Sweclockers blir utsatt för... fjortisar? LÄS!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Klaga inte på stavningarna/språket när du inte utför ett korrekt sådant själv. Men jag håller med dig om mycket. Hur var du när du var 13 år?
Tyvärr känns det inte rätt att stänga av människor pga en fas i deras tonår är som den är och ännu värre stänga av dem för dyselexi.

- Jag kan inte göra annat än att hålla med och säga att detta var det vettigaste inlägget i hela denna tråden. =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pantheus
Fjortisar är väl inte det värsta på forumet. Jag tycker det är alla nördar och besserwissrar som tror sig veta bättre än alla andra.
Kommer en vanlig Svensson och har lite frågor så skrattas det åt denne bara för att han inte vet hur man installerar linux.
Den vanligaste spydiga kommentaren brukar vara: Varför skall det vara så svårt att söka i gamla trådar. Inte ens moderatorn alltid bryr sig utan det är användare som svarar på trådar på detta sätt. Och ingen länkar till de trådarna, till sist blir tråden "Låst" av en moderator som tycker att 3 år gamla trådar ger svar på ens frågor. Trådar som inte ens går hitta via den usla forumsökmotorn.

Bästa inlägget, håller med dig!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN