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tollen:

Det går att häva köpet.

men jag fick ett sms där det står att jag inte kan göra några ändringar längre... Hur gör man isåfall?

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Skrivet av Skylar7s:

Varför skickar ni inte med alla kartonger från komponenterna när din har satt ihop? Det blir lite svårt att sälja utan.. Vet att NCIX i USA gör det!

Inte så vanligt.. Kontaktade däremot komplett.se 2år efter mitt datorköp där och frågade om esd påsar till delarna jag tänkte sälja. Fick dom 1-2 dagar senare på posten Grym service där !

Permalänk
Medlem
Skrivet av k4ptenen:

Hej! jag undrar hur lång tid det tar att få en dator man har beställt av er (ex en man har byggt själv och som ni monterar?)

7-10dagar normalt hos Inet bygger upp dator.

Visa signatur

╔═══════════════════════╗
║ _Vill du ha svar? Tryck på CITERA!! _║
╚═══════════════════════╝

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Skylar7s:

Varför skickar ni inte med alla kartonger från komponenterna när din har satt ihop? Det blir lite svårt att sälja utan.. Vet att NCIX i USA gör det!

Tror säkert de skickar bara du hör av dig i tid innan de bygger datorn. Dock får du nog betala frakten som tillkommer för 10 tomma kartonger.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Tror säkert de skickar bara du hör av dig i tid innan de bygger datorn. Dock får du nog betala frakten som tillkommer för 10 tomma kartonger.

Synd att de inte nämner något om de..sånt tänker man på i efterhand ju

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Skylar7s:

Synd att de inte nämner något om de..sånt tänker man på i efterhand ju

Man får inte allt serverat på silverfat här i livet
Gäller att faktiskt göra lite själv.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Inet
Skrivet av THEBADGUY:

Har ni något preliminärt datum när ducky med dyesubs kommer i lager?

Mvh Nicklas

Kommer preliminärt i början på nästa vecka!

Skrivet av k4ptenen:

Hej! jag undrar hur lång tid det tar att få en dator man har beställt av er (ex en man har byggt själv och som ni monterar?)

Skrivet av Anonyman:

7-10dagar normalt hos Inet bygger upp dator.

Stämmer som Anonyman skriver - normalt 7-10 arbetsdagar men ofta går det faktiskt snabbare än så!

Skrivet av Melle345:

Hejsan, jag undrar om det finns någon beställning lagd på http://www.inet.se/produkt/6101825/cooler-master-storm-quick-... och i så fall om ni har något preliminärt datum när det kan tänkas komma in?

Ska landa i nästa vecka!

Skrivet av Vackaan:

Synd att ni sänkte Corsair Vengeance 2000 med 150kr någon timme efter att jag la en order på ett par

Skicka oss ett PM med ditt ordernummer så kan vi kolla på det!

Skrivet av Skylar7s:

Varför skickar ni inte med alla kartonger från komponenterna när din har satt ihop? Det blir lite svårt att sälja utan.. Vet att NCIX i USA gör det!

Det du beställer av oss är en komplett dator och får givetvis en kartong till den "produkten" så att säga. Att alltid skicka alla tomma kartonger skulle innebära rätt mycket högre fraktkostnader och även en hel del logistiska problem då tomma kartonger tar mycket plats.

Om du kontaktar oss innan vi du lägger din order så är det möjligt att vi kan göra ett undantag för dig.

Ska tillägga att vi givetvis skickar med alla tillbehören som kommer med alla komponenter.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Jag försöker för tillfället att beställa lite varor genom er hemsida med betalnings alternativet (betala i augusti).

Men var gång jag försöker betala och slutföra min order (när allt är ifyllt och godkänt från min sida) så laddar sidan om och jag kommer till samma sida igen.

Det kommer inte upp några felmeddelanden om att address eller annat skulle vara fel.
Jag har beställt för 2 månader sen med samma kunduppgifter utan problem.
Dessutom har jag provat göra denna beställning på 2 olika datorer men det har gett mig samma fel (omladdning utav sidan).

Så om det inte enbart är för mig detta händer så verkar det vara något fel på erat betala i augusti tillval.

Mvh
Andreas

Permalänk

Hej! Försöker här oxå, Har ett problem med mitt Corsair Vengance 1500. Igår sprack det upp på detta vis: http://fuskbugg.se/dl/WfY5E2/2013-05-28_20-04-43_87.jpg
Sedan efter 10 min användning så spricker hela och luren hänger i sladden atm.
Garantintiden finns kvar, men o andra sidan är det lätt sagt att det är mitt fel då det är yttre skador? Värt att nämna är att båda lurarna funkar, MEN med glapp så ibland hör jag bara från ena och glappet är lokaliserat i volymdosan. Hade samma glappfel på mina andra Corsairlurar...

Vad tror ni? Har fått instruktioner av eran kundservice att anmäla och skicka in men vill bara veta hur det brukar bli då det känns onödigt att skicka in och åka på massa undersökningsavgifter och sånt..

Permalänk
Medlem

Är det bara kampanj på det röda? Verkar så när man klickar och kollar runt på priserna iaf.

http://www.inet.se/sok/corsair-k70

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av Kaddey:

Hej Inet,

Jag försöker för tillfället att beställa lite varor genom er hemsida med betalnings alternativet (betala i augusti).

Men var gång jag försöker betala och slutföra min order (när allt är ifyllt och godkänt från min sida) så laddar sidan om och jag kommer till samma sida igen.

Det kommer inte upp några felmeddelanden om att address eller annat skulle vara fel.
Jag har beställt för 2 månader sen med samma kunduppgifter utan problem.
Dessutom har jag provat göra denna beställning på 2 olika datorer men det har gett mig samma fel (omladdning utav sidan).

Så om det inte enbart är för mig detta händer så verkar det vara något fel på erat betala i augusti tillval.

Mvh
Andreas

Klarna hade lite driftstörningar häromdagen och möjligtvis att det kan ha påverkat. Vi kollar på möjligheten att uppdatera till ett nyare system som även kommer att ge bättre felmeddelanden eftersom det är lite bristfällig information i dagsläget.

Har testat själv göra ett köp och gick igenom utan problem. Det du kan göra är att kontakta oss direkt på info@inet.se så får vi försöka undersöka det närmare vad som kan vara fel.

Skrivet av linusberg:

Hej! Försöker här oxå, Har ett problem med mitt Corsair Vengance 1500. Igår sprack det upp på detta vis: http://fuskbugg.se/dl/WfY5E2/2013-05-28_20-04-43_87.jpg
Sedan efter 10 min användning så spricker hela och luren hänger i sladden atm.
Garantintiden finns kvar, men o andra sidan är det lätt sagt att det är mitt fel då det är yttre skador? Värt att nämna är att båda lurarna funkar, MEN med glapp så ibland hör jag bara från ena och glappet är lokaliserat i volymdosan. Hade samma glappfel på mina andra Corsairlurar...

Vad tror ni? Har fått instruktioner av eran kundservice att anmäla och skicka in men vill bara veta hur det brukar bli då det känns onödigt att skicka in och åka på massa undersökningsavgifter och sånt..

Det är tyvärr inte så mycket mer vi kan säga här utan vi behöver helt enkelt ha in det för att kunna göra en bedömning och för att eventuellt ta det vidare till Corsair.

Det vi kan göra är att om du mailar bilden direkt till oss på info@inet.se så kan våra servicetekniker ta en titt och se om det eventuellt är ett känt fel på just den modellen.

Men som sagt, det är jättesvårt att säga något konkret utan att ta in hörlurarna.

Skrivet av KaakaaN:

http://gyazo.com/3308530fb868808e2dc490a9a1dcc527.png

Är det bara kampanj på det röda? Verkar så när man klickar och kollar runt på priserna iaf.

http://www.inet.se/sok/corsair-k70

Stämmer som du skriver att det endast gäller röda versionen. Liten miss i kommunikationen internt men banners är nu uppdaterade!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crapmind:

Hej Inet. För länge sedan frågade ja om ni skulle göra en app (android, ios) för eran sajt lr om det blir en mobilsida. Undrar hur det går om detta?

Hej igen Inet. Som sagt, nu har det gått ett helt år sedan jag förfrågade senast om ni ska göra det som står överst här i rutan? Så hur det med den processen?

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk
Inet
Skrivet av Crapmind:

Hej igen Inet. Som sagt, nu har det gått ett helt år sedan jag förfrågade senast om ni ska göra det som står överst här i rutan? Så hur det med den processen?

Det är faktiskt på gång! Vi har fått anställt en ny programmerare och har äntligen börjar komma lite mer i fas med en del projekt som helt enkelt inte funnits tid till.

Kan dock inte säga något exakt datum när den går live tyvärr men som sagt, vi jobbar på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är faktiskt på gång! Vi har fått anställt en ny programmerare och har äntligen börjar komma lite mer i fas med en del projekt som helt enkelt inte funnits tid till.

Kan dock inte säga något exakt datum när den går live tyvärr men som sagt, vi jobbar på det!

Är det alltså en app som utvecklas?

Vore det inte bättre att utveckla en mobilsida som funkar på alla mobiler.
Det känns alltid dumt att bli nedprioriterad för att man har en WP8 mobil, trots att den i mångas åsikt är bättre.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Inet
Skrivet av HerrGoreMann:

Är det alltså en app som utvecklas?

Vore det inte bättre att utveckla en mobilsida som funkar på alla mobiler.
Det känns alltid dumt att bli nedprioriterad för att man har en WP8 mobil, trots att den i mångas åsikt är bättre.

Läste ditt inlägg lite snabbt - det ÄR en mobilanpassad sida vi håller på att jobba med!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av inet.se:

Hej!
Ni planerar inte att plocka in en sånhär:
SST-TS09 eller liknande produkt?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Vet inte om detta är rätt ställe att skriva på?

Men tänkte att jag bara måste ge beröm till Inet och berätta om mina goda erfarenheter av detta företag.

För några dagar sedan beställde jag en större beställning från Inet. När jag skall betala ordern så står det att transaktionen skickas, men sen händer inget. Jag får ingen orderbekräftelse så jag beställer ordern igen och får en bekräftelse på mailen. För att vara på den säkra sidan så skickar jag ett mail till Inet för att säkerställa att jag inte gjort två beställningar.

Direkt efter jag mailat så bestämmer jag mig för att ringa upp till supporten då det handlade om en företagsbeställning och för att jag inte vågade chansa. När jag ringer upp supporten så har det bara gått några minuter efter det att jag mailat. När de svarar och jag berättar om mitt problem så vet de precis vem jag är. Det visade sig att de redan hade kontrollerat att endast en beställning hade gått igenom och hade kontrollerat att allt var korrekt innan jag ringde.

Jag har nog aldrig varit i kontakt med någon support som har avhandlat ett ärende så fort, med en underbar attityd, och ett riktigt professionellt kunnande.

Kan också nämna att jag gjorde beställningen i måndags och fick leveransen i onsdags, och då fanns ändå inte en av varorna på lagret. Det är vad jag kallar för snabb leverans.

Så jag vill ge en stor eloge till Inet och deras support.

Visa signatur

Dator: Corsair 4000D|i7 13700KF|ASRock Z790|MSI RTX4090|Seasonic Platinum 1kW|Kingston KC3000 2TB|G.SKill 32GB DDR5 @6400 cl32|Noctua D15|

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Hej!
Ni planerar inte att plocka in en sånhär:
SST-TS09 eller liknande produkt?

De har en liknanade produkt, den finner du här nedan:
http://www.inet.se/produkt/8906314/harddisk-adapter-for-barba...

Visa signatur

| Z370 AORUS Gaming 7 | i7 8700k | GTX 1080 Ti | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 256 GB x2 |
| Acer X34 |

Permalänk
Medlem

Kan ni ta hem coollaboratory liquid ultra kylpasta? Den är grym och 100% metall, väldigt populär när man deliddar CPUer.