Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem

Need more drops!

Saknar lite gamla grafen där man kunde se vilken kategori man handlat i och hur många %.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Eftersom jag inte har så mycket att göra på jobbet idag så har jag naturligtvis lagt in alla drops i Excel istället. Hade tydligen summerat fel ovan, och det kanske blev något fel här också... men ungefärligt dropchans från mina drops ser ni här i alla fall.
Namn för drops har jag inte brytt mig om att följa strikt, tolkade främst bara bilderna ...

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

10.000 XP

/Patrik

Ok, tack. Känner mig väldigt diskriminerad. Det bästa jag fått är 1 ägg, 1 diamant och 3 grillade kycklingar som vardera ger 5000 XP. Tyckte det var bra tills jag fick se era resultat Man är alltid nöjd tills man får reda på att andra fått bättre

Permalänk
Medlem

Inget ägg

Vad är detta som @Jeddan hade fått?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X670E-F GAMING WIFI | AMD Ryzen 9 7900X | ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming | 32GB Corsair Vengeance RGB DDR5 6000MHz | Kingston Fury Renegade M.2 1TB SSD + 2TB SSD | Corsair HX1200 V2 | Corsair H150i Elite Capellix | Lian Li PC-O11 Dynamic XL

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Pake:

Ok, tack. Känner mig väldigt diskriminerad. Det bästa jag fått är 1 ägg, 1 diamant och 3 grillade kycklingar som vardera ger 5000 XP. Tyckte det var bra tills jag fick se era resultat Man är alltid nöjd tills man får reda på att andra fått bättre

Känner detsamma, ändå hållt på i några år och har endast en på 10k, så sitter folk här på 4st xD

Skrivet av jOOc:

Ser ut som en ensam sushi förutom fasanen så saknar jag också den.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

jag har 2 Quadrifariam Phasianidae jag har haft ganska tur med mina drops

Visa signatur

AMD 5950x | Asus Strix RTX 3090 | Corsair Force Series MP600 1TB M.2 | ROG Crosshair VIII Hero (WI-FI) | 32GB DDR4 3600MHZ CL16 | Corsair HX1000i, 1kW | ROG Swift PG27VQ |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOOc:

Som Brock från Pokémmon fint förklarar för oss, så är det sylt-munk:

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOOc:

Geometric Carbs, den ger 878 XP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Extrem tur! har 309 supply drops och endast fått Nanda Yo! (10k XP) 1 gång! (Som var den största man kunde få såvitt jag visste tills jag såg denna trehövdade fasanen för någon månad sedan när kollegan fick den och skröt om)

/Patrik

Själv har man fått Nanda Yo! 5 gånger

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrimpey:

Geometric Carbs, den ger 878 XP.

Tack, då var det inte så mycket man missat.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X670E-F GAMING WIFI | AMD Ryzen 9 7900X | ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming | 32GB Corsair Vengeance RGB DDR5 6000MHz | Kingston Fury Renegade M.2 1TB SSD + 2TB SSD | Corsair HX1200 V2 | Corsair H150i Elite Capellix | Lian Li PC-O11 Dynamic XL

Permalänk
Medlem

Själv sitter man och hoppas på double tap eller gåsen varje gång man öppnar... Bara fått 4 respektive 2. Har dock turen att ha en nanda och en fasan redan innan 100 öppnade drops!

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Borde få något extra för antalet supply drops man tagit, det handlar ju ändå om att man besökt sidan så många gånger/veckor.
Man kan ju få achievements för att besöka en massa butiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOOc:

"Onigiri".

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

3!! nanda yo! nej mitt konto är 100% nerfat xD finns ingen annan förklaring *går och gråter mer i hörnet*

Jag har dock en lucka ledig också, har varken fasanen eller den stående sushi-biten (som han hade 3x av). Intressant..

Kan man slå ihop flera konton/eller mailadresser. Har handlat från Webhallen sen det var en liten källarlokal nära hötorget men är "noob" om man kollar poängen

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Herr Kantarell:

Kan man slå ihop flera konton/eller mailadresser. Har handlat från Webhallen sen det var en liten källarlokal nära hötorget men är "noob" om man kollar poängen

Det kan man! maila kundtjänst med vilka mailadresser/konton du vill smälla in i ditt konto

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av griid:

Fick just en supply drop: Quadrifariam Phasianidae
15000 XP(!)

https://i.ibb.co/Q6FhRSk/Sk-rmklipp.png

Skrivet av Webhallen:

Inte ens jag har den :'(

/Patrik

....och jag har två

+ 1 Manda Yo + 1 Yummy + 7 Medkit +1 Azure Sapphire

Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |

Permalänk

234 drops.
Saknar "snötunneln", sen har jag alla

Har dock aldrig fattat vad denna gör:

Permalänk

ja nu kände man sig lite gammal

Permalänk
Medlem
Skrivet av DB-Wan Kenobi:

https://i.imgur.com/IeK5jTW.png

234 drops.
Saknar "snötunneln", sen har jag alla

Har dock aldrig fattat vad denna gör:
https://i.imgur.com/jfIfF6C.png

Har inte "snötunneln" heller!
Vet du / någon vad den ger för XP?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DB-Wan Kenobi:

https://i.imgur.com/IeK5jTW.png

234 drops.
Saknar "snötunneln", sen har jag alla

Har dock aldrig fattat vad denna gör:
https://i.imgur.com/jfIfF6C.png

Du kan inte få alla. Du saknar Yammy! också.
jag har varken dino-ägget eller snögrottan och har endast en ruta kvar.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Saknar säkert flera och kommer väl aldrig kunna få dem då jag fyllt mina rutor

Permalänk
Skrivet av Troberg:

https://i.imgur.com/2Pnrgsp.png

Saknar säkert flera och kommer väl aldrig kunna få dem då jag fyllt mina rutor

du kan ju alltid använda upp dina Skilling Banco och Double Tap så får du lediga rutor. eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av olafthekid:

du kan ju alltid använda upp dina Skilling Banco och Double Tap så får du lediga rutor. eller?

Ehum.. brainfart? De försvinner inte därifrån. De visar totalen och ligger kvar

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Skrivet av griid:

Ehum.. brainfart? De försvinner inte därifrån. De visar totalen och ligger kvar

Eh ja, såklart

Permalänk
Medlem

What the heck är en "Wooden Sabos" som jag fick från Activity-drop? Stod inget om vad den gjorde, den hamnade inte i någon ruta heller? Jo, jag har tomma rutor.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Alphahanne:

What the heck är en "Wooden Sabos" som jag fick från Activity-drop? Stod inget om vad den gjorde, den hamnade inte i någon ruta heller? Jo, jag har tomma rutor.

Det är gear (träskor) till din Avatar?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Det är gear (träskor) till din Avatar?

https://i.imgur.com/birHrqc.png

Ah, där var de ja.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Lite OT men ändå relaterat då man kan få XP... Någon som spelar Webhallenspelet och kan säga vad som krävs för att komma förbi
spindeln? Säkert tidigt i spelet men slutade spela p.g.a. den Finns det en egen tråd för det kanske?

Permalänk
Medlem

Någon nämnde gammal - jovars det börjar bli några år på WH!

Visa signatur

Intel Core i7-9700K @ 5Ghz
Asus GeForce ROG Strix RTX 3090 OC
Asus PG278Q, Reverb G2, Fanatec ClubSport V2.5

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Lite OT men ändå relaterat då man kan få XP... Någon som spelar Webhallenspelet och kan säga vad som krävs för att komma förbi
spindeln? Säkert tidigt i spelet men slutade spela p.g.a. den Finns det en egen tråd för det kanske?

Det krävs inget speciellt för att komma förbi spindeln mer än lite rudimentär taktik:
När du ser ögonen typ blinkar lite grönaktigt (om jag minns rätt nu) så måste du göra en defend nästa runda.
Annars gör hans värstingattack typ 150 i skada. (med defend gör den typ 20 i skada)

...

Om det finns en separat tråd för spelet nånstans så vore det det klart intressant
Jag har tex precis klarat kapitel ett och vet inte hur jag triggar igång kapitel två? Det finns inga aktiva quests i min journal.
Jag såg att det öppnats så man ska kunna gå norrut från staden men då krävs några speciella kläder mot sand som skaver eller nåt sånt, som ska säljas i nån butik som inte finns än?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.