Mario Kart DS Friend Codes!

Permalänk
Medlem

Mario Kart DS Friend Codes!

tja fick precis i gång mitt mario kart ds med router så jag tänkte att folk här på swec som har Mario Kart DS kunde utbyta lite koder så vi kan lira lite mario kart trådlöst

Min Friend Code är:
098858
089567

så alla swecare det är bara att skriva era codes o sedan så kan vi lira. vad sägs som Torsdag någon gång efter kl 18:00 ??

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Re: Mario Kart DS Friend Codes!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
tja fick precis i gång mitt mario kart ds med router så jag tänkte att folk här på swec som har Mario Kart DS kunde utbyta lite koder så vi kan lira lite mario kart trådlöst

Min Friend Code är:
098858
089567

så alla swecare det är bara att skriva era codes o sedan så kan vi lira. vad sägs som Torsdag någon gång efter kl 18:00 ??

Har varken Mario Kart eller DS men jag visste faktist inte att det gick att spela så där, tufft helt enkelt

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk

Jag är lätt på Roz! Fick igång WiFi+Router idag, imorgon låter bra
Dock köpte jag spelet idag, så jag är inte bra på det.

Min friend code:
227707
150794

Lägger till dig så fort DS:en laddat färdigt Roz

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Medlem

Hade varit med om jag bara hade haft wi-fi hemma
Får ta och fixa det nån gång.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Eller köp en wifi adapter från Nintendo!!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Men jävlar vad sugen jag vart på en DS nu då. Usch och blä!

Såg i metro att den kostade 1400 kronor, de får fan bli att äta nudlar denna månaden!

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Eller köp en wifi adapter från Nintendo!!

Då måste man ha Windows XP. =/

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Här är min kod

236297
047828

^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

har funderat på att skaffa DS lite + mario kart. gillade mario kart till snes. hur pass likt är det?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maekh
har funderat på att skaffa DS lite + mario kart. gillade mario kart till snes. hur pass likt är det?

Mario Kart DS känns lite som att de hämtat det bästa från alla spelen.
Enligt mig och många andra recensenter är det här det bästa Mario Kart. Du kan fortfarande skjuta föremål och sådär, som i N64/GC-versionen. Lite kul dock att de har 16 banor från SNES, GBA, N64 och GC-spelen, samt 16 helt nya

Personligen tycker jag väl att det känns mest som Mario Kart 64.

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Medlem

Jag spelade lite Mario Kart till GBA kommer inte ihåg vad det hette men ja tyckte det sög..Men nu så gav ja Mario Kart ds en chans och jag kan säga att det är otroligt bra iaf på multiplayer! Jag har visserligen bara spelat med min brorsa då jag inte fått koderna till wlanet än..:)

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voidhanger
Mario Kart DS känns lite som att de hämtat det bästa från alla spelen.
Enligt mig och många andra recensenter är det här det bästa Mario Kart. Du kan fortfarande skjuta föremål och sådär, som i N64/GC-versionen. Lite kul dock att de har 16 banor från SNES, GBA, N64 och GC-spelen, samt 16 helt nya

Personligen tycker jag väl att det känns mest som Mario Kart 64.

Man kan skjuta föremål i GBA- och SNES-versionen också om du inte visste det.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

sorry folks att jag inte har varit inne o skrivit nått i denna tråden..när jag kollade den så hade ingen skrivit tänkte att ingen skulle skriva heller men det gjorde ni visst.. jag jobbade xtra i torsdags så tyvärr kunde jag inte spela. men nu har jag addat er Voidhanger och Gascogne så vi kan la bestämma en tid då alla kan??

till er alla andra gå o köp en DS lite + mario kart + wifi pinnen från nintendo (om in inte redan har wlan hemma) så kommer ni få fett mkt spelglädje så kan vi köra lite race här på swec på kvällarna

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Hallo gubbar, hade varit trevligt att få lira med er någon gång , nu är det så att jag är på jakt efter en trådlös router ^^ är lite svårt att lira utan en sådan ^^ , finns det någon som kan rekomendera någon bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZoulE
Hallo gubbar, hade varit trevligt att få lira med er någon gång , nu är det så att jag är på jakt efter en trådlös router ^^ är lite svårt att lira utan en sådan ^^ , finns det någon som kan rekomendera någon bra?

jag kör med denna :

http://se.pricerunner.com/computing/networking/broadband-gate...

och jag tycker att D-linken är helt okej faktiskt, den duger men jag tycker denna är prisvärd oxå:

http://se.pricerunner.com/computing/networking/broadband-gate...

ifs så får du "bara" 11 mbps @ 2,4 ghz inom 45 meter, men när du är i närheten så får du 54 Mbps

om du bor i hus lr lägenhet med övervåning så ska jag inte rekommendra dom 2 övre. fick nästan ingen anslutning med datorn som står på övre våningen så vi köpte en kabel ist.

annars om du vill bara säker på en bra router med 54 Mbps inom 30 meter så tycker jag att du ska kolla in :

http://se.pricerunner.com/computing/networking/broadband-gate...

har precis kommit hem från jobbet så jag orkar inte kolla om de 2 sistnämna routrna är komplitabla med Wifi för nintendo (www.nintendowifi.com, där kan du kolla själv) men jag vet att d-linken är det, för annars så skulle jag inte kunna köra med den

hoppas det hjälpte

godnatt

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Tack för svaret ^^

har kollat runder lite själv faktiskt , och hittade en lite häftig sak från nintendo
http://www.webhallen.com/prod.php?id=49078

är den något att ha eller skall jag satsa på en vanlig router från d-link istället ?

MVH ZoulE

Permalänk
Medlem

jag tänkte inte på den hehe måste vara tröttheten. du kan köpa en sådan om du inte tror att du ska ha trådlöst nätverkskort i framtiden på din/dina datorer. då kan det vara smartare att investera i trådlöst router men om du inte har planer på det så varför inte köpa den

annars har du denna:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=53446

den är 100 kr billigare till o med

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

till er som har en relativt ny Macintosh så kan ni använda er av er Mac's airport-anslutning för att dela ut internet till eran Nintendo DS, testade precis på iMacen hemma hos min morsa och det fungerar finfint, ruskigt häftig att spela Metroid Prime: Hunters över internet!

Nu måste jag få tag på Mario Kart!

http://www.macosxhints.com/article.php?story=2005111915560627...

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
till er som har en relativt ny Macintosh så kan ni använda er av er Mac's airport-anslutning för att dela ut internet till eran Nintendo DS, testade precis på iMacen hemma hos min morsa och det fungerar finfint, ruskigt häftig att spela Metroid Prime: Hunters över internet!

Nu måste jag få tag på Mario Kart!

http://www.macosxhints.com/article.php?story=2005111915560627...

härligt.. så när ska vi lira gubbar?

EDIT: addat er alla som lagt ut eran friend code

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^