Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kommer dessvärre utgå helt och inget som vi kommer kunna ta in i sortimentet igen.

Så ni kommer inte alls att ta in den? den nya adjust 108 släpps ju snart efter att de nu fixat problemet med fläktar som lät konstigt.
Kanske ställde frågan konstigt, men kommer ni att ta in den NYA fractal design adjust 108 i butik/lager när den släpps?

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black

Permalänk
Inet

Psst, kolla in det här..

Skrivet av Megacrash:

Tjo Intet, hjälp, vad är det för skillnad på:
http://www.inet.se/produkt/5409691/asus-geforce-gtx-680-2048m...
och
http://www.inet.se/produkt/5405133/asus-geforce-gtx-680-2048m... ?

Verkar ju vara exakt samma samma kort men varför kostar den ena 400spänn mer?

Skrivet av Megacrash:

Ah ok jag är blind, jag ska inte kolla på sånt här innan jag ska sova. Brukar stå "OC" på klockade kort så kollade inte noga nog tydligen^^

Tack för hjälpen:D

Skrivet av LeVvE:

Högre klockat.

Vanligtvis skriver vi ut om det är OC/TOP-versioner av kort men verkar som att vi har missat det här. Vi dubbelkollar med ASUS och uppdaterar så fort vi fått svar från dom om det är något mer som skiljer dessa kort.

Tack för att ni påpekade detta!

Skrivet av mnmlmxml:

Nästa leverans kommer preliminärt i nästa vecka!

Skrivet av Cubiz:

Hej Inet!

Köpte en hårddisk, PSU och ett grafikkort (Gigabyte 7970) i fredags. Dock så tjuter grafikkortet som in i satan när jag lirar BF3 och det låter som coil whine. Jag köpte grafikkortet från "fyndhörnan" och undrar om man kan lämna in grafikkortet och få ett nytt eller pengarna tillbaka?

Tack på förhand!

Just coil whine är generellt svårt att ge ett rakt svar på då det är väldigt subjektivt då vi upplever ljud väldigt olika. Det vi får göra är att ta in grafikkortet och göra en bedömning för att se om det är något som täcks av garantin från tillverkaren.

Du är välkommen in i butik eller så kan du felanmäla direkt på webben för att få fraktsedlar och instruktioner: https://www.inet.se/support/OrderList.

Att kortet är köpt på fyndhörnan har ingen betydelse i det här fallet då alla produkter som vi säljer där har fulla garantier, precis som det vore nyköpt, och vi kommer att hantera det som vilket garantiärende som helst.

Skrivet av Molo:

Hej Inet!

Hur ser det ut med nya tangentbordet K70, kommer det på fredag eller finns det risk för mer förseningar?

EDIT;
Visst är det en normalstor enter tangent? Antar det, men det skadar aldrig att fråga!

Preliminärt kommer även detta in mot slutet på veckan.

Alla våra tangentbord är av svensk/nordisk-layout och så länge det inte är något speciellt minitangentbord med kompakt layout så *ska* det vara stor enter-knapp.

Skrivet av LeafBox:

Tjosan Inet!

Förra veckan beställde jag 2 par Sennheiser CX300 lurar, det stog att ni inte hade dom i webblager, men att dom fanns i butik och hos leverantör. Jag trodde det gick till så att ni hämtade in artiklar därifrån för att vidarebefodra till webb-beställningar, men nu har det gått 1 vecka utan att dom packats.

Har jag rätt och det är bara så att det tar lite extra lång tid, eller har jag fel och kommer inte få några lurar förens det faktiskt tas in mera till webblagret?

/M

Sennheiser har gjort en del förändringar internt av vilka distributörer dom använder sig av så just nu är det lite svårt att få tag på produkter.

Gör så att du skickar ditt ordernummer i ett PM till oss så kollar vi på om vi kan hämta från butik åt dig!

Skrivet av robbanj:

Hej inet!

Jag är sugen på ett par nya lurar och har kollat runt lite och hittat på Sennheiser PC350SE men ni har dom inte än, vet ni om ni kommer ta in några av special edition varianten(SE)?

Det är inget som vi kan få tag på nu tyvärr men vi jobbar på att få till ett bättre samarbete med Sennheiser så vi kan bredda sortimentet då dom är väldigt hårda med vilka som får lista deras produkter.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av WallEm:

Så ni kommer inte alls att ta in den? den nya adjust 108 släpps ju snart efter att de nu fixat problemet med fläktar som lät konstigt.
Kanske ställde frågan konstigt, men kommer ni att ta in den NYA fractal design adjust 108 i butik/lager när den släpps?

Hm, kanske blev missförstånd bak i leden - kollar igen och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av WallEm:

Så ni kommer inte alls att ta in den? den nya adjust 108 släpps ju snart efter att de nu fixat problemet med fläktar som lät konstigt.
Kanske ställde frågan konstigt, men kommer ni att ta in den NYA fractal design adjust 108 i butik/lager när den släpps?

Vad vi har fått reda på från Fractal så kommer det inte komma någon ny version utan ska helt utgå. Har du länk till vart det står att det ska komma ny version på den?

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vad vi har fått reda på från Fractal så kommer det inte komma någon ny version utan ska helt utgå. Har du länk till vart det står att det ska komma ny version på den?

#13329835

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Tack! Behövde inte ens leta upp det igen!

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black

Permalänk
Inet
Skrivet av KaakaaN:
Skrivet av WallEm:

Tack! Behövde inte ens leta upp det igen!

Hm, tack. Tredje gången gillt nu då Återkommer igen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hm, tack. Tredje gången gillt nu då Återkommer igen!

Grymt! Ni har verkligen bästa servicen, trots irriterande kunder som mig som inte ger sig

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black

Permalänk
Medlem

Kan ju inte mer än bli lite sur på er när jag ser att Corsair Hydro H80i finns i fyndhörnan och man precis varit och köpt en sådan för normalpriset (på Ringön) idag!

Eller är det så illa att inte säljarna/rådgivningen kan se det i systemet innan man betalar?!

i övrigt vill jag tacka er för annars bra service.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uibi:

Kan ju inte mer än bli lite sur på er när jag ser att Corsair Hydro H80i finns i fyndhörnan och man precis varit och köpt en sådan för normalpriset (på Ringön) idag!

Eller är det så illa att inte säljarna/rådgivningen kan se det i systemet innan man betalar?!

i övrigt vill jag tacka er för annars bra service.

Skulle väl egentligen påstå att det är ditt egna ansvar att kolla innan du går till butiken.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Skulle väl egentligen påstå att det är ditt egna ansvar att kolla innan du går till butiken.

Vist men när jag rådfrågar om det finns något som är lite billigare hade detta varit skillnaden mellan mycket bra och superb service ^_^

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Har ni tillgång att kolla om http://www.inet.se/produkt/6903537/lian-li-ex-36b1-harddiskva... passar i Corasir 650D?

Har provat http://www.inet.se/produkt/5321089/lian-li-ex-34nb-harddiskky... men den är så långt breddad längst ut att den inte går in i chassit utan våld och mod.

Permalänk
Inet
Skrivet av Uibi:

Kan ju inte mer än bli lite sur på er när jag ser att Corsair Hydro H80i finns i fyndhörnan och man precis varit och köpt en sådan för normalpriset (på Ringön) idag!

Eller är det så illa att inte säljarna/rådgivningen kan se det i systemet innan man betalar?!

i övrigt vill jag tacka er för annars bra service.

Vi har väldigt mycket produkter på fyndhörnan och som både försvinner och läggs till dagligen och det är svårt att hålla koll på allt. Utan att aktivt kolla upp om varje enskild produkt finns på fyndhörnan så är det via hemsidan som vi enklast ser det och då är det lika lätt för oss som dig att råka missa det. Sen ska det också tilläggas att inte alla är beredda eller villiga att handla från fyndhörnan.

Men visst har du en poäng om du aktivt frågat efter billigare alternativ och något vi alltid borde kolla i såna fall - ska framföra detta till butiken!

Skrivet av LeVvE:

Har ni tillgång att kolla om http://www.inet.se/produkt/6903537/lian-li-ex-36b1-harddiskva... passar i Corasir 650D?

Har provat http://www.inet.se/produkt/5321089/lian-li-ex-34nb-harddiskky... men den är så långt breddad längst ut att den inte går in i chassit utan våld och mod.

Har tyvärr inte riktigt möjlighet att kolla upp detta åt dig men vi har måtten på den så du borde kunna mäta i lådan: 148x128x188mm.

Annars har du alltid möjlighet att begära återköp om det inte skulle passa. Om du handlar i butik så prata gärna med någon av våra rådgivare först så kan vi lägga en kommentar på ordern att vi t ex ger dig öppet köp vid nyskick så att du har möjlighet att ta hem och testa.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag har frågat efter Eizos 27" skärmar via e-post hos er men har fått svar att det inte går, dock ingen riktig förkalring på varför? Ni har ju Eizos 23" skärmar i sortimentet.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi har väldigt mycket produkter på fyndhörnan och som både försvinner och läggs till dagligen och det är svårt att hålla koll på allt. Utan att aktivt kolla upp om varje enskild produkt finns på fyndhörnan så är det via hemsidan som vi enklast ser det och då är det lika lätt för oss som dig att råka missa det. Sen ska det också tilläggas att inte alla är beredda eller villiga att handla från fyndhörnan.

Men visst har du en poäng om du aktivt frågat efter billigare alternativ och något vi alltid borde kolla i såna fall - ska framföra detta till butiken!

Har tyvärr inte riktigt möjlighet att kolla upp detta åt dig men vi har måtten på den så du borde kunna mäta i lådan: 148x128x188mm.

Annars har du alltid möjlighet att begära återköp om det inte skulle passa. Om du handlar i butik så prata gärna med någon av våra rådgivare först så kan vi lägga en kommentar på ordern att vi t ex ger dig öppet köp vid nyskick så att du har möjlighet att ta hem och testa.

Jag såg måtten men det jag är orolig för är sjävla "läppen" vid dammfiltret. Har tyvärr ingen tillgång till en Inet butik i närheten där jag bor.

Permalänk
Inet
Skrivet av WallEm:

Grymt! Ni har verkligen bästa servicen, trots irriterande kunder som mig som inte ger sig

Skrivet av KaakaaN:

Har nu fått bekräftat från Fractal direkt att det inte kommer en ny version - det var ett gammalt svar och har situationen har ändrats sen dom publicerade det.

Exakt varför den utgår eller inte kommer någon ny vet vi inte utan bäst att ni frågar direkt till Fractal om ni vill veta det.

Puh, sådär

Skrivet av KiXeR:

Jag har frågat efter Eizos 27" skärmar via e-post hos er men har fått svar att det inte går, dock ingen riktig förkalring på varför? Ni har ju Eizos 23" skärmar i sortimentet.

Vi har valt att inte ta in Eizos 27" för vi har inte riktigt känt efterfrågan på dessa modeller och valt att fokusera på våra andra märken. Både Samsung och ASUS gör riktigt bra 27" skärmar som är populära.

Det är hela tiden en balansgång mellan att ha ett brett sortiment men även kunna ha bra tillgång och produkter i lager samt erbjuda ett bra pris så vi kan inte ta in alla modeller från alla tillverkare.

Skrivet av LeVvE:

Jag såg måtten men det jag är orolig för är sjävla "läppen" vid dammfiltret. Har tyvärr ingen tillgång till en Inet butik i närheten där jag bor.

Ah, förstår att det kan vara svårt att avgöra men för att kunna ge dig ett svar så måste vi testmontera själva och har inte riktigt tid och möjlighet till det.

Enklast är om du beställer på postorder och skulle det inte passa så utnyttjar du ångerrätten på 14 dagar helt enkelt.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Hej Inet. Kommer ni återinföra Samsung 840 eller annan SSD i er Maj Kampanj för SweC?
http://www.inet.se/produkt/4304504/samsung-ssd-basic-840-seri...

Såg ingenstans att det var "så länge lagret räcker" så väntade 18h med att beställa och möttes snopet att den inte fanns kvar.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Eran förmåga att leverera inom 24h är oslagbar! Beställde en Logitech M570 Trackball igår kl 14:00, hämtar ut den idag kl 10:00! Effektiv leveranstid på 20h, sen att jag bor 5min från närmaste postombud är en annan sak
Tack igen Inet!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inet
Skrivet av DavidtheDoom:

Hej Inet. Kommer ni återinföra Samsung 840 eller annan SSD i er Maj Kampanj för SweC?
http://www.inet.se/produkt/4304504/samsung-ssd-basic-840-seri...
Såg ingenstans att det var "så länge lagret räcker" så väntade 18h med att beställa och möttes snopet att den inte fanns kvar.

Inte omöjligt att det kommer någon kampanj inom kort.. Följ oss på Facebook/Twitter och håll utkik!

Skrivet av mnmlmxml:

Kollar med inköpsavdelningen och återkommer till dig!

Skrivet av Batman:

Eran förmåga att leverera inom 24h är oslagbar! Beställde en Logitech M570 Trackball igår kl 14:00, hämtar ut den idag kl 10:00! Effektiv leveranstid på 20h, sen att jag bor 5min från närmaste postombud är en annan sak
Tack igen Inet!

Var så god! Tack för din beställning.

Då var denna dagen slut och tänkte passa på att önska alla en riktigt härlig Kristi flygare och påminna om att våra butiker har öppet som följande: Ringön 11-16, Sisjön 11-16, Torp 11-16, Hötorget 11-17 och Malmö 11-16. Kundjänst/support har stängt imorgon (torsdag). Självklart är vi back in business på fredag som vanligt.

Riktigt glad torsdag på er alla!

Var lite snabb i fingrarna
Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Har nu fått bekräftat från Fractal direkt att det inte kommer en ny version - det var ett gammalt svar och har situationen har ändrats sen dom publicerade det.

Exakt varför den utgår eller inte kommer någon ny vet vi inte utan bäst att ni frågar direkt till Fractal om ni vill veta det.

Puh, sådär

Aha, sa de något om varför de tar bort den?
Väntade nämligen mad att köpa en när jag hörde om problemet med vissa fläktar, men kanske borde gjort det nu iallafall så att man fått en ny på garantin?
och eftersom att de nu löst problemet så är det konstigt att de tar bort den

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black

Permalänk
Medlem

Hejsan Inet!

Nu måste jag faktiskt klaga på att ni är FÖR snabba på att skicka min order

Hur som helst till min fråga. Detta kanske ni inte kan svara på... men igår natt lade jag en order och trött som jag var valde jag fel hårddisk(Skulle ha 1TB versionen men valde 500GB versionen). Upptäckte det i morse (cirka 5min efter jag fått sms om att min order är plockad).

Ringde er kundtjänst och det gick inte fixa :/ Utan ordern behövdes skickas till mig så skulle jag få göra ett återköp sen. (Ingen big deal för mig men kändes ganska taskigt att ni får mer arbete för mitt misstag). Har inte bråttom med att få sakerna heller för den delen.

Problemet är att jag köpte det på delbetalning genom Klarna. Kommer det bli massa problem med klarna och sånt för att jag gör ett återköp eller är det något jag inte behöver oroa mig för?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av WallEm:

Aha, sa de något om varför de tar bort den?
Väntade nämligen mad att köpa en när jag hörde om problemet med vissa fläktar, men kanske borde gjort det nu iallafall så att man fått en ny på garantin?
och eftersom att de nu löst problemet så är det konstigt att de tar bort den

Vet faktiskt inte exakt varför faktiskt men testa skriva i deras tråd här på Sweclockers!

Skrivet av FBGKimpan:

Hejsan Inet!

Nu måste jag faktiskt klaga på att ni är FÖR snabba på att skicka min order

Hur som helst till min fråga. Detta kanske ni inte kan svara på... men igår natt lade jag en order och trött som jag var valde jag fel hårddisk(Skulle ha 1TB versionen men valde 500GB versionen). Upptäckte det i morse (cirka 5min efter jag fått sms om att min order är plockad).

Ringde er kundtjänst och det gick inte fixa :/ Utan ordern behövdes skickas till mig så skulle jag få göra ett återköp sen. (Ingen big deal för mig men kändes ganska taskigt att ni får mer arbete för mitt misstag). Har inte bråttom med att få sakerna heller för den delen.

Problemet är att jag köpte det på delbetalning genom Klarna. Kommer det bli massa problem med klarna och sånt för att jag gör ett återköp eller är det något jag inte behöver oroa mig för?

Ajdå :/ Det är svårt för oss att stoppa ordrar när dom väl har plockats/packats. För att kunna vara så snabba som vi är på att leverera ordrar och med tanke på den volymen vi har varje dag så kan vi inte gå in mitt i "processen" för att stoppa enskilda beställningar. Det ökar risken till att andra kunder blir påverkade och i sin tur inte får sina beställningar skickade.

Men gör bara ett återköp så löser vi det!

Nejdå, det ska inte vara några konstigheter. Kontakta oss gärna på 031-65 27 00 om du har fler frågor eller funderingar.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av FBGKimpan:

Hejsan Inet!

Nu måste jag faktiskt klaga på att ni är FÖR snabba på att skicka min order

Hur som helst till min fråga. Detta kanske ni inte kan svara på... men igår natt lade jag en order och trött som jag var valde jag fel hårddisk(Skulle ha 1TB versionen men valde 500GB versionen). Upptäckte det i morse (cirka 5min efter jag fått sms om att min order är plockad).

Ringde er kundtjänst och det gick inte fixa :/ Utan ordern behövdes skickas till mig så skulle jag få göra ett återköp sen. (Ingen big deal för mig men kändes ganska taskigt att ni får mer arbete för mitt misstag). Har inte bråttom med att få sakerna heller för den delen.

Problemet är att jag köpte det på delbetalning genom Klarna. Kommer det bli massa problem med klarna och sånt för att jag gör ett återköp eller är det något jag inte behöver oroa mig för?

Skrivet av inet.se:

Ajdå :/ Det är svårt för oss att stoppa ordrar när dom väl har plockats/packats. För att kunna vara så snabba som vi är på att leverera ordrar och med tanke på den volymen vi har varje dag så kan vi inte gå in mitt i "processen" för att stoppa enskilda beställningar. Det ökar risken till att andra kunder blir påverkade och i sin tur inte får sina beställningar skickade.

Men gör bara ett återköp så löser vi det!

Nejdå, det ska inte vara några konstigheter. Kontakta oss gärna på 031-65 27 00 om du har fler frågor eller funderingar.

Dagens I-Landsproblem. Inet har för snabba leveranstider!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vet faktiskt inte exakt varför faktiskt men testa skriva i deras tråd här på Sweclockers!

Ajdå :/ Det är svårt för oss att stoppa ordrar när dom väl har plockats/packats. För att kunna vara så snabba som vi är på att leverera ordrar och med tanke på den volymen vi har varje dag så kan vi inte gå in mitt i "processen" för att stoppa enskilda beställningar. Det ökar risken till att andra kunder blir påverkade och i sin tur inte får sina beställningar skickade.

Men gör bara ett återköp så löser vi det!

Nejdå, det ska inte vara några konstigheter. Kontakta oss gärna på 031-65 27 00 om du har fler frågor eller funderingar.

Tack för ett snabbt svar, men kommer nog skita i det. Känns som det är onödigt jobb för er och "onödiga 50kr" för mig då jag antagligen aldrig kommer använda mer än 300gb ändå.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av FBGKimpan:

Tack för ett snabbt svar, men kommer nog skita i det. Känns som det är onödigt jobb för er och "onödiga 50kr" för mig då jag antagligen aldrig kommer använda mer än 300gb ändå.

Gör det. Mitt Steam Library är över 1TB nu xD För att inte tala om även Origin och UPlay.

Till Inet.

Även om jag älskar er "spara kundvagn och skapa länk" så börjar det bli rörigt för mig.

Kan ni inte implementera "ta bort alla sparade kundvagnar på er hemsida" eller en "markera rutor och ta bort markerade sparade kundvagnar"?
Mitt aktiva SweclockersAnde har lett till detta (och då har jag redan tagit bort minst lika många 2-3ggr tidigare):

=D

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av Sasha:

Yep, butik i Stockholm vore något riktigt trevligt och bra.

-_- det finns redan ett inet i stockholm

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

-_- det finns redan ett inet i stockholm

Inlägget skrevs 2009, 4 år sen och då fanns det bara butik i göteborg.

Permalänk
Medlem

Har det kommit något nytt datum för när Corsair k70 kommer i webblager?

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag beställde en CPU-kylare som var för stor för min dator och undrar nu hur man returnerar produkten för att få en annan CPU-kylare i samma prisklass hemskickad? Ska man inte få returlappen på paketet? Jag beställde med postförskott.

Om någon annan kan svara på detta innan Inet själv gör det så hade det varit schysst!