Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Torach:

Det var som fan. Bara fått med elkablar till mina kort.

Mitt numera antika Sapphire 6970 kom också med en 2-3m HDMI-kabel, så det förekommer ibland.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av Brainsplitter:

Hej!
Hur gick det med?

Ligger upplagt! Räkna med ca 1 veckas leveranstid från det att vi fått in beställning.

http://www.inet.se/produkt/6308831/noctua-nh-u9d0-a3

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Ligger upplagt! Räkna med ca 1 veckas leveranstid från det att vi fått in beställning.

http://www.inet.se/produkt/6308831/noctua-nh-u9d0-a3

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=782150#extra
Något ni kommer få in?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Inet
Skrivet av znorlaxvbg:

Tyvärr inget som vi kommer ta in i dagsläget.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Ligger upplagt! Räkna med ca 1 veckas leveranstid från det att vi fått in beställning.

http://www.inet.se/produkt/6308831/noctua-nh-u9d0-a3

Tack så mycket!
Jag tar och beställer en senare idag för att kolla så mitt moderkort och CPU:er fungerar. Ligger lite dåligt till ekonomiskt med nyköpt bil och alla avgifter dom ska ta för allt så får börja med en.
Kan ni ordna fram resterande 3 kylare tills nästa löning om allt fungerar? Dvs efter 25 juli så ni har det på lager?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack!

Ville bara snabbt tacka er for att ni la till fraktfritt pa min order utan att jag behovde saga till.

Trogen kund sen 2010 och forhoppningsvis i manga ar till!

Permalänk
Medlem

Ett tillägg, det verkar lite tunt på vattenkylningslagret i allmänhet hos inet. Är det på väg in från leverantörer eller är det lång leveranstid på vattenkylningsdelar för tillfälle?

Visa signatur

"Det här systemet fungerar urkasst." - operatör.
"Hur ska det fungera då?" - jag
"Gör så att det fungerar som jag vill." - operatör.
/facepalm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Otur:

Ett tillägg, det verkar lite tunt på vattenkylningslagret i allmänhet hos inet. Är det på väg in från leverantörer eller är det lång leveranstid på vattenkylningsdelar för tillfälle?

2 av varorna finns ju i lager hos respektive butiker. Sen tror jag rent generellt att just "custom" vattenkylning och dess alla komponenter är nånting som en återförsäljare som Inet inte har tonvis av på lager som t.ex AquaTuning osv. som är specialiserade på just den typen av kylning. Hellre då att man har ett aningen mindre lagersaldo men som ändå är komplett sortiment än massor som man kanske inte får sålt. Just i och med att det inte är alltför många som verkligen kör riktig vattenkylning, i jämförelse med sluten H2O och vanlig luftkylning.
Mycket rabbel, det är i alla fall min syn på det hela.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

I kassan hade jag velat ha en sida efter att man matat in address och betalningsuppgifter där man kunde granska köpet innan man bekräftar det.

Alltså istället för
Kundvagn -> Kassa (leverans & betalningsuppgifter) -> Slutför Köp

hade det varit:

Kundvagn -> Kassa -> Granska Order -> Slutför Köp

Visst kan man "granska" ordern i kassan men jag tycker det blir sämre översikt med alla andra alternativ än det man valt som rör till det lite. Kanske bara är jag men stör mig lite på när sidor hoppar över granska sidan.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

2 av varorna finns ju i lager hos respektive butiker. Sen tror jag rent generellt att just "custom" vattenkylning och dess alla komponenter är nånting som en återförsäljare som Inet inte har tonvis av på lager som t.ex AquaTuning osv. som är specialiserade på just den typen av kylning. Hellre då att man har ett aningen mindre lagersaldo men som ändå är komplett sortiment än massor som man kanske inte får sålt. Just i och med att det inte är alltför många som verkligen kör riktig vattenkylning, i jämförelse med sluten H2O och vanlig luftkylning.
Mycket rabbel, det är i alla fall min syn på det hela.

givetvis är det så, jag funderar på att köpa delar dock och såg att i princip allt jag vill ha är slut. Det är ju inget direkt fel på de andra butikerna, men inet har ju även annat kul som man kan köpa. Det var bara frågan om det är några dagars väntetid eller 3 veckor.

Visa signatur

"Det här systemet fungerar urkasst." - operatör.
"Hur ska det fungera då?" - jag
"Gör så att det fungerar som jag vill." - operatör.
/facepalm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Otur:

Ett tillägg, det verkar lite tunt på vattenkylningslagret i allmänhet hos inet. Är det på väg in från leverantörer eller är det lång leveranstid på vattenkylningsdelar för tillfälle?

Lång leveranstid är ett understatement. I morgon är det 3 veckor sedan jag bestälde bla. vattenblock till HD 7970 och fortfarande är inget skickat. Det är iaf. sista gången jag köper nå't av dom som dom inte redan har ett regält lager av.

Permalänk
Medlem

Hej!
Var inne och köpte ett Logitech G430 hos er idag, när jag installerar mjukvaran för Headsetet, så Dog min USB mus (Razer Naga).

Gick inte att använda musen försen man avinstallerade Logitechs mjukvara, men hur ska man göra? jag vill ju gärna använda de funktionerna i mjukvaran.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Inet

Många av dessa produkter är inget som vi generellt lagerhåller utan tar hem för när vi får in en beställning. Vanlig leveranstid om det finns i lager hos vår distributör är ca 1-2 veckor. Kollar du på respektive produktsida så ser du att några har uppdateras med leveransdatum och EK PSC 10mm G1/4 har ersatts av en ny version.

Skrivet av konabu:

Ville bara snabbt tacka er for att ni la till fraktfritt pa min order utan att jag behovde saga till.

Trogen kund sen 2010 och forhoppningsvis i manga ar till!

Inga problem!

Skrivet av Zpiritual:

I kassan hade jag velat ha en sida efter att man matat in address och betalningsuppgifter där man kunde granska köpet innan man bekräftar det.

Alltså istället för
Kundvagn -> Kassa (leverans & betalningsuppgifter) -> Slutför Köp

hade det varit:

Kundvagn -> Kassa -> Granska Order -> Slutför Köp

Visst kan man "granska" ordern i kassan men jag tycker det blir sämre översikt med alla andra alternativ än det man valt som rör till det lite. Kanske bara är jag men stör mig lite på när sidor hoppar över granska sidan.

Tack för feedbacken - har dragit vidare detta till systemansvarige!

Skrivet av anon999:

Lång leveranstid är ett understatement. I morgon är det 3 veckor sedan jag bestälde bla. vattenblock till HD 7970 och fortfarande är inget skickat. Det är iaf. sista gången jag köper nå't av dom som dom inte redan har ett regält lager av.

Skicka oss ett PM här med ditt ordernummer så kan vi kolla upp leveranstiden närmare! Troligtvis är det en bristvara som inte finns i lager hos vår distributör.

Skrivet av OskarW90:

Hej!
Var inne och köpte ett Logitech G430 hos er idag, när jag installerar mjukvaran för Headsetet, så Dog min USB mus (Razer Naga).

Gick inte att använda musen försen man avinstallerade Logitechs mjukvara, men hur ska man göra? jag vill ju gärna använda de funktionerna i mjukvaran.

Kontakta oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så ska vi hjälpa dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inaktiv

Ordernummer:5922241

Jag har redan mailat Mats Lundberg hos er, kanske bäst att ta det den vägen om det blir att avbryta beställning och betala tillbakst mina pengar?

Har väntat på prylarna i 3 veckor nu och tänker vänta den här veckan ut. Har ni fortfarande inte fått tag på kylblocken vill jag att ni stryker HELA beställningen och betalar tillbaks pengarna men jag hoppas hoppas hoppas att det inte ska behövas.

Permalänk
Medlem

Kanske en fråga som inte bara är riktad till Inet utan flera utav de större aktörerna men eftersom ni verkar vara väldigt aktiva så postar jag den här.

Hur kommer det sig att ingen utav de större aktörerna (Inet , Webhallen , Komplett , Cdon , Dustin) tar in grafikkort från Club 3D? Försöker dom inte vara närvarande på Sverigemarknaden eller är det av andra anlednignar ?

Visa signatur

"Why do I have to be Mr.Pink? "

Permalänk
Medlem

Jag har ett tag varit intresserad av att byta ut mitt 10åriga OEM-tangentbord, men vill gärna prova tangentbordet i butik. Är det en möjlighet?

(Här är tangentbordet förresten:)
https://www.inet.se/produkt/6606667/ducky-g2pro-dyesub-dark-g...

EDIT: Såg att det bara var två ex kvar :/ Kommer ni få in tangentbordet igen, eller är det sista chansen att köpa ett nu?

EDIT 2: Är det full nkey rollover, dvs. att man kan trycka ner alla tangenter samtidigt?

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Avstängd

Måste bara ta mig tiden här att berömma Inet. Fruktansvärt bra support på alla plan. Både info/order besvaras nästan direkt.

En sak som jag blev förbluffad över är att dom ringde upp mig idag över mitt problem som jag förklarade över mail? Den servicen är guld - att man som företag tar sig verkligen tiden att RINGA sina kunder. Är fortfarande chockad.

Komplett är bra likaså med sin garanti osv men Inet tar banne mig priset.

Guldmedalj!

Permalänk
Medlem

21/6 ringer till supporten angående ett moderkort med ej fungerande bios. Killen i telefon svarar att jag ska åka in med det till butik så de kan kolla moderkortet. Jag passar också på att fråga hur man byter kylpasta och jag berättar att jag tänkt köpa processorkylare i butik när jag åker in med moderkortet. support killen säger att de i butik kan göra detta åt mig som kompensation. Jag blir glatt överraskad då de kan tänka sig göra detta även fast det inte är deras fel att moderkortet ej fungerar som det ska.

24/6 Jag åker in till butiken(2h tur och retur) och de berättar att det kan ta tills imorgon att kolla på moderkortet då de har en massa annat att göra. Killen i butik säger också att jag får ta det om fläkten senare.
Jag stannar i stan nästan hela dagen och på väg till bussen hem så får jag sms om att mitt ärende är påbörjat. Jag chansar och stannar till vid butiken för att de med lite tur redan kunde vara klara, och turen var med mig så de var klara. Men i/o plåten hade jag glömt hemma och de berättar att denna måste finnas med för att garantin ska gälla. Jag ska få ett nytt moderkort när plåten lämnas in (detta sa support inget om men det kanske man ska veta. manualer och allt annat hade jag med) oflyt..

25/6 Jag åker in (2h tur och retur) och lämnar in plåten. Samma modell av moderkort finns ej i lager just nu och därför beställs det in från centrallagret. Detta ska komma in imorgon och jag ska få ett sms om när det gjort det.

26/6 Jag får inget sms och jag ringer 17.50 och frågar om de fått in den. Killen jag pratar med kollar med butiken och ja den finns inne. 5 min efter det får jag smset..

27/6 Jag åker in igen (2h tur och retur) och jag får mitt moderkort. Jag berättar att jag ska köpa ny cpu-fläkt och ram-minne. Jag får båda installerade men jag får ändå betala 200 kr. att fixa detta skulle ta en timme och jag går ut från butik och gör annat. Efter en väldigt lång timme och väntan i butiken så är de klara och de har klippt i kartongen och gjort så att fläkten kunde sticka upp ur kartongen. (bra gjort)

När jag kommer hem ska jag montera in moderkortet i datorn men märker att varken i/o-plåten, manualer eller andra tillbehör inte kommit med. Ringer supporten som kollar med butik och ja de grejerna ligger kvar i butiken..

var bara tvungen att skriva av mig då jag känner mig rätt trött på att aldrig få ihop datorn..

Permalänk
Medlem

Måste bara skriva att jag är helt sjukt nöjd med inets support, leveranstid, utbud.

Good Job!

Visa signatur

SERVER: Case: SC-4324S | Mobo: Asrock Z690 Pro RS | Cpu: i7 12700K | Ram: 3200mhz 128GB | Gpu: GTX 1660 Super | Psu: ASUS Strix 850W | Controller card: LSI 9300-8i & LSI 9300-16i | Cache: 5TB | Storage: 40TB

GAMING: Case: SilverStone RM44 | Mobo: ASRock B760M | Cpu: i5 13600KF | Ram: DDR5 6000mhz 32GB | Gpu: RTX 3080 | Psu: EVGA Supernova 1300W | Nvme: 1x Samsung 980 pro 1TB Monitor: Asus PG42UQ

Permalänk

Ni får nog kollar över bilderna där ni annonserar ut MG8250 för 1999:-

Både här på Swec och på er egen sida (http://www.inet.se/kampanjer) är det 1398:- som översrtuket ordinariepris.

Permalänk
Medlem

Tusen tack inet, ssd & stången kom fram perfekt.
Bortsett att paketet var enormt :S

lådan tog upp hela passagerarsidan i bilen

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag undrar när ni får in Enermax Cluster UCCL12 PWM, 120mm, Vit LED igen, kommer ni få in den snart?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Inet
Skrivet av anon999:

Ordernummer:5922241

Jag har redan mailat Mats Lundberg hos er, kanske bäst att ta det den vägen om det blir att avbryta beställning och betala tillbakst mina pengar?

Har väntat på prylarna i 3 veckor nu och tänker vänta den här veckan ut. Har ni fortfarande inte fått tag på kylblocken vill jag att ni stryker HELA beställningen och betalar tillbaks pengarna men jag hoppas hoppas hoppas att det inte ska behövas.

Bäst är att du sköter dialogen direkt med oss, vilket blir min kollega Mats i det här fallet för snabbast och bäst hjälp!

Skrivet av Fluffey:

Kanske en fråga som inte bara är riktad till Inet utan flera utav de större aktörerna men eftersom ni verkar vara väldigt aktiva så postar jag den här.

Hur kommer det sig att ingen utav de större aktörerna (Inet , Webhallen , Komplett , Cdon , Dustin) tar in grafikkort från Club 3D? Försöker dom inte vara närvarande på Sverigemarknaden eller är det av andra anlednignar ?

Det är inget som våra normala distributörer har i sitt sortiment och därför svårt för oss att få tag på. Har tyvärr ingen riktigt bra svar hur Club 3D tänker och deras ambitioner att nå in på svenska marknaden..

Skrivet av JonteMC:

Jag har ett tag varit intresserad av att byta ut mitt 10åriga OEM-tangentbord, men vill gärna prova tangentbordet i butik. Är det en möjlighet?

(Här är tangentbordet förresten:)
https://www.inet.se/produkt/6606667/ducky-g2pro-dyesub-dark-g...

EDIT: Såg att det bara var två ex kvar :/ Kommer ni få in tangentbordet igen, eller är det sista chansen att köpa ett nu?

EDIT 2: Är det full nkey rollover, dvs. att man kan trycka ner alla tangenter samtidigt?

Vad jag kan se så är det inget tangentbord som är utgående och skulle det ta slut så bör vi kunna få tag på fler!

Det stödjer 6st knappar samtidigt via USB.

Skrivet av Bort:

Måste bara ta mig tiden här att berömma Inet. Fruktansvärt bra support på alla plan. Både info/order besvaras nästan direkt.

En sak som jag blev förbluffad över är att dom ringde upp mig idag över mitt problem som jag förklarade över mail? Den servicen är guld - att man som företag tar sig verkligen tiden att RINGA sina kunder. Är fortfarande chockad.

Komplett är bra likaså med sin garanti osv men Inet tar banne mig priset.

Guldmedalj!

Guldmedalj!

Skrivet av Arre..:

21/6 ringer till supporten angående ett moderkort med ej fungerande bios. Killen i telefon svarar att jag ska åka in med det till butik så de kan kolla moderkortet. Jag passar också på att fråga hur man byter kylpasta och jag berättar att jag tänkt köpa processorkylare i butik när jag åker in med moderkortet. support killen säger att de i butik kan göra detta åt mig som kompensation. Jag blir glatt överraskad då de kan tänka sig göra detta även fast det inte är deras fel att moderkortet ej fungerar som det ska.

24/6 Jag åker in till butiken(2h tur och retur) och de berättar att det kan ta tills imorgon att kolla på moderkortet då de har en massa annat att göra. Killen i butik säger också att jag får ta det om fläkten senare.
Jag stannar i stan nästan hela dagen och på väg till bussen hem så får jag sms om att mitt ärende är påbörjat. Jag chansar och stannar till vid butiken för att de med lite tur redan kunde vara klara, och turen var med mig så de var klara. Men i/o plåten hade jag glömt hemma och de berättar att denna måste finnas med för att garantin ska gälla. Jag ska få ett nytt moderkort när plåten lämnas in (detta sa support inget om men det kanske man ska veta. manualer och allt annat hade jag med) oflyt..

25/6 Jag åker in (2h tur och retur) och lämnar in plåten. Samma modell av moderkort finns ej i lager just nu och därför beställs det in från centrallagret. Detta ska komma in imorgon och jag ska få ett sms om när det gjort det.

26/6 Jag får inget sms och jag ringer 17.50 och frågar om de fått in den. Killen jag pratar med kollar med butiken och ja den finns inne. 5 min efter det får jag smset..

27/6 Jag åker in igen (2h tur och retur) och jag får mitt moderkort. Jag berättar att jag ska köpa ny cpu-fläkt och ram-minne. Jag får båda installerade men jag får ändå betala 200 kr. att fixa detta skulle ta en timme och jag går ut från butik och gör annat. Efter en väldigt lång timme och väntan i butiken så är de klara och de har klippt i kartongen och gjort så att fläkten kunde sticka upp ur kartongen. (bra gjort)

När jag kommer hem ska jag montera in moderkortet i datorn men märker att varken i/o-plåten, manualer eller andra tillbehör inte kommit med. Ringer supporten som kollar med butik och ja de grejerna ligger kvar i butiken..

var bara tvungen att skriva av mig då jag känner mig rätt trött på att aldrig få ihop datorn..

Låter väldigt olyckligt det som har hänt med din dator och förstår att du känner dig frustrerad. Givetvis är det inte så här det ska gå till hos oss. Gör så att du skickar oss ett PM med dina ordernummer/kvitton så ska vi gräva lite i det här och så kontaktar vi dig.

Skrivet av gevsan:

Måste bara skriva att jag är helt sjukt nöjd med inets support, leveranstid, utbud.

Good Job!

Tackar!

Skrivet av persson78:

Ni får nog kollar över bilderna där ni annonserar ut MG8250 för 1999:-

Både här på Swec och på er egen sida (http://www.inet.se/kampanjer) är det 1398:- som översrtuket ordinariepris.

Tack, har uppdaterat banners nu!

Skrivet av Toivo83:

Tusen tack inet, ssd & stången kom fram perfekt.
Bortsett att paketet var enormt :S

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/bild2_zp...

lådan tog upp hela passagerarsidan i bilen

Inga problem

Skrivet av frizzy10:

Tjena!

Jag undrar när ni får in Enermax Cluster UCCL12 PWM, 120mm, Vit LED igen, kommer ni få in den snart?

Tyvärr obekräftad leveranstid i dagsläget. Håll utkik på hemsidan för vi uppdaterar så fort vi vet mer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Måste ni sätta upp reklam där ni inte har butiker, blev ju besviken när jag såg er reklam i Norrköping och tänkte åhfan har inet öppnat här, och så ser man på eran hemsida att ni bara har satt upp de lite här och var i Sverige har ni inga som helst planer på att öppna här?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Sennheiser PC 360

Hej
När tror ni att ni får in dessa igen http://www.inet.se/produkt/6606177/sennheiser-pc-360-g4me-headset ?Kontaktade er på info@inet.se för 2 veckor sen och jag fick då höra att ni skulle troligtvis få in dem denna vecka. Men när man läser på er hemsida står det nu att ni inte har något fastställt leveransdatum och att ni ska lägga upp så snabbt som möjligt när ni vet. Men är detta något som kommer in denna månad eller kommer det dröja ända till augusti? Jag har en order hos er på det ovan nämnda headsetet (ordernummer 5932928) och det skulle vara super att veta ungefär vilken månad det handlar om.

Visa signatur

Moderkort: Asus z77 m-pro Processor: i7 3700 @ 3.4Ghz Processorkylare: Corsair H100i Minne: Corsair Vengeance LP Red(2x8GB) DDR3 @1600Mhz Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 OC SSD: Samung 850 evo 500GB

Permalänk
Medlem

Hej hej Inet.
Jag och min kompis ska bygga dator till kompisen.
Det lilla problemet är att nätaggregatet inte finns i lager. Det kommer in i lager den 6/7.
Skickar ni efter delar som kunden inte har fått så fort dem kommit in lager?

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk

Av alla de gånger jag handlat av inet så har allt vart sjukt bra.

Fått varorna snabbt ihopplockade och skickade alla gånger.

För många år sedan beställde jag någon amd med två kärnor på en torsdag och hade den i hand på fredag.

Mer än så kan man inte säga.

5/5 ni var min favoritbutik jag byggde otroligt mycket datorer åt vänner och jag fick dom alltid att beställa hos er allt gick alltid bra,

Jag beställde själv alltid alla mina komponenter från er.

---

Däremot så kan enligt er support inte ett deffekt nättaggregat förstöra moderkortet. Vilket det gjorde! ett msi eclipse sli x58. och då kom er support med ursäkt efter ursäkt sen konstaterade ni själva att nätaggregatet var deffekt. men någon kompensation för moderkortet eller liknande fick jag aldrig eftersom jag inte köpt moderkortet hos er även om det var pga psu:n som jag inhandlade hos er som förstörde moderkortet. Fick dock en ny PSU dock med en hel del krångel.

och riktigt otrevlig/arg var den jag pratade med också. Aldrig hört mer absurda påståenden än denna support kille han var en sådan som tror han kan mer än vad han gör för han sa en hel del saker som är helt fel, visst han kanske kan vad alla olika komponenter i en dator heter men inte så mycket mer än så fick jag en känsla av. Därav har han enligt mig förstört ert rykte.

så efter denna händelse så får er support 1/5

---

sedan vann jag en tävling hos er och fick en extern hårddisk. vilket även det gick otroligt smidigt och bra.

---

Dock vet jag inte om jag någonsin kommer våga handla hos er igen, jag är rädd att liknande händelse kommer hända ännu en gång i mina ögon så är ni inget val längre när jag bygger datorer åt vänner eller rekommenderar datorbutik för tänk om supportärenden kommer behövas och man stöter på denna blåsta snubbe igen?

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Har ni nån aning om när ni kommer att få in Corsair Vengeance K70 med bruna brytare? Borde vara på gång snart...

Permalänk

Tjenare Inet, tänkte bara fråga om er Sommarkampanj ni har på er startsida.
Enligt reklambild är det en NP900X3E med 256GB SSD, när man klickar på länken hamnar man dock på en NP900X3C med en 128GB SSD för samma peng. Känns lite missvisande?

Visa signatur

Here's the deal -- I'm the best there is. Plain and simple. I wake up in the morning and I piss excellence.